قديم 30-12-2012, 10:35 PM   المشاركة رقم: 21
الكاتب
• فهد •
عضو فضى
الصورة الرمزية • فهد •

البيانات

الإتصالات
الحالة:
• فهد • غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : • فهد • المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: استفسار بخصوص فيزا نت كريدى اجريكول

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة COWBOY نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

انا كنت بتعامل مع 2 بنك اليكترونى .. payza وسابقا alertpay
وبنك libertyreserve
payza ممكن تربط الفيزا بتاعتك بية او تشترى الفيزا بتاعتة .. التفعيل .. باكثر من وسيلة موجودة فى الموقع والافضل التفعيل بالفيزا .. او استخدام وسيط للسحب والايداع نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
libertyreserve التحويل بيتم عن طريق الوسيط الاليكترونى لو اطلعت على قسم البنوك الاليكتورنية هنا فى المنتدى هتفهم كل شىء
وفى بنوك اليكترونية اخرى زى نتلر ومونى بوكر وغيرها .. كل واحد منهم ليه مميزاتة وللمنتدى وسطاء معتمدون ممكن تتعامل معاهم ..
انا اساسا وقفت التعامل مع البنوك الاليكترونية من سنة تقريبا والان لم ارتاح الا بالحساب البنكى(الحوالات البنكية ) .. هو بطىء شوية لكن امان .. وتعامل محترم وبردة بستخدم الفيزا على خفيف نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة .. وبصراحة عايز نصحتى .. الامر متوقف على حجم المبلغ .. والشركة ايضا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة يعنى التعامل بالفيزا والبنوك الاليكترونية لايتعدى ال 5000 دولار ومش عايز اقولك 1000 >> اكثر من كدة ريح نفسك وافتح حساب بنكى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة تحياتى ..
اللى فهمته ان payza هفعل الحساب بالفيزا بتاعت كريدى اجريكول عادى جدا
دية بقى حاجة كويس اوى

طيب ممكن احول الفلوس من البنك على الفيزا واسحب الفلوس من الفيزا

المبلغ هيبقى فى حدود 1000$ بالكتير ان شاء الله

عرض البوم صور • فهد •  
قديم 30-12-2012, 10:35 PM
• فهد • • فهد • غير متواجد حالياً
عضو فضى
افتراضي رد: استفسار بخصوص فيزا نت كريدى اجريكول

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة COWBOY نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

انا كنت بتعامل مع 2 بنك اليكترونى .. payza وسابقا alertpay
وبنك libertyreserve
payza ممكن تربط الفيزا بتاعتك بية او تشترى الفيزا بتاعتة .. التفعيل .. باكثر من وسيلة موجودة فى الموقع والافضل التفعيل بالفيزا .. او استخدام وسيط للسحب والايداع نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
libertyreserve التحويل بيتم عن طريق الوسيط الاليكترونى لو اطلعت على قسم البنوك الاليكتورنية هنا فى المنتدى هتفهم كل شىء
وفى بنوك اليكترونية اخرى زى نتلر ومونى بوكر وغيرها .. كل واحد منهم ليه مميزاتة وللمنتدى وسطاء معتمدون ممكن تتعامل معاهم ..
انا اساسا وقفت التعامل مع البنوك الاليكترونية من سنة تقريبا والان لم ارتاح الا بالحساب البنكى(الحوالات البنكية ) .. هو بطىء شوية لكن امان .. وتعامل محترم وبردة بستخدم الفيزا على خفيف نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة .. وبصراحة عايز نصحتى .. الامر متوقف على حجم المبلغ .. والشركة ايضا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة يعنى التعامل بالفيزا والبنوك الاليكترونية لايتعدى ال 5000 دولار ومش عايز اقولك 1000 >> اكثر من كدة ريح نفسك وافتح حساب بنكى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة تحياتى ..
اللى فهمته ان payza هفعل الحساب بالفيزا بتاعت كريدى اجريكول عادى جدا
دية بقى حاجة كويس اوى

طيب ممكن احول الفلوس من البنك على الفيزا واسحب الفلوس من الفيزا

المبلغ هيبقى فى حدود 1000$ بالكتير ان شاء الله