قديم 15-02-2013, 02:11 AM   المشاركة رقم: 5028
الكاتب
J3ifer
عضو فعال

البيانات

الإتصالات
الحالة:
J3ifer غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : wolfkamikaz المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: ◣◥♣◣◥ استراتيجيات من اصحاب الملايين ♣♣ اسرار من المكاتب الفوركسية ◣◥♣◣◥

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MoHaMeD EgY نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اهلا جعفر نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا اول مره اسمع ان الاستراتيجيه كانت موجوده فى موقع اجنبى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

بالنسبه للألوان فانا قصدت بتغيير الالوان بسبب تأخر ترتيب الألوان فى بعض الاوقات
وكان عندى استفسار بما انك متابع مؤشر Trix .. انا استعملت فيرجين من مؤشر تريكس كان تقريبا بيعيد رسم نفسه .. فعايز اعرف هل هذا صحيح ؟
ولا كل مؤشرات تريكس ثابته ؟

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

الاستراتيجية استراتيجيتك يا باشاا متخفش ههههههه بس الا كنت اقصده انه المؤشر موجود وكانوا ناس متابعين عمله في منتدى اجنبي واسم الموضوع renko system with mihailo
أما الطريقة فهي طريقتك ويكفي الجهد والشروحات والفيديوهات اللي عملتها ده بجد مجهوود رائع تشكر عليه

وبالنسبة للمؤشر هو دا اخر مؤشر تم اعتماده وحسب قولهم انه أقوى واحد فيهم وما يعيد رسم نفسه

عرض البوم صور J3ifer  
قديم 15-02-2013, 02:11 AM
J3ifer J3ifer غير متواجد حالياً
عضو فعال
افتراضي رد: ◣◥♣◣◥ استراتيجيات من اصحاب الملايين ♣♣ اسرار من المكاتب الفوركسية ◣◥♣◣◥

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MoHaMeD EgY نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اهلا جعفر نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا اول مره اسمع ان الاستراتيجيه كانت موجوده فى موقع اجنبى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

بالنسبه للألوان فانا قصدت بتغيير الالوان بسبب تأخر ترتيب الألوان فى بعض الاوقات
وكان عندى استفسار بما انك متابع مؤشر Trix .. انا استعملت فيرجين من مؤشر تريكس كان تقريبا بيعيد رسم نفسه .. فعايز اعرف هل هذا صحيح ؟
ولا كل مؤشرات تريكس ثابته ؟

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

الاستراتيجية استراتيجيتك يا باشاا متخفش ههههههه بس الا كنت اقصده انه المؤشر موجود وكانوا ناس متابعين عمله في منتدى اجنبي واسم الموضوع renko system with mihailo
أما الطريقة فهي طريقتك ويكفي الجهد والشروحات والفيديوهات اللي عملتها ده بجد مجهوود رائع تشكر عليه

وبالنسبة للمؤشر هو دا اخر مؤشر تم اعتماده وحسب قولهم انه أقوى واحد فيهم وما يعيد رسم نفسه