الموضوع: الذهب
قديم 09-04-2012, 04:19 PM   المشاركة رقم: 8
الكاتب
Tarek adel
عضو متميز
الصورة الرمزية Tarek adel

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Tarek adel غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : Tarek adel المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: الذهب

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MDLufy نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اصل انا نفسى الدهب ينزل عشان اتجوز نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

بص الدهب فى قناة هابطة كلاسكيا ده على الاربع ساعات و حدها العلوى فى حدود 1666 و هى زاويا مهمه رقميا طب و يوم 11-4 ده موعد انعكاسه ان شاء الله ده حتى ممكن تلاقيه مع دخول امريكا ممكن يرجع يزور الترند مع ان مبعترفش ان فى حاجة اسمها ترند اصلا و طبعا مجرد رائ يحتمل الخطاء قبل الصواب
يعنى القناه الهابطه على الاربع ساعات تعيق السعر عن الصعود وترند على الاسبوع لن يعيقه عن الهبوط؟
ومش معترف بحاجه اسمها ترند ومعترف بالقناه؟ماهى القناه عباره عن ترندين نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
عموما انا مش مهتم بجان والزمن لكن لو فعلا انكسر الترند ده يبقه لازم ههتم
شرفتنى متابعتك وان شاء الله هتتجوز سواء الدهب نزل ولا لا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور Tarek adel  
قديم 09-04-2012, 04:19 PM
Tarek adel Tarek adel غير متواجد حالياً
عضو متميز
افتراضي رد: الذهب

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MDLufy نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اصل انا نفسى الدهب ينزل عشان اتجوز نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

بص الدهب فى قناة هابطة كلاسكيا ده على الاربع ساعات و حدها العلوى فى حدود 1666 و هى زاويا مهمه رقميا طب و يوم 11-4 ده موعد انعكاسه ان شاء الله ده حتى ممكن تلاقيه مع دخول امريكا ممكن يرجع يزور الترند مع ان مبعترفش ان فى حاجة اسمها ترند اصلا و طبعا مجرد رائ يحتمل الخطاء قبل الصواب
يعنى القناه الهابطه على الاربع ساعات تعيق السعر عن الصعود وترند على الاسبوع لن يعيقه عن الهبوط؟
ومش معترف بحاجه اسمها ترند ومعترف بالقناه؟ماهى القناه عباره عن ترندين نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
عموما انا مش مهتم بجان والزمن لكن لو فعلا انكسر الترند ده يبقه لازم ههتم
شرفتنى متابعتك وان شاء الله هتتجوز سواء الدهب نزل ولا لا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة