قديم 12-11-2013, 02:48 PM   المشاركة رقم: 43
الكاتب
الحسين شعيب
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
الحسين شعيب غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : ahmednoooh المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: بمنتهى الهدوء من 100 الى 500 فى الاسبوع و بعملة واحدة !!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ,, Speed Up ,, نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا صراحه ماعنديش خبره في الباك تست وحابب اني اتعلمه لانه مهم جدا في فحص اي استراتيجية والتأكد منها

اذا كان كلامك صحيح وكان طريقة عمل الباك تست هي بالملاحظه من خلال الشارت للايام السابقه
فمعناه ان الاخ / rany82 عمل الباك تست من تاريخ 1/8/2008 يدويا لحتى اللحظه !! مثل ماهو واضح في مشاركته

اتمنى ممن عنده طريقة اخرى واسهل لعمل الباك تست لاي استراتيجية وغير الرجوع للشارت ومراجعته على شمعه شمعه
ان يقوم بوضعها لنا للمعرفه

,, وشكراً سلفاً ,,
اللي انا شرحته ده الباك تيست اليدوي اللي انت سالت عليه
وممكن يكون اللي الاستاذrany عمله يدوي وممكن يكون عمله عن طريق الاكسبيريت ودي طريقة حساب اتوماتيكية يتم ضبطها علي حسب طريقة الدخول وتقوم بحساب النتائج تلقائيا ودي ان بصراحة معنديش اي معلومة عنها ولكن يوجد ورش بهذ المنتدي بتعلم كيفية عمل الاكسبيريت

عرض البوم صور الحسين شعيب  
قديم 12-11-2013, 02:48 PM
الحسين شعيب الحسين شعيب غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: بمنتهى الهدوء من 100 الى 500 فى الاسبوع و بعملة واحدة !!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ,, Speed Up ,, نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا صراحه ماعنديش خبره في الباك تست وحابب اني اتعلمه لانه مهم جدا في فحص اي استراتيجية والتأكد منها

اذا كان كلامك صحيح وكان طريقة عمل الباك تست هي بالملاحظه من خلال الشارت للايام السابقه
فمعناه ان الاخ / rany82 عمل الباك تست من تاريخ 1/8/2008 يدويا لحتى اللحظه !! مثل ماهو واضح في مشاركته

اتمنى ممن عنده طريقة اخرى واسهل لعمل الباك تست لاي استراتيجية وغير الرجوع للشارت ومراجعته على شمعه شمعه
ان يقوم بوضعها لنا للمعرفه

,, وشكراً سلفاً ,,
اللي انا شرحته ده الباك تيست اليدوي اللي انت سالت عليه
وممكن يكون اللي الاستاذrany عمله يدوي وممكن يكون عمله عن طريق الاكسبيريت ودي طريقة حساب اتوماتيكية يتم ضبطها علي حسب طريقة الدخول وتقوم بحساب النتائج تلقائيا ودي ان بصراحة معنديش اي معلومة عنها ولكن يوجد ورش بهذ المنتدي بتعلم كيفية عمل الاكسبيريت