FX-Arabia

جديد المواضيع

الملاحظات

منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex منتدى العملات العام Forex فى هذا القسم يتم مناقشه كل ما يتعلق بـسوق تداول العملات العالمية الفوركس و مناقشة طرق التحليل المختلفة و تحليل المعادن , الذهب ، الفضة ، البترول من خلال تحليل فني ، تحليل اساسي ،اخبار اقتصادية متجددة ، تحليل رقمى ، مسابقات متعددة ، توصيات ، تحليلات ، التداول ، استراتيجيات مختلفة ، توصيات فوركس ، بورصة العملات ، الفوركس ، تجارة الفوركس ، يورو دولار ، باوند دولار ، بونص فوركس ، تداول ، اسهم ، عملات ، افضل موقع فوركس

توصيات رقمية و10 الاف نقطة شهريا ان شاء الله

منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex

قديم 27-02-2014, 09:19 PM   المشاركة رقم: 1671
الكاتب
الحسين شعيب
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
الحسين شعيب غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : على يوسف المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: توصيات رقمية و10 الاف نقطة شهريا ان شاء الله

والله يا استاذنا كلامك يدرس في جامعات

ربنا يزيدك علم وادب وتواضع

ويخليك لينا دايما

تقبل تحياتي

عرض البوم صور الحسين شعيب  
قديم 27-02-2014, 09:19 PM
الحسين شعيب الحسين شعيب غير متواجد حالياً
عضو جديد

والله يا استاذنا كلامك يدرس في جامعات

ربنا يزيدك علم وادب وتواضع

ويخليك لينا دايما

تقبل تحياتي

قديم 27-02-2014, 09:25 PM   المشاركة رقم: 1672
الكاتب
بسمة
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
بسمة غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : على يوسف المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex

بالتوفيق
تحياتى

عرض البوم صور بسمة  
قديم 27-02-2014, 09:25 PM
بسمة بسمة غير متواجد حالياً
عضو جديد

بالتوفيق
تحياتى

قديم 27-02-2014, 10:14 PM   المشاركة رقم: 1673
الكاتب
eid_sh
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
eid_sh غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

انا باشكرك استاذ علي يوسف

انا راح اعرض كشف حسابي الحقيقي حتي يري الجميع انني عندما كنت اعمل بغير طريفة التحليل الرقمي كنت باخسر ولكن الحمد لله بدات استرجع خسائري واسال الله ان يكون جميعا طريقنا الربح

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور eid_sh  
قديم 27-02-2014, 10:14 PM
eid_sh eid_sh غير متواجد حالياً
عضو جديد

انا باشكرك استاذ علي يوسف

انا راح اعرض كشف حسابي الحقيقي حتي يري الجميع انني عندما كنت اعمل بغير طريفة التحليل الرقمي كنت باخسر ولكن الحمد لله بدات استرجع خسائري واسال الله ان يكون جميعا طريقنا الربح

قديم 27-02-2014, 10:44 PM   المشاركة رقم: 1674
الكاتب
amr moh
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
amr moh غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

يسلمو وبانتظار التوصيات

عرض البوم صور amr moh  
قديم 27-02-2014, 10:44 PM
amr moh amr moh غير متواجد حالياً
عضو جديد

يسلمو وبانتظار التوصيات

قديم 27-02-2014, 10:44 PM   المشاركة رقم: 1675
الكاتب
منة
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
منة غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

بالتوفيق ان شاءالله

عرض البوم صور منة  
قديم 27-02-2014, 10:44 PM
منة منة غير متواجد حالياً
عضو جديد

بالتوفيق ان شاءالله

قديم 28-02-2014, 12:27 AM   المشاركة رقم: 1676
الكاتب
melad samir
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
melad samir متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة على يوسف نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
وماذا بعد ...

أحيانا كثيرة اقعد ادخل اغلب منتديات ومواقع الفوركس أشوف اراء الناس ايه ...

تلاقى أغلب الناس خسرانة ...والرحلات لا تكتمل ..ومئات الأستراتيجيات ...

تلاقى كل واحد يقولك بس ياسيدى انا عرفت سر الفوركس اتفضل بس متقولش لحد ...

وأقعد اقول هو لو الاستراتيجيات ديه ناجحة هايكون عنده وقت يدخل المنتدى ..

اقول طيب يمكن بيجربها ويشوف سلبياتها وبيعالجها ...

الحقيقة الموضوع أتعبنى نفسيا ...انت عاوز تشوف حد قريب منك يكون عمل ثروة من الفوركس

وإلا يبقى ايه لزومه انك تشتغل طالما كدة كدة الفلوس هاتطير !!!

وفجأة قلت هو انا ليه ببص على أساليب الناس وطرق تداولهم طيب مااعمل انا طريقة تداول تناسبنى

من ناحية رأس مالى ومن جهة أخرى نفسيا ..

طيب انا برتاح لإيه ...غالبا برتاح انى اشتغل مع العملات الرئيسية وخصوصا الباوند دولار ..

طيب ...وايه كمان ..قلت ان نفسيتى لا تحتمل انى أشترى فى التصحيح لأننى لا أضمن متى سينتهى

خلاص يبقى اشترى فى الأتجاه ..

بس انا بصراحة زوج العملة عمال يطلع وينزل وحاطط شوية أرقام اشترى عندها لأنى شايف ان اتجاهه صاعد

طيب كدة فيه صفقات هاتعكس عليا ..طبعا هو انا قلت انى ساحر ..

بس هاشوف نقاط الأنعكاس المتوقعة كام ..وهادخل بلوتات صغيرة مهما السوق أغرانى ..

طبقت الطريقة لقيت الانعكاس كان كبير ...ليه كدة ..أصل بفتح 20 و 15 صفقة على الزوج

وكل صفقة بتعكس أقوم أجد نقاط كثيرة للغاية انعكاس ..

طيب اعمل ايه ...يبقى أقلل الصفقات ..وأحاول قدر الإمكان ان يكون بين كل صفقة وصفقة معدل من النقاط

تمام ...جيت فى يوم قعدت أشترى كل ماالزوج ينزل 30 نقطة ...والزوج مش عاوز يرد خاالص

ايه الحكاية ...آه ...يبقى لازم كما تركت معدل نقاط بين كل صفقة والتانية اترك أيضا معدل زمنى

يعنى اترك وقت للزوج اشوف حكايته ايه ...مش كل 5 دقايق اشترى فيه ..

وبيختلف هذا الوقت ..ممكن يكون كل 4 ساعات ..او كل يوم ...او يومين ..على حسب تحرك الزوج

ودرجة ذبذبته ....

تمام ...كدة انا عملت الطريقة ...يبقى مش ناقص غير انى أحلل

وقعدت أشوف القنوات الصخرية والمتسعة والضيقة والأرقام الأرتدادية ...

فوجدت نفسى مرتاح نفسيا ...لم يعد هناك ضغطا عصبيا ..لأننى اعمل بطريقة

كما اننى غير مشتت ...مش هاقعد ادخل المنتديات واشوف فلان كاتب ايه ...واحد يرعبنى ويقولى

الزوج بتاعى هابط أقوم بايعه ...يروح واحد تانى يقولى بعته ليه أقوم شاريه فينزل وأخسر مع الأتنين

لا ...انا هاشتغل بهدوء أعصاب ...واحدة واحدة ...وربنا هايكرم إن شاء الله
ربنا يزيدك استاذ على والله العظيم بجد احنا بنحسد نفسنا عليك ولو كان هذا رائ الشخصى انا بتشرف بمتابعتك وياريت بجد تخدمنا وتعلمنا اكتر عن هذا الفكر القوى والمتحضر والمرن مع السوق من غير عصبيه ومن غير حرق دم

عرض البوم صور melad samir  
قديم 28-02-2014, 12:27 AM
melad samir melad samir متواجد حالياً
عضو جديد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة على يوسف نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
وماذا بعد ...

أحيانا كثيرة اقعد ادخل اغلب منتديات ومواقع الفوركس أشوف اراء الناس ايه ...

تلاقى أغلب الناس خسرانة ...والرحلات لا تكتمل ..ومئات الأستراتيجيات ...

تلاقى كل واحد يقولك بس ياسيدى انا عرفت سر الفوركس اتفضل بس متقولش لحد ...

وأقعد اقول هو لو الاستراتيجيات ديه ناجحة هايكون عنده وقت يدخل المنتدى ..

اقول طيب يمكن بيجربها ويشوف سلبياتها وبيعالجها ...

الحقيقة الموضوع أتعبنى نفسيا ...انت عاوز تشوف حد قريب منك يكون عمل ثروة من الفوركس

وإلا يبقى ايه لزومه انك تشتغل طالما كدة كدة الفلوس هاتطير !!!

وفجأة قلت هو انا ليه ببص على أساليب الناس وطرق تداولهم طيب مااعمل انا طريقة تداول تناسبنى

من ناحية رأس مالى ومن جهة أخرى نفسيا ..

طيب انا برتاح لإيه ...غالبا برتاح انى اشتغل مع العملات الرئيسية وخصوصا الباوند دولار ..

طيب ...وايه كمان ..قلت ان نفسيتى لا تحتمل انى أشترى فى التصحيح لأننى لا أضمن متى سينتهى

خلاص يبقى اشترى فى الأتجاه ..

بس انا بصراحة زوج العملة عمال يطلع وينزل وحاطط شوية أرقام اشترى عندها لأنى شايف ان اتجاهه صاعد

طيب كدة فيه صفقات هاتعكس عليا ..طبعا هو انا قلت انى ساحر ..

بس هاشوف نقاط الأنعكاس المتوقعة كام ..وهادخل بلوتات صغيرة مهما السوق أغرانى ..

طبقت الطريقة لقيت الانعكاس كان كبير ...ليه كدة ..أصل بفتح 20 و 15 صفقة على الزوج

وكل صفقة بتعكس أقوم أجد نقاط كثيرة للغاية انعكاس ..

طيب اعمل ايه ...يبقى أقلل الصفقات ..وأحاول قدر الإمكان ان يكون بين كل صفقة وصفقة معدل من النقاط

تمام ...جيت فى يوم قعدت أشترى كل ماالزوج ينزل 30 نقطة ...والزوج مش عاوز يرد خاالص

ايه الحكاية ...آه ...يبقى لازم كما تركت معدل نقاط بين كل صفقة والتانية اترك أيضا معدل زمنى

يعنى اترك وقت للزوج اشوف حكايته ايه ...مش كل 5 دقايق اشترى فيه ..

وبيختلف هذا الوقت ..ممكن يكون كل 4 ساعات ..او كل يوم ...او يومين ..على حسب تحرك الزوج

ودرجة ذبذبته ....

تمام ...كدة انا عملت الطريقة ...يبقى مش ناقص غير انى أحلل

وقعدت أشوف القنوات الصخرية والمتسعة والضيقة والأرقام الأرتدادية ...

فوجدت نفسى مرتاح نفسيا ...لم يعد هناك ضغطا عصبيا ..لأننى اعمل بطريقة

كما اننى غير مشتت ...مش هاقعد ادخل المنتديات واشوف فلان كاتب ايه ...واحد يرعبنى ويقولى

الزوج بتاعى هابط أقوم بايعه ...يروح واحد تانى يقولى بعته ليه أقوم شاريه فينزل وأخسر مع الأتنين

لا ...انا هاشتغل بهدوء أعصاب ...واحدة واحدة ...وربنا هايكرم إن شاء الله
ربنا يزيدك استاذ على والله العظيم بجد احنا بنحسد نفسنا عليك ولو كان هذا رائ الشخصى انا بتشرف بمتابعتك وياريت بجد تخدمنا وتعلمنا اكتر عن هذا الفكر القوى والمتحضر والمرن مع السوق من غير عصبيه ومن غير حرق دم

قديم 28-02-2014, 04:07 AM   المشاركة رقم: 1677
الكاتب
jafer865
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
jafer865 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

أستاذ علي ما اخبار النيوزلندي دولار هل سيهبط أو قاصد نقطة أعلى مما وصل الأسبوع الماضي و أما عن إلا وبشن أي الشركات ترجحها انت فيه من يقول شركات التكنولوجية ما رأيك وشكرا

عرض البوم صور jafer865  
قديم 28-02-2014, 04:07 AM
jafer865 jafer865 غير متواجد حالياً
عضو جديد

أستاذ علي ما اخبار النيوزلندي دولار هل سيهبط أو قاصد نقطة أعلى مما وصل الأسبوع الماضي و أما عن إلا وبشن أي الشركات ترجحها انت فيه من يقول شركات التكنولوجية ما رأيك وشكرا

قديم 28-02-2014, 06:34 AM   المشاركة رقم: 1678
الكاتب
الحسين شعيب
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
الحسين شعيب غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

بسم الله الرحمن الرحيم

الحمد لله النهاردة انا اتخرجت من الكلية بعد مشوار طويل
حوالي اكتر من سبع سنين

واصبحت حاصل علي بكالريوس الطب و الجراحة

وابتدي المشوار ...................

وعقبال نجاحتكم وافراحكم جميعا

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةتقبلوا تحياتينقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور الحسين شعيب  
قديم 28-02-2014, 06:34 AM
الحسين شعيب الحسين شعيب غير متواجد حالياً
عضو جديد

بسم الله الرحمن الرحيم

حوالي اكتر من سبع سنين

قديم 28-02-2014, 07:07 AM   المشاركة رقم: 1679
الكاتب
على يوسف
عضو متميز
الصورة الرمزية على يوسف

البيانات

الإتصالات
الحالة:
على يوسف غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الحسين شعيب نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

بسم الله الرحمن الرحيم

حوالي اكتر من سبع سنين

الف الف الف مبروك ....صديقنا الغالى

وبالتوفيق يارب دكتورنا الجميل ...ودوما تكون حياتك سلسلة من الأفراح

إن شاء الله ...

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التوقيع

توصيات رقمية و10 الاف نقطة شهريا ان شاء الله - الصفحة 6

نظرية التحليل الرقمى للفوركس وتطبيقاتها - الصفحة 41

عرض البوم صور على يوسف  
قديم 28-02-2014, 07:07 AM
على يوسف على يوسف غير متواجد حالياً
عضو متميز

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الحسين شعيب نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

بسم الله الرحمن الرحيم

حوالي اكتر من سبع سنين

الف الف الف مبروك ....صديقنا الغالى

وبالتوفيق يارب دكتورنا الجميل ...ودوما تكون حياتك سلسلة من الأفراح

إن شاء الله ...

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

قديم 28-02-2014, 07:14 AM   المشاركة رقم: 1680
الكاتب
على يوسف
عضو متميز
الصورة الرمزية على يوسف

البيانات

الإتصالات
الحالة:
على يوسف غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jafer865 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
النيوزلندى دولار هانشوفه ..هو من المهم ان يثبت فوق ال 8375 بكامل جسم شمعة

ليكمل من صعوده ...

شركات التكنولوجيا فى السوق الأمريكى تتمتع بذبذبة عالية فى اسعارها لذا تكون صالحة

لعقود الأوبشن ....لكن ان كان هناك سهما يقوم بعمل ذبذبة عالية فهو صالح للأوبشن

فشرط صلاحيته للأوبشن يتعلق بحركته وليس بالقطاع الذى ينتمى اليه ..

والعبد لله إن شاء الله هابتدى العمل فى السوق الامريكى من اول العام المقبل

الواحد يكون جمع معلومات كافية وربنا يكرم

شكرا جزيلا وتقبل تحياتى العطرة لك

التوقيع

توصيات رقمية و10 الاف نقطة شهريا ان شاء الله - الصفحة 6

نظرية التحليل الرقمى للفوركس وتطبيقاتها - الصفحة 41

عرض البوم صور على يوسف  
قديم 28-02-2014, 07:14 AM
على يوسف على يوسف غير متواجد حالياً
عضو متميز

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jafer865 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
النيوزلندى دولار هانشوفه ..هو من المهم ان يثبت فوق ال 8375 بكامل جسم شمعة

ليكمل من صعوده ...

شركات التكنولوجيا فى السوق الأمريكى تتمتع بذبذبة عالية فى اسعارها لذا تكون صالحة

لعقود الأوبشن ....لكن ان كان هناك سهما يقوم بعمل ذبذبة عالية فهو صالح للأوبشن

فشرط صلاحيته للأوبشن يتعلق بحركته وليس بالقطاع الذى ينتمى اليه ..

والعبد لله إن شاء الله هابتدى العمل فى السوق الامريكى من اول العام المقبل

الواحد يكون جمع معلومات كافية وربنا يكرم

شكرا جزيلا وتقبل تحياتى العطرة لك