قديم 30-12-2012, 11:16 AM   المشاركة رقم: 14
الكاتب
COWBOY
عضو ذهبى
الصورة الرمزية COWBOY

البيانات

الإتصالات
الحالة:
COWBOY غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : • فهد • المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: استفسار بخصوص فيزا نت كريدى اجريكول

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amirsaid نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
من اللي انا شايفة ان الناس متسحبش كتير
ربنا كريم و هيسهل في السنة اللي جاية ان شاء الله
تجربتي مع نورد انها بتسحب علي الفيزا refund بس ممكن يتأخر من 7 الي 15 يوم
انصح الجميع ب SKRILL -MONEYBOOKER بياخد عمولة بس الفلوس في دقيقة في حسابك و انا عملت معاهم كارت ماستر كارد بسحب بيه و مصاريفه 10 يورو في السنة و بيوصلك الكارت لحد البيت في اقل من 15 يوم و بعدها باسبوع بيبعتلك الباسورد و لوحد سحب او ايداع ممكن تفعل خدمة الموبيل و تجيلك رسالة علي الموبيل تبلغك تم سحب مبلغ ك
و امكانية التعامل 10000 يورو كل 3 شهور ايداع و سحب كحد اقصي ............
بالتوفيق و يا رب سهل للجميع و نكسب و نسحب
استاذ امير حضرتك بتقدر تسحب علشان اقامتك اعتقد انها مش فى مصر .. لان فى شركة نورد انا كلمت الدعم سابقا .. وكان الكلام ان الفيزا فى حالة السحب فقط لاتعمل فى مصر .. الافضل لية ان يستخدم احد البنوك الاليكترونية .. زى payza مثلا ويضيف الية الفيزا بتاعتة .. ويستخدمها فى السحب او مونى بوكر زى ما حضرتك وضحت نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التوقيع

((اللجنة الاستشارية))

المهمة الاساسية للجنة الاستشارية هو التواصل مع الاعضاء و سماع رأيهم و اقتراحاتهم و العمل على تنفيذ طلباتهم بالتواصل مع ادارة الموقع بما يفيد فى تحسين اداء الموقع من خلال اعضاءه.

يسعدنى ان اكون همزة الوصل بينكم وبين الادارة ..
ارحب بالنقاش معكم لطرح اقتراحاتكم وافكاركم
على الادارة
عبر

الرسائل الخاصة

عرض البوم صور COWBOY  
قديم 30-12-2012, 11:16 AM
COWBOY COWBOY غير متواجد حالياً
عضو ذهبى
افتراضي رد: استفسار بخصوص فيزا نت كريدى اجريكول

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amirsaid نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
من اللي انا شايفة ان الناس متسحبش كتير
ربنا كريم و هيسهل في السنة اللي جاية ان شاء الله
تجربتي مع نورد انها بتسحب علي الفيزا refund بس ممكن يتأخر من 7 الي 15 يوم
انصح الجميع ب SKRILL -MONEYBOOKER بياخد عمولة بس الفلوس في دقيقة في حسابك و انا عملت معاهم كارت ماستر كارد بسحب بيه و مصاريفه 10 يورو في السنة و بيوصلك الكارت لحد البيت في اقل من 15 يوم و بعدها باسبوع بيبعتلك الباسورد و لوحد سحب او ايداع ممكن تفعل خدمة الموبيل و تجيلك رسالة علي الموبيل تبلغك تم سحب مبلغ ك
و امكانية التعامل 10000 يورو كل 3 شهور ايداع و سحب كحد اقصي ............
بالتوفيق و يا رب سهل للجميع و نكسب و نسحب
استاذ امير حضرتك بتقدر تسحب علشان اقامتك اعتقد انها مش فى مصر .. لان فى شركة نورد انا كلمت الدعم سابقا .. وكان الكلام ان الفيزا فى حالة السحب فقط لاتعمل فى مصر .. الافضل لية ان يستخدم احد البنوك الاليكترونية .. زى payza مثلا ويضيف الية الفيزا بتاعتة .. ويستخدمها فى السحب او مونى بوكر زى ما حضرتك وضحت نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة