قديم 21-05-2015, 05:37 PM   المشاركة رقم: 2768
الكاتب
أ.نادر غيث
المشرف العام و مشرف القسم التعليمى
الصورة الرمزية أ.نادر غيث

البيانات

الإتصالات
الحالة:
أ.نادر غيث متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : أ.نادر غيث المنتدى : منتدى تعليم الفوركس
افتراضي رد: الورشة التعليمية الرسمية لتعليم رسم واستخراج الترند من الشارت والمتاجره عليه Trend Line

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmalt نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اليورو كندي ضربتلي الاستوب والصفقة بتاعت امبارح ضربت الاستوبنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
بس مقدرش انكر برضك ان الربح اكتر من الخسارة الحمدالله ان شاء الله نعوضها بقيت الاسبوع والاسبوع الجاي
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هيثم نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
هو حسب الطريقه المفروض اننا نخرج باغلاق يومى داخل الترند انا حتى الان لسه مخرجتش بس الواحد بيفضل على اعصابه حتى اخر اليوم هذه هىنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة ضريبه الفوركس الاسبوع دها صعب الله يعيننا
انا شكلى هبطل موضوع الاغلاق اليومى ده بعد هذا الانعكاس الغادر لقد وقعنا فى الفخ نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اهلاً شباب
ازاي ضرب يا جماعة وفخ ايه ههه
انتم من اي سعر داخلين بالضبط ؟
حد امبارح بقيت تداولات اعادة الاختبار باسعار 1.3555 كمتوسط
و (اللو) اليوم 1.3515 تقريباً يعني 40 نقطة لو قلنا سبريد 5 نقاط مثلاً ببقى 35
لكن الشباب شكلها داخله متأخره كما يبدو لي ، لان السعر هبط قبل الانعكاس ..
حتى لو استوب انت في الفوركس هذا امر طبيعي ولا حتى ستوبين وثلاثه كمان نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ولا شكلنا اتعودنا على اللون الاخضر بس ههه .
عموماً شوفوا مناطق الدخول لكم .

تمام هى طريقه مش وحشه لو اغلق جوه الترند وخرجت بس احيانا حتى بيبقى فى ترندات حاده شويه لو استنيت اغلاق جوه منها ممكن تكلفك نقاط كتير واحيانا بيغلق حوه الترند ويضرب الاستوبات الرقميه وينزل يجيب الهدف عامه متابعين مع بعض ونشوف هتخلص الصفقه دى على ايه النهاردهنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
صحيح ، المفروض المتداول هو بنفسه يقييم الحالة
حسب الوضع و البيانات الاخبارية بذلك اليوم والرينغ المقطوع لزوج هل هو قليل او كثير
بعد اغلاقه عكس الترند ووالخ..

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rayan0720 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الترندات الحاده ترندات غير موثوقه لا أتعامل معها فقط أتعامل مع الترندات المتوافقه مع شروطنا ميلها من ( 25 الى 45 درجه ) نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اكيد الورشة لها شروط للميل واضحة كما قلت 25 الى 45 حتى نتلافى الميل الحاد او المنفرج ..

عرض البوم صور أ.نادر غيث  
قديم 21-05-2015, 05:37 PM
أ.نادر غيث أ.نادر غيث متواجد حالياً
المشرف العام و مشرف القسم التعليمى
افتراضي رد: الورشة التعليمية الرسمية لتعليم رسم واستخراج الترند من الشارت والمتاجره عليه Trend Line

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmalt نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اليورو كندي ضربتلي الاستوب والصفقة بتاعت امبارح ضربت الاستوبنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
بس مقدرش انكر برضك ان الربح اكتر من الخسارة الحمدالله ان شاء الله نعوضها بقيت الاسبوع والاسبوع الجاي
هو حسب الطريقه المفروض اننا نخرج باغلاق يومى داخل الترند انا حتى الان لسه مخرجتش بس الواحد بيفضل على اعصابه حتى اخر اليوم هذه هىنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة ضريبه الفوركس الاسبوع دها صعب الله يعيننا
انا شكلى هبطل موضوع الاغلاق اليومى ده بعد هذا الانعكاس الغادر لقد وقعنا فى الفخ نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اهلاً شباب
ازاي ضرب يا جماعة وفخ ايه ههه
انتم من اي سعر داخلين بالضبط ؟
حد امبارح بقيت تداولات اعادة الاختبار باسعار 1.3555 كمتوسط
و (اللو) اليوم 1.3515 تقريباً يعني 40 نقطة لو قلنا سبريد 5 نقاط مثلاً ببقى 35
لكن الشباب شكلها داخله متأخره كما يبدو لي ، لان السعر هبط قبل الانعكاس ..
حتى لو استوب انت في الفوركس هذا امر طبيعي ولا حتى ستوبين وثلاثه كمان نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ولا شكلنا اتعودنا على اللون الاخضر بس ههه .
عموماً شوفوا مناطق الدخول لكم .

تمام هى طريقه مش وحشه لو اغلق جوه الترند وخرجت بس احيانا حتى بيبقى فى ترندات حاده شويه لو استنيت اغلاق جوه منها ممكن تكلفك نقاط كتير واحيانا بيغلق حوه الترند ويضرب الاستوبات الرقميه وينزل يجيب الهدف عامه متابعين مع بعض ونشوف هتخلص الصفقه دى على ايه النهاردهنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
صحيح ، المفروض المتداول هو بنفسه يقييم الحالة
حسب الوضع و البيانات الاخبارية بذلك اليوم والرينغ المقطوع لزوج هل هو قليل او كثير
بعد اغلاقه عكس الترند ووالخ..

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rayan0720 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الترندات الحاده ترندات غير موثوقه لا أتعامل معها فقط أتعامل مع الترندات المتوافقه مع شروطنا ميلها من ( 25 الى 45 درجه ) نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اكيد الورشة لها شروط للميل واضحة كما قلت 25 الى 45 حتى نتلافى الميل الحاد او المنفرج ..