قديم 04-12-2010, 04:17 PM   المشاركة رقم: 8
الكاتب
مدير الموقع
المدير العام للموقع

البيانات

الإتصالات
الحالة:
مدير الموقع غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : مدير الموقع المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: ((..تحليلات و توصيات العملاء..))

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ][A.FaYeZ][ نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
دا معناه يا دكتور ان التوصيات ممكن تكون اكتر من توصيه فى اليوم ؟
لانك بتقول اعتماد الفرصه فى وقت تحقق شروطها
ولا لانها توصيه يوميه
فهتبقي فرصه واحده ولكن الفرصه دي ممكن تتفعل فى اى وقت خلال اليوم ؟

بالتوفيق ان شاء الله
ومتابع معاك من الافتتاح
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ringooo نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا اول التابعين لتوصيات حضرتك ان شاء الله انا خبرتي في الفوركس 3 سنين دلوقتي وتحليلي كويس لاكن نفسيتي مش هتسمحلي استخدم تحليلي في التوصيات لاني خايف اخسر الحساب وانا مبدائي ( الخوف + الطمع ) اول الطريق للخسارة اذا الأبتعاد افضل الي ان تأتي الجراءة

لذلك انا اعتمد عليك بدون خوف ان شاء الله واعتمادي عليك بعد اعتمادي علي الله سبحانة وتعالي

لاكن لي سؤال في توقعك متوسط التوصيات يوميا هيكون كام وعدد العملات الي حضرتك بتعتمد عليهم كام

علشان بس نعرف نحسب حجم لوت مناسب لكل توصية ونعطي مجال لأضافة توصيات اخري اذا قمت بأضافة جديد ان شاء الله
بارك الله فيكم..,
لا يمكننى تحديد عدد معين للتوصيات كل يوم فالتوصية تتفعل عندما تكون هناك فرصة مناسبة و متكاملة للدخول.,
اعتقد انها لن تزيد باى حال عن 3 توصيات فى اليوم كما انه لن يتم زيادة التوصيات طالما انه هناك توصيات كثيرة مفتوحة بالفعل على الحساب
ثقتكم تشريف لى و يعطينى الدافع لتقديم عمل جيد ان شاء الله,
اؤمن انه من يجد و يتعب يصل فى النهاية الى ما يريد و ان شاء الله نصل الى ما نريد بالمجهود.,
الله كريم,

عرض البوم صور مدير الموقع  
قديم 04-12-2010, 04:17 PM
مدير الموقع مدير الموقع غير متواجد حالياً
المدير العام للموقع
افتراضي رد: ((..تحليلات و توصيات العملاء..))

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ][A.FaYeZ][ نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
دا معناه يا دكتور ان التوصيات ممكن تكون اكتر من توصيه فى اليوم ؟
لانك بتقول اعتماد الفرصه فى وقت تحقق شروطها
ولا لانها توصيه يوميه
فهتبقي فرصه واحده ولكن الفرصه دي ممكن تتفعل فى اى وقت خلال اليوم ؟

بالتوفيق ان شاء الله
ومتابع معاك من الافتتاح
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ringooo نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا اول التابعين لتوصيات حضرتك ان شاء الله انا خبرتي في الفوركس 3 سنين دلوقتي وتحليلي كويس لاكن نفسيتي مش هتسمحلي استخدم تحليلي في التوصيات لاني خايف اخسر الحساب وانا مبدائي ( الخوف + الطمع ) اول الطريق للخسارة اذا الأبتعاد افضل الي ان تأتي الجراءة

لذلك انا اعتمد عليك بدون خوف ان شاء الله واعتمادي عليك بعد اعتمادي علي الله سبحانة وتعالي

لاكن لي سؤال في توقعك متوسط التوصيات يوميا هيكون كام وعدد العملات الي حضرتك بتعتمد عليهم كام

علشان بس نعرف نحسب حجم لوت مناسب لكل توصية ونعطي مجال لأضافة توصيات اخري اذا قمت بأضافة جديد ان شاء الله
بارك الله فيكم..,
لا يمكننى تحديد عدد معين للتوصيات كل يوم فالتوصية تتفعل عندما تكون هناك فرصة مناسبة و متكاملة للدخول.,
اعتقد انها لن تزيد باى حال عن 3 توصيات فى اليوم كما انه لن يتم زيادة التوصيات طالما انه هناك توصيات كثيرة مفتوحة بالفعل على الحساب
ثقتكم تشريف لى و يعطينى الدافع لتقديم عمل جيد ان شاء الله,
اؤمن انه من يجد و يتعب يصل فى النهاية الى ما يريد و ان شاء الله نصل الى ما نريد بالمجهود.,
الله كريم,