FX-Arabia

جديد المواضيع

الملاحظات

منتدى المؤشرات و الاكسبيرتات تعليم برمجة الاكسبيرت ، اكسبيرت مجانى ، برمجة مؤشرات ، مؤشر ، تصميم اكسبيرت مجانا ، اكسبيرتات جديدة ، مؤشرات جديدة ، كل ما يتعلق بالتحليل و الخاص بالمؤشرات الفنية او الرقمية ، Expert advisor ، mql ، mql4 ، دورة برمجة ، برمجة اكسبيرت ، اكسبيرت رابح ، اكسبيرت جيد ، ادارة حسابات ، تداول الى ، ميتاتريدر ، تحميل منصة ، منصة تداول ، برمجة مؤشر ، مكتبة مؤشرات ، مؤشر جديد ، مؤشرات جديدة ، مؤشر حصرى ، احدث مؤشر .

الاكسبرت الالي بي2000 دولار ممكن اعرف ليه؟؟؟؟؟؟

منتدى المؤشرات و الاكسبيرتات

قديم 01-12-2011, 02:25 PM   المشاركة رقم: 1
الكاتب
mahmoudismail
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
mahmoudismail غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المنتدى : منتدى المؤشرات و الاكسبيرتات
4 الاكسبرت الالي بي2000 دولار ممكن اعرف ليه؟؟؟؟؟؟

السلام عليكم يا شباب
احد المواقع التي تعرفت عليها اليوم هوه www.scalpinkfxrobot.com ده برنامج اكسبرت اسكالبنج و بيتباع بي 2000 دولار ليييييييييييييييه هوه ده الي انا عاوز اعرفه هل ده فعلا يستاهل المبلغ ده ولا ايه عاوز اعرف راي الاخوه الاعضاء و خاصه الاستاذ حكيم لعل يكون فيه الفائده للجميع و شكرا

عرض البوم صور mahmoudismail  

قديم 01-12-2011, 02:25 PM
mahmoudismail mahmoudismail غير متواجد حالياً
عضو جديد
4 الاكسبرت الالي بي2000 دولار ممكن اعرف ليه؟؟؟؟؟؟

السلام عليكم يا شباب
احد المواقع التي تعرفت عليها اليوم هوه www.scalpinkfxrobot.com ده برنامج اكسبرت اسكالبنج و بيتباع بي 2000 دولار ليييييييييييييييه هوه ده الي انا عاوز اعرفه هل ده فعلا يستاهل المبلغ ده ولا ايه عاوز اعرف راي الاخوه الاعضاء و خاصه الاستاذ حكيم لعل يكون فيه الفائده للجميع و شكرا

قديم 01-12-2011, 02:33 PM   المشاركة رقم: 2
الكاتب
hussien86
عضو متميز

البيانات

الإتصالات
الحالة:
hussien86 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : mahmoudismail المنتدى : منتدى المؤشرات و الاكسبيرتات
افتراضي رد: الاكسبرت الالي بي2000 دولار ممكن اعرف ليه؟؟؟؟؟؟

Scalping FX Robot ea
لو فيه الخير مارماه للطير...اقرا الموضوع ده ..دير بالك كلهم نسخ من نفس الاكسبيرت لكن بيغيرو في اساميهم ..

عرض البوم صور hussien86  
قديم 01-12-2011, 02:33 PM
hussien86 hussien86 غير متواجد حالياً
عضو متميز

Scalping FX Robot ea
لو فيه الخير مارماه للطير...اقرا الموضوع ده ..دير بالك كلهم نسخ من نفس الاكسبيرت لكن بيغيرو في اساميهم ..

قديم 01-12-2011, 03:41 PM   المشاركة رقم: 3
الكاتب
حكيم
موقوف

البيانات

الإتصالات
الحالة:
حكيم غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

الاخي الكريم اي اكسبيرت ناجح لا يباع باي ثمن
سيحتفظ به لنفسه او يدير به حسابات لاى ان يصبح غير فعال يبعه
فيه اكسبيرتات ناجحة يا اما تجدها تستأجر و لها حماية كبيرة لا يمكن كسرها ابدا الا على مستوى كبير في الهندسة العكسية
يا اما عمرنا لا نراها الا اذا اصبحت غير فعالة
و الله اعلم
شكرا لك اخي الكريم

عرض البوم صور حكيم  
قديم 01-12-2011, 03:41 PM
حكيم حكيم غير متواجد حالياً
موقوف

الاخي الكريم اي اكسبيرت ناجح لا يباع باي ثمن
سيحتفظ به لنفسه او يدير به حسابات لاى ان يصبح غير فعال يبعه
فيه اكسبيرتات ناجحة يا اما تجدها تستأجر و لها حماية كبيرة لا يمكن كسرها ابدا الا على مستوى كبير في الهندسة العكسية
يا اما عمرنا لا نراها الا اذا اصبحت غير فعالة
و الله اعلم
شكرا لك اخي الكريم

قديم 01-12-2011, 10:28 PM   المشاركة رقم: 4
الكاتب
mahmoudismail
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
mahmoudismail غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

في البدايه اود ان اشكرك اخي حكيم و اخي hussien86 علي سرعه الرد
معلش اخي حكيم انا منفعل شويه من موضوع استخدام الاكسبرتات ده علشان انا من حوالي شهر مايو 2010 و انا لم اوفق حتي الان في الحصول علي الاكسبرت الناجح حتي لو كان زي ما كان مطلوب في الاكسبرت ده 2000 دولار معلش انا صريح معاك انت علي وجه الخصوص علشان حاسس من كلامك ان الحصول علي اكسبرت ناجح هيكون من سابع المستحيلات
حتي الاكسبرت الذي تم الاعلان عليه انه فعال و بيعطي نتائج ناجحه و واضحه تم تاجيره او العمل عليه من قبل الاداره و فقط (اكسبرت هالي)اوعى تحس من كلامي اني شخص اريد الربح السريع و فقط دون ان اتعلم شيئ لا انا منذ معرفتي بهذا المنتدي الجميل و انا بتعلم كل يوم اكثر من التاني بالعكس انا الان و لله الحمد تمكنت من تحويل 10000 دولار علي حساب ديمو في خلال 14 يوم الى 17835 دولار حتي الان و بي 35 صفقه رابحه علي التوالي و لله الحمد بس ده لا يمنع بي مدي حاجتي الي العمل بي اكسبرت ناجح حتي لو كان بيحقق 5%من الحساب في الشهر معلش انا طولت عليك بس والله انا حاسس ان كل واحد من الاعضاء بيلهث على موضوع زي ده في النهايه تنصحني بي ايه. ونفسي واحد من العرب يكتب عنه و يشار له بالبنان في الفوركس بجد و يكون بيخدم الاسلام و المسلمين بس خلاص انا طلعت كل الي جوايه تقبل تحياتي اخي و حبيب حكيم اخوك محمود اسماعيل

عرض البوم صور mahmoudismail  
قديم 01-12-2011, 10:28 PM
mahmoudismail mahmoudismail غير متواجد حالياً
عضو جديد

في البدايه اود ان اشكرك اخي حكيم و اخي hussien86 علي سرعه الرد
معلش اخي حكيم انا منفعل شويه من موضوع استخدام الاكسبرتات ده علشان انا من حوالي شهر مايو 2010 و انا لم اوفق حتي الان في الحصول علي الاكسبرت الناجح حتي لو كان زي ما كان مطلوب في الاكسبرت ده 2000 دولار معلش انا صريح معاك انت علي وجه الخصوص علشان حاسس من كلامك ان الحصول علي اكسبرت ناجح هيكون من سابع المستحيلات
حتي الاكسبرت الذي تم الاعلان عليه انه فعال و بيعطي نتائج ناجحه و واضحه تم تاجيره او العمل عليه من قبل الاداره و فقط (اكسبرت هالي)اوعى تحس من كلامي اني شخص اريد الربح السريع و فقط دون ان اتعلم شيئ لا انا منذ معرفتي بهذا المنتدي الجميل و انا بتعلم كل يوم اكثر من التاني بالعكس انا الان و لله الحمد تمكنت من تحويل 10000 دولار علي حساب ديمو في خلال 14 يوم الى 17835 دولار حتي الان و بي 35 صفقه رابحه علي التوالي و لله الحمد بس ده لا يمنع بي مدي حاجتي الي العمل بي اكسبرت ناجح حتي لو كان بيحقق 5%من الحساب في الشهر معلش انا طولت عليك بس والله انا حاسس ان كل واحد من الاعضاء بيلهث على موضوع زي ده في النهايه تنصحني بي ايه. ونفسي واحد من العرب يكتب عنه و يشار له بالبنان في الفوركس بجد و يكون بيخدم الاسلام و المسلمين بس خلاص انا طلعت كل الي جوايه تقبل تحياتي اخي و حبيب حكيم اخوك محمود اسماعيل