قديم 15-10-2013, 02:48 AM   المشاركة رقم: 3
الكاتب
mostafabook
عضو فعال
الصورة الرمزية mostafabook

البيانات

الإتصالات
الحالة:
mostafabook غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : م.جمانه المنتدى : منتدى الاخبار و التحليل الاساسى
افتراضي رد: ما هي اهمية العائد على السندات؟

1. جومانه طب براحه عليا السند ده اال الحكومه يتعرضه عشان الناس تشتريه و تدي عليه فايده صح
طب الفايده دي ثايته ولا متغيره ممكن تنزل و ممكن تطلع
طب هو ليه لما الحكومه تعمل فايده كبيره الناس بتخاف زي ما هو قال مع انو كده احسن ؟ ليه كزبون
طيب السند ده ينفع اتاجر فيه من خلال منصه ولا ايه و هل الحكومه بس ال بتصدره ولا كل الشركات ؟؟
انا اسف هتعبك معايا بس مش بحب ابقي مش فاهب حاجه نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
و بالمره مدام الموضوع ج في طريقي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التوقيع

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
استطيع ان افعلها انا و فريق اف اكس اريبيا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

لا اله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين

عرض البوم صور mostafabook  
قديم 15-10-2013, 02:48 AM
mostafabook mostafabook غير متواجد حالياً
عضو فعال
افتراضي رد: ما هي اهمية العائد على السندات؟

1. جومانه طب براحه عليا السند ده اال الحكومه يتعرضه عشان الناس تشتريه و تدي عليه فايده صح
طب الفايده دي ثايته ولا متغيره ممكن تنزل و ممكن تطلع
طب هو ليه لما الحكومه تعمل فايده كبيره الناس بتخاف زي ما هو قال مع انو كده احسن ؟ ليه كزبون
طيب السند ده ينفع اتاجر فيه من خلال منصه ولا ايه و هل الحكومه بس ال بتصدره ولا كل الشركات ؟؟
انا اسف هتعبك معايا بس مش بحب ابقي مش فاهب حاجه نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
و بالمره مدام الموضوع ج في طريقي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة