قديم 09-05-2013, 07:25 PM   المشاركة رقم: 18
الكاتب
محمد العضيان
عضو جديد
الصورة الرمزية محمد العضيان

البيانات

الإتصالات
الحالة:
محمد العضيان غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : الشامي المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: طريقتي التي نجحت والحمد لله

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الشامي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
يا باشا احنا لسة بنقول الطمع لما تاخد 30 نقطة يوميا وضمانهم اكبر ولا تاخد 150 نقطة ومش هييجوا وهيضربلك الدخول قاني شيء انا اعمل على دعوم ومقاومات يعني لو قلنا بيع اذن انا بايع من مقاومة وهدفها دعم تالي هيرد السعر وممكن الشرا منه كمان طبعا مش دعوم ومقاومات قديمة لا حاجة تانية

انا لا اعمل سوينج صفقاتي 80 في المائة او اكثر منها تضرب اهدافها في نفس اليوم والنادر اذا عكس وانا لا اتبع نظام الاستوب لوز لانه هدف البنوك ليس اهدافنا
اما الاسكالبيتج انا لا ازال اتبعه ولكن مع نفسي فلن اجد لا ترحاب ولا قبول للموضوع هنا وبالتالي لم اكمل
توضيح نقاط الاسكالبنج هي نفسها نقاط الانتر داي التي استعملها كلها طريقة واحدة وهذا سحر النقاط
اتمنى لك التوفيق

عرض البوم صور محمد العضيان  
قديم 09-05-2013, 07:25 PM
محمد العضيان محمد العضيان غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: طريقتي التي نجحت والحمد لله

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الشامي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
يا باشا احنا لسة بنقول الطمع لما تاخد 30 نقطة يوميا وضمانهم اكبر ولا تاخد 150 نقطة ومش هييجوا وهيضربلك الدخول قاني شيء انا اعمل على دعوم ومقاومات يعني لو قلنا بيع اذن انا بايع من مقاومة وهدفها دعم تالي هيرد السعر وممكن الشرا منه كمان طبعا مش دعوم ومقاومات قديمة لا حاجة تانية

انا لا اعمل سوينج صفقاتي 80 في المائة او اكثر منها تضرب اهدافها في نفس اليوم والنادر اذا عكس وانا لا اتبع نظام الاستوب لوز لانه هدف البنوك ليس اهدافنا
اما الاسكالبيتج انا لا ازال اتبعه ولكن مع نفسي فلن اجد لا ترحاب ولا قبول للموضوع هنا وبالتالي لم اكمل
توضيح نقاط الاسكالبنج هي نفسها نقاط الانتر داي التي استعملها كلها طريقة واحدة وهذا سحر النقاط
اتمنى لك التوفيق