قديم 11-07-2011, 11:05 PM   المشاركة رقم: 26
الكاتب
midoabdo
عضو متميز
الصورة الرمزية midoabdo

البيانات

الإتصالات
الحالة:
midoabdo غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : مدير الموقع المنتدى : قسم الإعلانات
افتراضي رد: تحديثات اف اكس ارابيا (2)..تقييم المشاركات الفعالة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdellatif نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

اخ ميدوا عبدوا للتوصيات عداد خاص يحسب النقاط لكل توصية موجبة تضاف نقطة و لكل توصية سالبية تخصم نقطة..عندما يبلغ عداد النقاط 100 نقطة تحصل على 50 دولار
بالتوفيق ان شاء الله

انا عارف ان التوصيات ده بند لوحده انا كنت اقصد مشاركات التوصيات ياريت يبقى ليها ايضا حساب لوحدها وبكده بالفعل كل واحد يجتهد هياخد حقه بالتمام والكمال ثانيا انا وبصراحه هدفى انى ارتقى فى اف اكس ارابيا بغض النظر عن المكسب المادى (وهذا لايعنى انى ملاك ومش عاوز فلوس)نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التوقيع

بسم الله الرحمن الرحيم

{يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ اسْتَعِينُواْ بِالصَّبْرِ وَالصَّلاَةِ إِنَّ اللّهَ مَعَ الصَّابِرِينَ}

عرض البوم صور midoabdo  
قديم 11-07-2011, 11:05 PM
midoabdo midoabdo غير متواجد حالياً
عضو متميز
افتراضي رد: تحديثات اف اكس ارابيا (2)..تقييم المشاركات الفعالة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdellatif نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

اخ ميدوا عبدوا للتوصيات عداد خاص يحسب النقاط لكل توصية موجبة تضاف نقطة و لكل توصية سالبية تخصم نقطة..عندما يبلغ عداد النقاط 100 نقطة تحصل على 50 دولار
بالتوفيق ان شاء الله

انا عارف ان التوصيات ده بند لوحده انا كنت اقصد مشاركات التوصيات ياريت يبقى ليها ايضا حساب لوحدها وبكده بالفعل كل واحد يجتهد هياخد حقه بالتمام والكمال ثانيا انا وبصراحه هدفى انى ارتقى فى اف اكس ارابيا بغض النظر عن المكسب المادى (وهذا لايعنى انى ملاك ومش عاوز فلوس)نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة