قديم 22-05-2012, 02:26 AM   المشاركة رقم: 117
الكاتب
khaledabdelnaby
عضو جديد
الصورة الرمزية khaledabdelnaby

البيانات

الإتصالات
الحالة:
khaledabdelnaby غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : احمد صلاح المنتدى : منتدى تعليم الفوركس
افتراضي رد: T H V -- الاستراتيجيه التى قمت بشرحها فى لقاء القاهره

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة M.Hussien نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم

حبيبي خالد انا مستعد نتعاون مع بعض ونتابع الفرص سويا ونرفق الشارتات والفرص يوميا لمتابعة هذه الاستراتيجية ومتابعة النتائج

ومن الممكن توزيع المهام يعنى انت تجرب علي فريم الخمسة للناس اللي حابة اسكالبينج وانت منهم وانا اجربها علي الفريمات الاخرى لمحبي الصفقات الطبيعية

وانا منهم وبرضه اهلا باى عضو يحب يشارك معانا

يعنى المنتدى وادارته بيتعبوا وبيعملوا كل حاجة من اجل مساعدتنا يبقي مش قليل عليهم اننا ننشر علمهم ونتاج عملهم الشاق تقبلوا تحياتى

واسف عالاطالة
حبيب قلبى يا ابو حسين ياكبيييييييييييييييير

اكيد طبعا هاكون سعيد لما نتعاون وانا معنديش مشكلة اتابع على فريم الخمسة والدقيقة

وبالمناسبة دى معلومة كده على السريع الوقت اللى نفذت فيه الصفقة اللى قفلت بسرعة كانت الاستراتيجية متحققة على فريم الساعة وعملت بروفت حوالى 55 نقطة مينى تقريبا

تحياتى للجميع

التوقيع

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

عرض البوم صور khaledabdelnaby  
قديم 22-05-2012, 02:26 AM
khaledabdelnaby khaledabdelnaby غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: T H V -- الاستراتيجيه التى قمت بشرحها فى لقاء القاهره

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة M.Hussien نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم

حبيبي خالد انا مستعد نتعاون مع بعض ونتابع الفرص سويا ونرفق الشارتات والفرص يوميا لمتابعة هذه الاستراتيجية ومتابعة النتائج

ومن الممكن توزيع المهام يعنى انت تجرب علي فريم الخمسة للناس اللي حابة اسكالبينج وانت منهم وانا اجربها علي الفريمات الاخرى لمحبي الصفقات الطبيعية

وانا منهم وبرضه اهلا باى عضو يحب يشارك معانا

يعنى المنتدى وادارته بيتعبوا وبيعملوا كل حاجة من اجل مساعدتنا يبقي مش قليل عليهم اننا ننشر علمهم ونتاج عملهم الشاق تقبلوا تحياتى

واسف عالاطالة
حبيب قلبى يا ابو حسين ياكبيييييييييييييييير

اكيد طبعا هاكون سعيد لما نتعاون وانا معنديش مشكلة اتابع على فريم الخمسة والدقيقة

وبالمناسبة دى معلومة كده على السريع الوقت اللى نفذت فيه الصفقة اللى قفلت بسرعة كانت الاستراتيجية متحققة على فريم الساعة وعملت بروفت حوالى 55 نقطة مينى تقريبا

تحياتى للجميع