قديم 09-09-2012, 03:55 PM   المشاركة رقم: 115
الكاتب
COWBOY
عضو ذهبى
الصورة الرمزية COWBOY

البيانات

الإتصالات
الحالة:
COWBOY غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : COWBOY المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: Harmonic Art

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hussien نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
استمر بارك الله فيك
انا اسئلتي وشارتاتي التي ارفقها الهدف منها ان تراها وتقول تفكيرك صح او غلط يعني للتعليم مش اكتر
ومش هسالك تاني الا لما تقول كل اللي عندك وتسمح لنا بالاسئله
واسف جدا لازعاجك

لالالالا اوعى تقول كلمة اسف تانى كلنا هنا اخوة انا اللى اسف انك فهمتنى غلط .. بالعكس استمر فى اسئلتك لكن فى نطاق ما شرحت بمعنى هل انا تحدثت عن المؤشر .. لا طبعا يبقى تتجنب الحوار عنة الان حتى ننتهى .. طيب معنى كدة هل نطاق الموضوع ضيق يعنى الاسئلة .. فى نطاق ما شرحت ولن يبدع الاعضاء ونرى منهم اضافات .. لوكان هدف الموضوع ان افرض رأى .. ما كنت بداتة من الاساس .. ولكن انا عايز ترتيب مش اكثر بمعنى يعنى نتناقش واحدة واحدة .. حضرتك مثلا عارف المؤشر وشغال بية ولسة معانا اعضاء جداد فى الموضوع فكدة انا مجبر انى اعطل شرحى للطريقة واتكلم عن المؤشر .. وتبدا اسئلتهم عن المؤشر .. ويحصل لغبطة فى الموضوع كل ما اطلبة هو النظام مش اكثر ولا اقل .. لست افضل من احدكم منكم فى اى شىء كلنا اخوة وكلنا سواسية انا اتعلم منكم قبل ان تتعلموا منى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة ارجوا ان لا اكون ضايقتك فى اى شىء وبكرر اسفى مرة اخرى واتمنى يكون اخر اسف فى الموضوع ان شاء الله

التوقيع

((اللجنة الاستشارية))

المهمة الاساسية للجنة الاستشارية هو التواصل مع الاعضاء و سماع رأيهم و اقتراحاتهم و العمل على تنفيذ طلباتهم بالتواصل مع ادارة الموقع بما يفيد فى تحسين اداء الموقع من خلال اعضاءه.

يسعدنى ان اكون همزة الوصل بينكم وبين الادارة ..
ارحب بالنقاش معكم لطرح اقتراحاتكم وافكاركم
على الادارة
عبر

الرسائل الخاصة

عرض البوم صور COWBOY  
قديم 09-09-2012, 03:55 PM
COWBOY COWBOY غير متواجد حالياً
عضو ذهبى
افتراضي رد: Harmonic Art

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hussien نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
استمر بارك الله فيك
انا اسئلتي وشارتاتي التي ارفقها الهدف منها ان تراها وتقول تفكيرك صح او غلط يعني للتعليم مش اكتر
ومش هسالك تاني الا لما تقول كل اللي عندك وتسمح لنا بالاسئله
واسف جدا لازعاجك

لالالالا اوعى تقول كلمة اسف تانى كلنا هنا اخوة انا اللى اسف انك فهمتنى غلط .. بالعكس استمر فى اسئلتك لكن فى نطاق ما شرحت بمعنى هل انا تحدثت عن المؤشر .. لا طبعا يبقى تتجنب الحوار عنة الان حتى ننتهى .. طيب معنى كدة هل نطاق الموضوع ضيق يعنى الاسئلة .. فى نطاق ما شرحت ولن يبدع الاعضاء ونرى منهم اضافات .. لوكان هدف الموضوع ان افرض رأى .. ما كنت بداتة من الاساس .. ولكن انا عايز ترتيب مش اكثر بمعنى يعنى نتناقش واحدة واحدة .. حضرتك مثلا عارف المؤشر وشغال بية ولسة معانا اعضاء جداد فى الموضوع فكدة انا مجبر انى اعطل شرحى للطريقة واتكلم عن المؤشر .. وتبدا اسئلتهم عن المؤشر .. ويحصل لغبطة فى الموضوع كل ما اطلبة هو النظام مش اكثر ولا اقل .. لست افضل من احدكم منكم فى اى شىء كلنا اخوة وكلنا سواسية انا اتعلم منكم قبل ان تتعلموا منى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة ارجوا ان لا اكون ضايقتك فى اى شىء وبكرر اسفى مرة اخرى واتمنى يكون اخر اسف فى الموضوع ان شاء الله