قديم 18-09-2014, 04:08 PM   المشاركة رقم: 17
الكاتب
ayaz
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ayaz غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : خدمة العملاء المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: هااام ... لمن يواجه مشكلة في الايداع عبر الكريديت مع شركة اف اكس دي دي او الباري

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ayaz نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الاخوة اافاضل
انا فتحت حساب سكريل و فعلت كارت كريدي المدفوع مقدما و بعد التفعيل كنت باخد خطوة شحن رصيد سكريل من الكارت , فقال ان اقصي رصيد يسحبه 300 دولار , و انا كنت عايز اعمل ايداع باكتر من كدة فما الحل ؟؟
سؤال اخر انا في فترة حسابي في اف اكس ديدي دفعت من كذا كارت و حاليا هدفع عن طريق سكريل بنك , طيب في حاله السحب من اف اكس ديدي هكتب رقم حسابي عشان يحولوا عليه المبلغ و لكن الحساب ده مستخدمتوش قبل كدة في عمليه الايداع لاف اكس ديدي , فهل دة فيه مشكله ؟؟

شكرا

انا فتحت موضوع في قسم الدعم ارجو ارد و الافادة

عرض البوم صور ayaz  
قديم 18-09-2014, 04:08 PM
ayaz ayaz غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: هااام ... لمن يواجه مشكلة في الايداع عبر الكريديت مع شركة اف اكس دي دي او الباري

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ayaz نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الاخوة اافاضل
انا فتحت حساب سكريل و فعلت كارت كريدي المدفوع مقدما و بعد التفعيل كنت باخد خطوة شحن رصيد سكريل من الكارت , فقال ان اقصي رصيد يسحبه 300 دولار , و انا كنت عايز اعمل ايداع باكتر من كدة فما الحل ؟؟
سؤال اخر انا في فترة حسابي في اف اكس ديدي دفعت من كذا كارت و حاليا هدفع عن طريق سكريل بنك , طيب في حاله السحب من اف اكس ديدي هكتب رقم حسابي عشان يحولوا عليه المبلغ و لكن الحساب ده مستخدمتوش قبل كدة في عمليه الايداع لاف اكس ديدي , فهل دة فيه مشكله ؟؟

شكرا

انا فتحت موضوع في قسم الدعم ارجو ارد و الافادة