قديم 29-06-2011, 11:22 AM   المشاركة رقم: 7
الكاتب
farok
عضو متميز
الصورة الرمزية farok

البيانات

الإتصالات
الحالة:
farok غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : farok المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: توصية مضمونة ان شاء الله

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Tarek adel نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اعتقد قرب الموفينج 200 من السعر ميزة وليست عيبا اذ نستطيع تحديد الاستوب باغلاق فوق الموفينج.
---
فاروق باشا تقدر ترفع الملفات بالحجم الكبير من التولبار الرئيسى"مركز رفع الملفات"
---
ليه بخلان علينا بموضوع يجمع كل توصياتك لانى كل ما اشوف توصيه جديدة لحضرتك بفتكرها توصية قديمة لتشابه اسماء مواضيع التوصيات
تحياتى وصفقة موفقة
اهلا فاروق..
صراحة اتفق مع الشباب فى فتح موضوع لكل توصياتك لان العنواين كلها متشابهة..

مثلا بعنوان توصيات روقة اللولبية او اى حاجة انت شايفها كويسة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

بالنسبة للتوصية فالشيئ الوحيد الذى اراه جيدا للبيع هو موفنج 200 الساعة و ان كان صغيرا للارتكاز عليه اما الترند الهابط فهو عند 1.6100

و لكننا متابعين اغلاقات انعكاسية عند الترند لنحكم على الهبوط..
تحياتى يا روقة
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
مبدأيا انا مبسوط ولى الشرف انى اجد اعضاء مهتمين بتوصياتى وبيطلبوا منى فتح موضوع خاص بى لتوصياتى وتحليلاتى
لكن صراحة انا حاسس انى لسه موصلتش لدرجة الخبرة او الاحتراف التى تعطينى شرف فتح ورشة خاصة بى ومش هفتحها الا لما احس ان نسبة نجاح توصياتى وتحليلى مش اقل من 90%
وعموما كل ماهقول توصية هغير عنوانها ان شاء الله
شكرا لكم لثقتكم فى

عرض البوم صور farok  
قديم 29-06-2011, 11:22 AM
farok farok غير متواجد حالياً
عضو متميز
افتراضي رد: توصية مضمونة ان شاء الله

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Tarek adel نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اعتقد قرب الموفينج 200 من السعر ميزة وليست عيبا اذ نستطيع تحديد الاستوب باغلاق فوق الموفينج.
---
فاروق باشا تقدر ترفع الملفات بالحجم الكبير من التولبار الرئيسى"مركز رفع الملفات"
---
ليه بخلان علينا بموضوع يجمع كل توصياتك لانى كل ما اشوف توصيه جديدة لحضرتك بفتكرها توصية قديمة لتشابه اسماء مواضيع التوصيات
تحياتى وصفقة موفقة
اهلا فاروق..
صراحة اتفق مع الشباب فى فتح موضوع لكل توصياتك لان العنواين كلها متشابهة..

مثلا بعنوان توصيات روقة اللولبية او اى حاجة انت شايفها كويسة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

بالنسبة للتوصية فالشيئ الوحيد الذى اراه جيدا للبيع هو موفنج 200 الساعة و ان كان صغيرا للارتكاز عليه اما الترند الهابط فهو عند 1.6100

و لكننا متابعين اغلاقات انعكاسية عند الترند لنحكم على الهبوط..
تحياتى يا روقة
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
مبدأيا انا مبسوط ولى الشرف انى اجد اعضاء مهتمين بتوصياتى وبيطلبوا منى فتح موضوع خاص بى لتوصياتى وتحليلاتى
لكن صراحة انا حاسس انى لسه موصلتش لدرجة الخبرة او الاحتراف التى تعطينى شرف فتح ورشة خاصة بى ومش هفتحها الا لما احس ان نسبة نجاح توصياتى وتحليلى مش اقل من 90%
وعموما كل ماهقول توصية هغير عنوانها ان شاء الله
شكرا لكم لثقتكم فى