قديم 09-09-2012, 09:50 PM   المشاركة رقم: 137
الكاتب
أ.نادر غيث
المشرف العام و مشرف القسم التعليمى
الصورة الرمزية أ.نادر غيث

البيانات

الإتصالات
الحالة:
أ.نادر غيث غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : COWBOY المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: Harmonic Art

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة COWBOY نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
شهادة اعتز بها .. ومرورك عطر دائما على الموضوع ابو بشار نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة ان شاء الله سيكون كل شىء مطروح هنا فى الموضوع .. فرص وتحليل .. انا بصراحة ضدد نظام الورش خالص .. يعنى مش عايز الاعضاء تتعود انها تبحث عن السهل .. لان لو دة غرضى كنت فتحت ورشة من البداية وماشرحتش انا شغال ازاى .. وياتى يوم .. واغيب مثلا عن المنتدى العزيز ... وتغلق الورشة ويرحل متابعيها بحثا عن غيرها .. لكن الموضوع هنا ان شاء الله يكون سبب فى تغير مفاهيم كثيرة ان شاء الله .. وتابع معى دائما مازال امامى الكثير نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

برنس كبير
اكيد متابع معاك يا باشا ..

عرض البوم صور أ.نادر غيث  
قديم 09-09-2012, 09:50 PM
أ.نادر غيث أ.نادر غيث غير متواجد حالياً
المشرف العام و مشرف القسم التعليمى
افتراضي رد: Harmonic Art

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة COWBOY نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
شهادة اعتز بها .. ومرورك عطر دائما على الموضوع ابو بشار نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة ان شاء الله سيكون كل شىء مطروح هنا فى الموضوع .. فرص وتحليل .. انا بصراحة ضدد نظام الورش خالص .. يعنى مش عايز الاعضاء تتعود انها تبحث عن السهل .. لان لو دة غرضى كنت فتحت ورشة من البداية وماشرحتش انا شغال ازاى .. وياتى يوم .. واغيب مثلا عن المنتدى العزيز ... وتغلق الورشة ويرحل متابعيها بحثا عن غيرها .. لكن الموضوع هنا ان شاء الله يكون سبب فى تغير مفاهيم كثيرة ان شاء الله .. وتابع معى دائما مازال امامى الكثير نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

برنس كبير
اكيد متابع معاك يا باشا ..