قديم 20-09-2010, 02:16 PM   المشاركة رقم: 35
الكاتب
delpiero
عضو متميز
الصورة الرمزية delpiero

البيانات

الإتصالات
الحالة:
delpiero غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : delpiero المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: الأسترالى و رحلة إلى الجنوب + توصية سوينجية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فوريكس مان نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
لا ينفع بس العبرة فانك تحدد دة ايجابى عالعملة ولا سلبى وامته تدخل قبل الخبير ولا بعده ولا قبلها بيوم ولا مع افتتاح اليوم الجديد

وبالنسبة للفنى المحلل الفنى الصح اللى يتوافق تحليله مع اتجاه السوق وفقا للاخبار
ممكن تحدد بالاساسى الاتجاه العام والفنى تحدد بيه امته تدخل وتخرج
بس بردو الاساسى هتحدد بيه امته هتدخل وامته هتخرج بس بمواعيد مش بارقــام نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
معلش اوعى تفكر انى بنقضك ولا حاجة والله انا بحب اساسا اتناقش معاك يا مان " صراع الحضارات " نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
طب ايه رأيك فى الاخبار الى بتيجى بتأثير عكسى على العملة يعنى مثلا فيه اخبار بتيجى ايجابية و مع ذلك العملة بتنزل
و اخبار بتيجى سلبية و مع ذلك العملة بتصعد و دة حصل كتير الفترة اللى فاتت لو عايزنى اقولك امثلة اقولك
و انا مش زعلان من النقاش دة بالعكس و الله نقاش جميل

عرض البوم صور delpiero  
قديم 20-09-2010, 02:16 PM
delpiero delpiero غير متواجد حالياً
عضو متميز
افتراضي رد: الأسترالى و رحلة إلى الجنوب + توصية سوينجية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فوريكس مان نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
لا ينفع بس العبرة فانك تحدد دة ايجابى عالعملة ولا سلبى وامته تدخل قبل الخبير ولا بعده ولا قبلها بيوم ولا مع افتتاح اليوم الجديد

وبالنسبة للفنى المحلل الفنى الصح اللى يتوافق تحليله مع اتجاه السوق وفقا للاخبار
ممكن تحدد بالاساسى الاتجاه العام والفنى تحدد بيه امته تدخل وتخرج
بس بردو الاساسى هتحدد بيه امته هتدخل وامته هتخرج بس بمواعيد مش بارقــام نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
معلش اوعى تفكر انى بنقضك ولا حاجة والله انا بحب اساسا اتناقش معاك يا مان " صراع الحضارات " نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
طب ايه رأيك فى الاخبار الى بتيجى بتأثير عكسى على العملة يعنى مثلا فيه اخبار بتيجى ايجابية و مع ذلك العملة بتنزل
و اخبار بتيجى سلبية و مع ذلك العملة بتصعد و دة حصل كتير الفترة اللى فاتت لو عايزنى اقولك امثلة اقولك
و انا مش زعلان من النقاش دة بالعكس و الله نقاش جميل