قديم 16-08-2012, 01:39 AM   المشاركة رقم: 503
الكاتب
canister
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
canister غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : hossam hassan المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: الى كل من يواجة مشكلة فى التحويلات البنكية الان خطوات الايداع بالفيزا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmdmhmd نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

أنت عملت إيداع للشركة عن طريق أيه ؟؟
انا لسة معملتش ايداع, واللي فهمته منكم ان طريقة السحب هتكون نفس طريقة الايداع, فبدور دلوقتي علي أفضل طريقة اعمل بيها ايداع وفي نفس الوقت تقبل يحصل عليها سحب

1- ايه افضل طريقة بقي اعمل بيها ايداع وسحب وباقل مصاريف مخصومة عند السحب او الايداع؟؟

2- انا اللي بفكر فيه جديا هو بنك نيتللر, بفكر افتح فيه حساب, واعمل تفعيل للحساب, واخليهم يبعتولي الفيزا كارد الخاصة بتاعته, فهل البنك ده ينفع اعمل ايداع وسحب من خلاله؟ وهل مصاريفه قليلة؟؟

ياريت اجابة السؤالين من فضلكم

عرض البوم صور canister  
قديم 16-08-2012, 01:39 AM
canister canister غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: الى كل من يواجة مشكلة فى التحويلات البنكية الان خطوات الايداع بالفيزا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmdmhmd نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

أنت عملت إيداع للشركة عن طريق أيه ؟؟
انا لسة معملتش ايداع, واللي فهمته منكم ان طريقة السحب هتكون نفس طريقة الايداع, فبدور دلوقتي علي أفضل طريقة اعمل بيها ايداع وفي نفس الوقت تقبل يحصل عليها سحب

1- ايه افضل طريقة بقي اعمل بيها ايداع وسحب وباقل مصاريف مخصومة عند السحب او الايداع؟؟

2- انا اللي بفكر فيه جديا هو بنك نيتللر, بفكر افتح فيه حساب, واعمل تفعيل للحساب, واخليهم يبعتولي الفيزا كارد الخاصة بتاعته, فهل البنك ده ينفع اعمل ايداع وسحب من خلاله؟ وهل مصاريفه قليلة؟؟

ياريت اجابة السؤالين من فضلكم