قديم 13-03-2012, 11:14 PM   المشاركة رقم: 827
الكاتب
bary_3
عضو فضى
الصورة الرمزية bary_3

البيانات

الإتصالات
الحالة:
bary_3 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : مدير الموقع المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: الورشة الرسمية فى تحليل و توصيات الباوند دولار GBPUSD

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة future3d نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا اتفق معك يابشار العمل بطريقه ياصابت يا اتنين عور ده انا بحسه قمار وده فى اوقات بيخلين مضايق من الفوركس حتى لو كسبت وده بيخليك لما تخسر بتتوحش وعايز تعوض خسارتك بالعافيه حتى لو الصفقه كسبانه بتبقى مش عايز تقفلها الى اما تجيب لك الى انت خسرته وطبعا ده مش بيحصل مع الفوركس وهى طريقه القمار للاسف يابشار
إحساسك أخي الكريم غير ملزم لي ،ثانيا من قال لك ياصابت يا خابت بالمعني الذي فهمته ،أنا حللت وظهر لي أنه للنزول قليلا و بعد ذالك صعود ،وهو ما حدث بالفعل ،ما دفعني أن أغير رأي وأخرج بسرعة قبل جني الأرباح كاملة ،هو نموذج العلم الاستمراري ،فقلت يا تصيب ياتخيب بمعنى ،ييصدق حدسي ،أو يرتفع مباشرة
والحمد لله خرجت رابحا

ومن جهة ثانية ،ما المقصود بكلمة قمار ،هل المعنلى حكم شرعي ،فهذا مستبعد ومن يقول هذا فهو لايفقه أبجديات الأدلة الشرعية ،وإن كان مجازيا فسميه كما تشاء مقامر متهور مغامر
هذا من جهة

التوقيع

http://www.fxcommission.com/home/user/1538

:
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
عش كل لحظة كأنها آخر لحظة في حياتك،عش بالإيمان،عش بالكفاح،عش بالحب،عش بالأمل،وقدر قيمة الحياة
من فضلك إضغط لايك نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور bary_3  
قديم 13-03-2012, 11:14 PM
bary_3 bary_3 غير متواجد حالياً
عضو فضى
افتراضي رد: الورشة الرسمية فى تحليل و توصيات الباوند دولار GBPUSD

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة future3d نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا اتفق معك يابشار العمل بطريقه ياصابت يا اتنين عور ده انا بحسه قمار وده فى اوقات بيخلين مضايق من الفوركس حتى لو كسبت وده بيخليك لما تخسر بتتوحش وعايز تعوض خسارتك بالعافيه حتى لو الصفقه كسبانه بتبقى مش عايز تقفلها الى اما تجيب لك الى انت خسرته وطبعا ده مش بيحصل مع الفوركس وهى طريقه القمار للاسف يابشار
إحساسك أخي الكريم غير ملزم لي ،ثانيا من قال لك ياصابت يا خابت بالمعني الذي فهمته ،أنا حللت وظهر لي أنه للنزول قليلا و بعد ذالك صعود ،وهو ما حدث بالفعل ،ما دفعني أن أغير رأي وأخرج بسرعة قبل جني الأرباح كاملة ،هو نموذج العلم الاستمراري ،فقلت يا تصيب ياتخيب بمعنى ،ييصدق حدسي ،أو يرتفع مباشرة
والحمد لله خرجت رابحا

ومن جهة ثانية ،ما المقصود بكلمة قمار ،هل المعنلى حكم شرعي ،فهذا مستبعد ومن يقول هذا فهو لايفقه أبجديات الأدلة الشرعية ،وإن كان مجازيا فسميه كما تشاء مقامر متهور مغامر
هذا من جهة