قديم 04-09-2010, 11:09 PM   المشاركة رقم: 6
الكاتب
Haiman hanna
عضو فعال

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Haiman hanna غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : FX Matador المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: حل المشكلة التى حيرت المضاربين على الميتاتريدر !

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة FX Matador نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
طبعا كله عايز يعرف اي هي المشكله اللى حيرت الكل و كله قابله المشكله دى على الميتاتريدر و اللى هيا لما تحول من الحساب الديمو للحقيقى او العكس ما يظهرش الشارت
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

و يبص يلاقى شغله ضاع و لازم يحطه من جديد لو عايز يتابعه على الحقيقى فيه مننا ممكن يعمله كتمبل بس المبتدئين مايعرفوش يعلموا كده و برضه هاتضطر تروح تجيبه طب لو شغال على اكتر من استراتجيه للزوج و شارتات كتير و حاطط هنا حاجه و هنا حاجه هاتعمل ايه هاتعمل تمبيلات كتير ؟ هنحتاج حاجه سريعه مش كده !؟

المهم الحمد لله عرفت حل المشكله دى ممكن كتير يكون عارفها بس الأكتر مش عارف الحل و المبتدئين كذلك

حل المشكله سهل و بسيط بعد ما نقفل الديمو و نفتح الحقيقى او العكس هانشوف الزوج اللى شغالين عليه ايه هنا الزوج GBP / NZD فى المثال ده

هانروح لاسم الزوج فى الميتاتريدر على الشمال و نمسكه بالماوس و نسحبه و نضعه على الشارت هايظهر فورا الشارت بتاعنا بكل حاجه كانت عليه

لا سحر و لا شعوذه نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة)

اتمني تكونوا استفدتوا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
تحياتى ...,

تسلم إيدك يا مايكل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور Haiman hanna  
قديم 04-09-2010, 11:09 PM
Haiman hanna Haiman hanna غير متواجد حالياً
عضو فعال
افتراضي رد: حل المشكلة التى حيرت المضاربين على الميتاتريدر !

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة FX Matador نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
طبعا كله عايز يعرف اي هي المشكله اللى حيرت الكل و كله قابله المشكله دى على الميتاتريدر و اللى هيا لما تحول من الحساب الديمو للحقيقى او العكس ما يظهرش الشارت

و يبص يلاقى شغله ضاع و لازم يحطه من جديد لو عايز يتابعه على الحقيقى فيه مننا ممكن يعمله كتمبل بس المبتدئين مايعرفوش يعلموا كده و برضه هاتضطر تروح تجيبه طب لو شغال على اكتر من استراتجيه للزوج و شارتات كتير و حاطط هنا حاجه و هنا حاجه هاتعمل ايه هاتعمل تمبيلات كتير ؟ هنحتاج حاجه سريعه مش كده !؟

المهم الحمد لله عرفت حل المشكله دى ممكن كتير يكون عارفها بس الأكتر مش عارف الحل و المبتدئين كذلك

حل المشكله سهل و بسيط بعد ما نقفل الديمو و نفتح الحقيقى او العكس هانشوف الزوج اللى شغالين عليه ايه هنا الزوج GBP / NZD فى المثال ده

هانروح لاسم الزوج فى الميتاتريدر على الشمال و نمسكه بالماوس و نسحبه و نضعه على الشارت هايظهر فورا الشارت بتاعنا بكل حاجه كانت عليه

لا سحر و لا شعوذه نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة)

اتمني تكونوا استفدتوا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
تحياتى ...,

تسلم إيدك يا مايكل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة