قديم 09-09-2012, 04:31 PM   المشاركة رقم: 118
الكاتب
COWBOY
عضو ذهبى
الصورة الرمزية COWBOY

البيانات

الإتصالات
الحالة:
COWBOY غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : COWBOY المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: Harmonic Art

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hussien نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
حضرتك راجل محترم واخجاتني والله ومش عايز اقول اسف لاني خليتك تحس اني زعلت منك وانت قلت ان ده اخر اسف في الموضوع..انا مش عارف اقول ايه ..المهم انا مش زعلان ومش هبطل اسئله وهنزل ما اتصور انه فرصه
وحضرتك هتصححها..وهدخل علي حسابي الحقيقي علي تحليلك ..الي ان اتسلم منك شهاده معتمده اني محلل هارموني
وشكرا جزيلا لك

جزاك الله خيرا .. نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة مش فاهم انت مستعجل لية انك تدمر ال90 دولار نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة جرب ديمو كدة معتمد على المؤشر .. اللى فى المشاركة السابقة ليا .. دة اللى كنت بكلمك عنة .. لغاية ما تتقن التحليل بشكل افضل .. وربنا يكرمك وتبعد عن المؤشرات خالص نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة ومنتظر اسئلتك دائما .. وشهادة منى اية بس .. دة انا غلبان نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التوقيع

((اللجنة الاستشارية))

المهمة الاساسية للجنة الاستشارية هو التواصل مع الاعضاء و سماع رأيهم و اقتراحاتهم و العمل على تنفيذ طلباتهم بالتواصل مع ادارة الموقع بما يفيد فى تحسين اداء الموقع من خلال اعضاءه.

يسعدنى ان اكون همزة الوصل بينكم وبين الادارة ..
ارحب بالنقاش معكم لطرح اقتراحاتكم وافكاركم
على الادارة
عبر

الرسائل الخاصة

عرض البوم صور COWBOY  
قديم 09-09-2012, 04:31 PM
COWBOY COWBOY غير متواجد حالياً
عضو ذهبى
افتراضي رد: Harmonic Art

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hussien نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
حضرتك راجل محترم واخجاتني والله ومش عايز اقول اسف لاني خليتك تحس اني زعلت منك وانت قلت ان ده اخر اسف في الموضوع..انا مش عارف اقول ايه ..المهم انا مش زعلان ومش هبطل اسئله وهنزل ما اتصور انه فرصه
وحضرتك هتصححها..وهدخل علي حسابي الحقيقي علي تحليلك ..الي ان اتسلم منك شهاده معتمده اني محلل هارموني
وشكرا جزيلا لك

جزاك الله خيرا .. نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة مش فاهم انت مستعجل لية انك تدمر ال90 دولار نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة جرب ديمو كدة معتمد على المؤشر .. اللى فى المشاركة السابقة ليا .. دة اللى كنت بكلمك عنة .. لغاية ما تتقن التحليل بشكل افضل .. وربنا يكرمك وتبعد عن المؤشرات خالص نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة ومنتظر اسئلتك دائما .. وشهادة منى اية بس .. دة انا غلبان نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة