قديم 10-03-2013, 07:13 PM   المشاركة رقم: 80
الكاتب
COWBOY
عضو ذهبى
الصورة الرمزية COWBOY

البيانات

الإتصالات
الحالة:
COWBOY غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : COWBOY المنتدى : قسم تعليم الفوركس بالفيديو
افتراضي رد: ® شرح فيديو » لطريقة المتاجرة باستخدام ((COWBOY SYSTEM)) ®

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Badr نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ممم بعد الدرس التالت الدنيا بدأت تتلخبط معاية مش عارف لية :/

الي لخبطني أنك يا خالد بقيت بترسم فيبو كتير على اضلاع كتير و مرة ترسم الريتراسمينت عشان تحدد الهدف و مرة ترسم ال اكسباشن فتلخبط

هحاول اشوف الدرس التاني و التالت مرة كمان
خد وقتك يا بدر .. وراجع الفيديو اكتر من مرة .. مفيش حد بيتعلم فى يوم وليلة .. وخصوصا الهارمونيك متعب فى البداية .. وانا ابذل اقصى ما عندى حتى اقدمة لكم بشكل مفيد وبسيط .. وعلى فكرة اللى انت فيه دة دليل فعلا انك ماشى صح ومش مستعجل .. لان الشباب عايزين .. الهارمونيك كله فى فيديو واحد وتخيل كل دة لسة لم اتحدث عن نماذج الهارمونيك اصلا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة كل دة تمهيد .... انا برسم الفيبو كتير علشان الاضلاع متشابكة ودى فكرة الهارمونيك .. واللى انا عملتة امامك فى ساعة .. تقريبا حصل على الشارت فى شهر يعنى انت وقت العملى والتطبيق هتاخد وقتك على الاخر .. وترسم براحتك نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة .. موفق ان شاء الله نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التوقيع

((اللجنة الاستشارية))

المهمة الاساسية للجنة الاستشارية هو التواصل مع الاعضاء و سماع رأيهم و اقتراحاتهم و العمل على تنفيذ طلباتهم بالتواصل مع ادارة الموقع بما يفيد فى تحسين اداء الموقع من خلال اعضاءه.

يسعدنى ان اكون همزة الوصل بينكم وبين الادارة ..
ارحب بالنقاش معكم لطرح اقتراحاتكم وافكاركم
على الادارة
عبر

الرسائل الخاصة

عرض البوم صور COWBOY  
قديم 10-03-2013, 07:13 PM
COWBOY COWBOY غير متواجد حالياً
عضو ذهبى
افتراضي رد: ® شرح فيديو » لطريقة المتاجرة باستخدام ((COWBOY SYSTEM)) ®

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Badr نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ممم بعد الدرس التالت الدنيا بدأت تتلخبط معاية مش عارف لية :/

الي لخبطني أنك يا خالد بقيت بترسم فيبو كتير على اضلاع كتير و مرة ترسم الريتراسمينت عشان تحدد الهدف و مرة ترسم ال اكسباشن فتلخبط

هحاول اشوف الدرس التاني و التالت مرة كمان
خد وقتك يا بدر .. وراجع الفيديو اكتر من مرة .. مفيش حد بيتعلم فى يوم وليلة .. وخصوصا الهارمونيك متعب فى البداية .. وانا ابذل اقصى ما عندى حتى اقدمة لكم بشكل مفيد وبسيط .. وعلى فكرة اللى انت فيه دة دليل فعلا انك ماشى صح ومش مستعجل .. لان الشباب عايزين .. الهارمونيك كله فى فيديو واحد وتخيل كل دة لسة لم اتحدث عن نماذج الهارمونيك اصلا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة كل دة تمهيد .... انا برسم الفيبو كتير علشان الاضلاع متشابكة ودى فكرة الهارمونيك .. واللى انا عملتة امامك فى ساعة .. تقريبا حصل على الشارت فى شهر يعنى انت وقت العملى والتطبيق هتاخد وقتك على الاخر .. وترسم براحتك نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة .. موفق ان شاء الله نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة