قديم 27-12-2011, 03:43 PM   المشاركة رقم: 18
الكاتب
farok
عضو متميز
الصورة الرمزية farok

البيانات

الإتصالات
الحالة:
farok غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : farok المنتدى : استراحة اف اكس ارابيا
افتراضي رد: الاقتصاد الاسلامى هو الحل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Tarek adel نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ايوة بس انت كده هتأخر سن الجواز اكتر..ياعم انا معنديش مانع اتجوز فى اودتى اصلا واقضيها ميكروباصات وشهر العسل هو ويك اند فى العجمى...لكن الطرف التانى عاوز فلوس على طول
ده حل غير عملى ويسىء للمجتمع..لازم يكون فى حل للشباب اللى اهلهم مش اغنياء ازاى كده!
هذا الاسلوب يعطى كل القوة لاصحاب المال والمحظوظين اللى اهلهم سايبنلهم ثروات بدون تعب.
كان عندى امل يكون عندك اجابة مرضية ولهذا تفرجت على الفيديوهات لكن للاسف مفيش حلول
يعنى انت راضى بقليلك بس المشكلة فى الطرف التانى ؟

يعنى المشكلة فى الطرف التانى مش فى القرض !

خلاص شوف طرف تانى يرضى هوه كمان بقليله ويكون هدفه انه يساعدك على بناء حياتكم مع بعض بالحلال وانها تكون وسيلة لمساعدتك فى انتاج الفلوس وليس لأخذها وبس !!

وبالنسبة للاجابة المرضية اللى انت مستنيها

انت مش هترضيك الا اجابة واحدة بس وهى ان اعطيك الطريقة السهلة والسريعة علشان تجيب عربية وشقة وشهر عسل

وفى الاخر هقولك

اعمل لاخرتك

دنيتك هتجيلك راكعة تحت رجلك !!

التوقيع

قيل لأحد السلف ....

ألم تصدك المحن عن الطريق ؟!!!!

قال ...

والله لولا المحن لشككت فى الطريق

عرض البوم صور farok  
قديم 27-12-2011, 03:43 PM
farok farok غير متواجد حالياً
عضو متميز
افتراضي رد: الاقتصاد الاسلامى هو الحل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Tarek adel نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ايوة بس انت كده هتأخر سن الجواز اكتر..ياعم انا معنديش مانع اتجوز فى اودتى اصلا واقضيها ميكروباصات وشهر العسل هو ويك اند فى العجمى...لكن الطرف التانى عاوز فلوس على طول
ده حل غير عملى ويسىء للمجتمع..لازم يكون فى حل للشباب اللى اهلهم مش اغنياء ازاى كده!
هذا الاسلوب يعطى كل القوة لاصحاب المال والمحظوظين اللى اهلهم سايبنلهم ثروات بدون تعب.
كان عندى امل يكون عندك اجابة مرضية ولهذا تفرجت على الفيديوهات لكن للاسف مفيش حلول
يعنى انت راضى بقليلك بس المشكلة فى الطرف التانى ؟

يعنى المشكلة فى الطرف التانى مش فى القرض !

خلاص شوف طرف تانى يرضى هوه كمان بقليله ويكون هدفه انه يساعدك على بناء حياتكم مع بعض بالحلال وانها تكون وسيلة لمساعدتك فى انتاج الفلوس وليس لأخذها وبس !!

وبالنسبة للاجابة المرضية اللى انت مستنيها

انت مش هترضيك الا اجابة واحدة بس وهى ان اعطيك الطريقة السهلة والسريعة علشان تجيب عربية وشقة وشهر عسل

وفى الاخر هقولك

اعمل لاخرتك

دنيتك هتجيلك راكعة تحت رجلك !!