قديم 18-10-2012, 09:09 PM   المشاركة رقم: 33
الكاتب
Badr
عضو متميز
الصورة الرمزية Badr

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Badr غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : wolfkamikaz المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: ◣◥♣◣◥ استراتيجيات من اصحاب الملايين ♣♣ اسرار من المكاتب الفوركسية ◣◥♣◣◥

رائع جداا .. انا كن مؤمن بأن البساطة هو شىء رائه و كنت بعد ما بتعب من كتر المؤشرات و الأستراتيجيات كنت بقفل كل حاجة و افتح شارت و مرسمش حاجى غير ترندات و مؤشر الفيبوناتش بس برضة مكنتش بعرف ادخل من فين و اخرج من فين
اكيد متابع معاك طبعا بس لو ممكن تقولنا عملت 47000 فى قد اية ؟ يعنى اموضوع بالرغب من بساطة الي انة محتاج وقت كبير عشان نعمل مبلغ كويس ؟
+
لو ممكن توضحلى اكتر نقطة الستوبات ابقي شاكر ليك

التوقيع

NO PAiN NO GAiN
DON`T COUNT YOUR CHICKEN BEFORE THEY HATCH

اللهم إن كان رزقي في السماء فأنزله وإن كان في الأرض فأخرجه
وإن كان بعيدا فقربه وإن كان قريبا فيسره وإن كان قليلا فأكثره وإن كان كثيرا فباركه

عرض البوم صور Badr  
قديم 18-10-2012, 09:09 PM
Badr Badr غير متواجد حالياً
عضو متميز
افتراضي رد: ◣◥♣◣◥ استراتيجيات من اصحاب الملايين ♣♣ اسرار من المكاتب الفوركسية ◣◥♣◣◥

رائع جداا .. انا كن مؤمن بأن البساطة هو شىء رائه و كنت بعد ما بتعب من كتر المؤشرات و الأستراتيجيات كنت بقفل كل حاجة و افتح شارت و مرسمش حاجى غير ترندات و مؤشر الفيبوناتش بس برضة مكنتش بعرف ادخل من فين و اخرج من فين
اكيد متابع معاك طبعا بس لو ممكن تقولنا عملت 47000 فى قد اية ؟ يعنى اموضوع بالرغب من بساطة الي انة محتاج وقت كبير عشان نعمل مبلغ كويس ؟
+
لو ممكن توضحلى اكتر نقطة الستوبات ابقي شاكر ليك