الموضوع: كل شى مظلم ولكن
قديم 13-12-2015, 10:56 PM   المشاركة رقم: 12
الكاتب
Asm
عضو فعال
الصورة الرمزية Asm

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Asm غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : haleeim المنتدى : استراحة اف اكس ارابيا
افتراضي رد: كل شى مظلم ولكن

السلام عليكم
انت حالك حال كل واحد بدأ فوركس
بس بنختلف بعد كده
فيه اللى بيوقف وبيفوق بدري بدري ..وفي مننا اللي بيفضل ماشي في التوهان
أنا عن نفسي أول مرة في حياتي يجيلي أكتئاب فعلا بسبب الخسارة والسلف والقصص دي كلها
المهم أنا ركزت في حاجة واحدة والحمد لله من وقتها حاسس أن أننا اشتريت دماغي وبكسب ربح كويس
الهارمونيك
ركزت عليه وهو حوالي 7 نماذج بنسب يعني مفيش افتكاسات ولو حوارات ومخاطرته قليلة بالنسبة للهدف ...ركز فى النموذج وادمجه مع شوية التحليل الفني اللي عندك هتلاقي نفسك مريح دماغك وبتكسب وفكك بقي من التوصيات والجو ده ...حاول تعتمد على نفسك ..اي واحد نجح في السوق ده ..يا أما عنده استراتيجته الخاصة به أو مركز فى حاجة واحدة ...بالتوفيق يا صديقي

عرض البوم صور Asm  
قديم 13-12-2015, 10:56 PM
Asm Asm غير متواجد حالياً
عضو فعال
افتراضي رد: كل شى مظلم ولكن

السلام عليكم
انت حالك حال كل واحد بدأ فوركس
بس بنختلف بعد كده
فيه اللى بيوقف وبيفوق بدري بدري ..وفي مننا اللي بيفضل ماشي في التوهان
أنا عن نفسي أول مرة في حياتي يجيلي أكتئاب فعلا بسبب الخسارة والسلف والقصص دي كلها
المهم أنا ركزت في حاجة واحدة والحمد لله من وقتها حاسس أن أننا اشتريت دماغي وبكسب ربح كويس
الهارمونيك
ركزت عليه وهو حوالي 7 نماذج بنسب يعني مفيش افتكاسات ولو حوارات ومخاطرته قليلة بالنسبة للهدف ...ركز فى النموذج وادمجه مع شوية التحليل الفني اللي عندك هتلاقي نفسك مريح دماغك وبتكسب وفكك بقي من التوصيات والجو ده ...حاول تعتمد على نفسك ..اي واحد نجح في السوق ده ..يا أما عنده استراتيجته الخاصة به أو مركز فى حاجة واحدة ...بالتوفيق يا صديقي