FX-Arabia

جديد المواضيع

الملاحظات

منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex منتدى العملات العام Forex فى هذا القسم يتم مناقشه كل ما يتعلق بـسوق تداول العملات العالمية الفوركس و مناقشة طرق التحليل المختلفة و تحليل المعادن , الذهب ، الفضة ، البترول من خلال تحليل فني ، تحليل اساسي ،اخبار اقتصادية متجددة ، تحليل رقمى ، مسابقات متعددة ، توصيات ، تحليلات ، التداول ، استراتيجيات مختلفة ، توصيات فوركس ، بورصة العملات ، الفوركس ، تجارة الفوركس ، يورو دولار ، باوند دولار ، بونص فوركس ، تداول ، اسهم ، عملات ، افضل موقع فوركس

® فن المحاربين القدماء ® •●§(Harmonic Art & Cowboy System)§●• ®

منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex

قديم 13-12-2012, 07:50 PM   المشاركة رقم: 2021
الكاتب
أبو ياسر
عضو فعال
الصورة الرمزية أبو ياسر

البيانات

الإتصالات
الحالة:
أبو ياسر غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : COWBOY المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: ® فن المحاربين القدماء ® •●§( Harmonic Art )§●• ®

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة canister نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
حصل صعود تاني في اليورو دولار, وان شاء الله بانتظار الهبوط مرة أخري وكسر النقطة اللي قولت عليها يا ابو ياسر وظهور الزاوية والدايفر ان شاء الله

باذن الله الجمعة يحمل الخير لنا جميعا ... أهم حاجة ان شاء الله ربنا يكرمنا بيها (اغلاق اليوم أسفل 1.3095)
عشان ده يدعم حركة تصحيحية قوية بكرة باذن الله نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph ehab نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
رائع جدا دويتو خالد وابو ياسر نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ربنا يوفقكم
أستاذنا ومشرفنا الغالي ... أنا فين وعمنا خالد فين ... انت كده ظلمته كتير ... بس مجرد مرورك بيعطر الورشة ويديها روح جديدة ... تحياتي يا عمنا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Amjad Shadid نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
شكرا اخي الكريم

انا دخلت الصفقة عند 1.3098 لكن بسبب احوال السوق وتذبذباته العالية ، لم اشاء ان اشارك فيها احد خوفا من تسببي بخسارة لاقدر الله لاي من الزميلات والزملاء ، الان لدينا ثلاث وجهات نظر ، اخونا ابو ياسر بالاضافة اليك وانا ارى ايضا ان فرصة الصفقة عالية
بالتوفيق للجميع
أمجد باشا ... والله الصفقة مكنش هيبقالها طعم من غيرك ... ربنا يرزقنا جميعا ويوفقنا ان شاء الله نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Maxwell نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
حبيبى يا ابو ياسر
ايه اخبارك يا صاحبى
معلش كنت مشغول اليومين اللى فاتوا
الورشة منوره بمشاركاتك انت واستاذنا
مشغول مش مشغول ... خلاص وقعت يا عم ماكس وجيت برجليك ... عايزين نشوف شارتاتك من تاني يا باشا ، ده انت اللي اديتني أمل اني ممكن أفهم الهارمونيك أول مدخلت الورشة ومكنتش فاهم حاجة خالص ، قلت اشمعنى ماكس فهم يبقى أنا كمان لازم أفهم نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التوقيع

النفسُ تبكي على الدنيا وقد علمت *** أن الســـــعادة فيها ترك ما فيها
لا دارٌ للمـرءِ بعـد المــــــوت يســــكُنهـا *** إلا التي كانَ قبل الموتِ بانيها
فإن بنـاه،،ا بخيـــــر طــــــــاب مســـــكنُـه *** وإن بنـاهـا بشـــــر خـــــــاب بانيها
أموالنــــا لذوي الميــــــراث نجـمـعُـــــــها *** ودورنا لخــــــراب الدهـــر نبنيها
(الامام علي بن أبي طالب)

عرض البوم صور أبو ياسر  
قديم 13-12-2012, 07:50 PM
أبو ياسر أبو ياسر غير متواجد حالياً
عضو فعال

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة canister نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
حصل صعود تاني في اليورو دولار, وان شاء الله بانتظار الهبوط مرة أخري وكسر النقطة اللي قولت عليها يا ابو ياسر وظهور الزاوية والدايفر ان شاء الله

باذن الله الجمعة يحمل الخير لنا جميعا ... أهم حاجة ان شاء الله ربنا يكرمنا بيها (اغلاق اليوم أسفل 1.3095)
عشان ده يدعم حركة تصحيحية قوية بكرة باذن الله نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

ربنا يوفقكم
أستاذنا ومشرفنا الغالي ... أنا فين وعمنا خالد فين ... انت كده ظلمته كتير ... بس مجرد مرورك بيعطر الورشة ويديها روح جديدة ... تحياتي يا عمنا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

شكرا اخي الكريم

انا دخلت الصفقة عند 1.3098 لكن بسبب احوال السوق وتذبذباته العالية ، لم اشاء ان اشارك فيها احد خوفا من تسببي بخسارة لاقدر الله لاي من الزميلات والزملاء ، الان لدينا ثلاث وجهات نظر ، اخونا ابو ياسر بالاضافة اليك وانا ارى ايضا ان فرصة الصفقة عالية
بالتوفيق للجميع
أمجد باشا ... والله الصفقة مكنش هيبقالها طعم من غيرك ... ربنا يرزقنا جميعا ويوفقنا ان شاء الله نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

حبيبى يا ابو ياسر
ايه اخبارك يا صاحبى
معلش كنت مشغول اليومين اللى فاتوا
الورشة منوره بمشاركاتك انت واستاذنا
مشغول مش مشغول ... خلاص وقعت يا عم ماكس وجيت برجليك ... عايزين نشوف شارتاتك من تاني يا باشا ، ده انت اللي اديتني أمل اني ممكن أفهم الهارمونيك أول مدخلت الورشة ومكنتش فاهم حاجة خالص ، قلت اشمعنى ماكس فهم يبقى أنا كمان لازم أفهم نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

قديم 13-12-2012, 08:08 PM   المشاركة رقم: 2022
الكاتب
أبو ياسر
عضو فعال
الصورة الرمزية أبو ياسر

البيانات

الإتصالات
الحالة:
أبو ياسر غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : COWBOY المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبو ياسر نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
أحب أشكر أستاذ خالد وأستاذ محمود وكل الأفاضل اللي شافوا اني عملت حاجة خلال الفترة اللي فاتت
شخصيا أعتقد اني معملتش أي حاجة ليها لازمة خالص نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انما بعد ما اطمنا على خالد باشا والحمد لله ، ودي كانت من أولويات خطتنا الاسبوعية ، نرجع للفرص المتاحة
وأرجع من تاني للزعييييييييييييييييم (اليورو/دولار) ... فرصة على فريم اليومي تستحق المتابعة (شخصيا متابعها من 3 أسابيع نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة)

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

مهما كانت المتاجرات اللي أي حد بيدخلها ، بيفضل اللعب مع الزعيم (ذو طابع خاص)
ربنا يسترها معانا جميعا وياخد بيدي في اللي ناوي أعمله نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wael0102003 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
بما انى جديد فى الورشة حبيت اشارك بفرصة تتكون على فريم الديللى يا ريت الاراء من الاعضاء الكرام هل الفرصة صحيحة ام لا وطبعا رائ الاستاذ COWBOY

أستاذ وائل ... منور الورشة يا غالي ... الفرصة اللي حضرتك رافعها صحيحة وأأيدها بقوة ... عشان زي ما انت واخد بالك من الرسمة اللي فوقيها أنا كنت رافع زيها (تقريبا) من فترة بتاريخ 3 ديسمبر (المشاركة رقم 1849) ... يعني من الآخر يسعدني ويشرفني انك تتوافق معايا في الرؤية والاتجاه الهابط لليورو/دولار الفترة الجاية ... موفق دايما يا باشا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التوقيع

النفسُ تبكي على الدنيا وقد علمت *** أن الســـــعادة فيها ترك ما فيها
لا دارٌ للمـرءِ بعـد المــــــوت يســــكُنهـا *** إلا التي كانَ قبل الموتِ بانيها
فإن بنـاه،،ا بخيـــــر طــــــــاب مســـــكنُـه *** وإن بنـاهـا بشـــــر خـــــــاب بانيها
أموالنــــا لذوي الميــــــراث نجـمـعُـــــــها *** ودورنا لخــــــراب الدهـــر نبنيها
(الامام علي بن أبي طالب)

عرض البوم صور أبو ياسر  
قديم 13-12-2012, 08:08 PM
أبو ياسر أبو ياسر غير متواجد حالياً
عضو فعال

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبو ياسر نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
أحب أشكر أستاذ خالد وأستاذ محمود وكل الأفاضل اللي شافوا اني عملت حاجة خلال الفترة اللي فاتت
شخصيا أعتقد اني معملتش أي حاجة ليها لازمة خالص نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انما بعد ما اطمنا على خالد باشا والحمد لله ، ودي كانت من أولويات خطتنا الاسبوعية ، نرجع للفرص المتاحة
وأرجع من تاني للزعييييييييييييييييم (اليورو/دولار) ... فرصة على فريم اليومي تستحق المتابعة (شخصيا متابعها من 3 أسابيع نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة)

مهما كانت المتاجرات اللي أي حد بيدخلها ، بيفضل اللعب مع الزعيم (ذو طابع خاص)
ربنا يسترها معانا جميعا وياخد بيدي في اللي ناوي أعمله نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
بما انى جديد فى الورشة حبيت اشارك بفرصة تتكون على فريم الديللى يا ريت الاراء من الاعضاء الكرام هل الفرصة صحيحة ام لا وطبعا رائ الاستاذ COWBOY

أستاذ وائل ... منور الورشة يا غالي ... الفرصة اللي حضرتك رافعها صحيحة وأأيدها بقوة ... عشان زي ما انت واخد بالك من الرسمة اللي فوقيها أنا كنت رافع زيها (تقريبا) من فترة بتاريخ 3 ديسمبر (المشاركة رقم 1849) ... يعني من الآخر يسعدني ويشرفني انك تتوافق معايا في الرؤية والاتجاه الهابط لليورو/دولار الفترة الجاية ... موفق دايما يا باشا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

قديم 13-12-2012, 10:17 PM   المشاركة رقم: 2023
الكاتب
COWBOY
عضو ذهبى
الصورة الرمزية COWBOY

البيانات

الإتصالات
الحالة:
COWBOY غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

حتى الان الزوج المحترم هو الاسترالى 50 نقطة باقى الازواج مازالت فى العناية المركزةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة يا مسهل يارب

التوقيع

((اللجنة الاستشارية))

المهمة الاساسية للجنة الاستشارية هو التواصل مع الاعضاء و سماع رأيهم و اقتراحاتهم و العمل على تنفيذ طلباتهم بالتواصل مع ادارة الموقع بما يفيد فى تحسين اداء الموقع من خلال اعضاءه.

يسعدنى ان اكون همزة الوصل بينكم وبين الادارة ..
ارحب بالنقاش معكم لطرح اقتراحاتكم وافكاركم
على الادارة
عبر

الرسائل الخاصة

عرض البوم صور COWBOY  
قديم 13-12-2012, 10:17 PM
COWBOY COWBOY غير متواجد حالياً
عضو ذهبى

حتى الان الزوج المحترم هو الاسترالى 50 نقطة باقى الازواج مازالت فى العناية المركزةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة يا مسهل يارب

قديم 13-12-2012, 10:23 PM   المشاركة رقم: 2024
الكاتب
COWBOY
عضو ذهبى
الصورة الرمزية COWBOY

البيانات

الإتصالات
الحالة:
COWBOY غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

افتراضي رد: ® فن المحاربين القدماء ® •§( Harmonic Art )§• ®

ربنا يوفقكم
منورنا يا جو .. بصراحة مجهود ابو ياسر اكثر من رائع .. وربنا يبارك لية فى ياسر نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الله يسلمك يا كبير
ده انا باينلى كبرت وخرفت ونسيت الدايفرجنس
هههههههههههه ولا يهمك اماكس .. نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
تراجع الدببة والثيران يتقدمون بشكل بسيط على اليورو
متابعة رائعة استاذ امجد لاتحرمنا منك ابدا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة وبصراحة فى ظل التذبذب الحالى متعرفش الدب من الثور هههههه نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

منورنا يا غالى .. ونموذج صحيح وهو معنا بالفعل فى اكثر من مشاركة سابقة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmedomran81 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

الله يبارك فيك ياخالد باشا , ودى شهادة فخر لى من أستاذنا كلنا.
بس ربنا يكرم الدولار ويشد حيلة شوية علشان صفقاتنا كلها ( اليورو , الاسترالى , الفرنك , النيوزيلاندى ) متعلقة بتعافى الدولار اليومين الجايين دول.نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
يا صديقى انت تستحق اكثر من ذلك نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السوق ممل جدا وان شاء الله الدولار يحترم نفسه كفاية كدة بقة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التوقيع

((اللجنة الاستشارية))

المهمة الاساسية للجنة الاستشارية هو التواصل مع الاعضاء و سماع رأيهم و اقتراحاتهم و العمل على تنفيذ طلباتهم بالتواصل مع ادارة الموقع بما يفيد فى تحسين اداء الموقع من خلال اعضاءه.

على الادارة
عبر

الرسائل الخاصة

عرض البوم صور COWBOY  
قديم 13-12-2012, 10:23 PM
عضو ذهبى
افتراضي رد: ® فن المحاربين القدماء ® •§( Harmonic Art )§• ®

ربنا يوفقكم
منورنا يا جو .. بصراحة مجهود ابو ياسر اكثر من رائع .. وربنا يبارك لية فى ياسر نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الله يسلمك يا كبير
ده انا باينلى كبرت وخرفت ونسيت الدايفرجنس
هههههههههههه ولا يهمك اماكس .. نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
تراجع الدببة والثيران يتقدمون بشكل بسيط على اليورو
متابعة رائعة استاذ امجد لاتحرمنا منك ابدا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة وبصراحة فى ظل التذبذب الحالى متعرفش الدب من الثور هههههه نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

منورنا يا غالى .. ونموذج صحيح وهو معنا بالفعل فى اكثر من مشاركة سابقة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmedomran81 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

الله يبارك فيك ياخالد باشا , ودى شهادة فخر لى من أستاذنا كلنا.
بس ربنا يكرم الدولار ويشد حيلة شوية علشان صفقاتنا كلها ( اليورو , الاسترالى , الفرنك , النيوزيلاندى ) متعلقة بتعافى الدولار اليومين الجايين دول.نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
يا صديقى انت تستحق اكثر من ذلك نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السوق ممل جدا وان شاء الله الدولار يحترم نفسه كفاية كدة بقة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

قديم 13-12-2012, 10:26 PM   المشاركة رقم: 2025
الكاتب
mahmoud0711
نجم أف أكس أرابيا
الصورة الرمزية mahmoud0711

البيانات

الإتصالات
الحالة:
mahmoud0711 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

مساكم الله بالخيرات و ان شاء نهاية اسبوع سعيدة على الجميع
كما يرجى الانتباه اعتبارا من الاسبوع القادم سيبداء انحصار السيوله تدرجيا بالاسواق
استعداد لاحتفالات و اعياد نهاية السنة و بداية السنة الجديدة و اعياد الاخوة المسيحيين
كل عام و هم بالف خير لذا يفضل تقليل عدد الصفقات تدريجيا و الاعتماد على الصفقات السريعة
فى اخر اسبوعين من العام
تقبلوا تحياتى و دعواتى بالتوفيق للجميع

التوقيع

سبحان الله وبحمدة عدد ماكان و عدد ماسيكون و عدد الحركات والسكون

الصالون الأقتصادي للأصدقاء

عرض البوم صور mahmoud0711  
قديم 13-12-2012, 10:26 PM
mahmoud0711 mahmoud0711 غير متواجد حالياً
نجم أف أكس أرابيا

كما يرجى الانتباه اعتبارا من الاسبوع القادم سيبداء انحصار السيوله تدرجيا بالاسواق
استعداد لاحتفالات و اعياد نهاية السنة و بداية السنة الجديدة و اعياد الاخوة المسيحيين
كل عام و هم بالف خير لذا يفضل تقليل عدد الصفقات تدريجيا و الاعتماد على الصفقات السريعة
فى اخر اسبوعين من العام

قديم 13-12-2012, 10:31 PM   المشاركة رقم: 2026
الكاتب
COWBOY
عضو ذهبى
الصورة الرمزية COWBOY

البيانات

الإتصالات
الحالة:
COWBOY غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة غشيم فوركس نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
والله ياجماعه ،، مع ان خبرتي فالتحليل بسيطه لكن اقدر اقول ،، ان من يحترم التحليل يحترمه
وفيه ناس تضع النقاط بناء على تحليل وتثبت عليه
عموما شخص هداه الله مع كل ارتفاع يقول بس خلاص هذي هي نقطة البيع وبكل اسف حاليا اليورو عاكس علي كثير

فاتمنى تعطوني نظرتكم له
اخى الكريم انا كتبت لك فى مشاركة سابقة النقاط التى اتوقعها على المدى القريب للارتداد والان اليورو متوقف امامها وما علينا الا الانتظار .. ومعروف اسلوب العمل المتبع هنا هدف و استوب .. وممكن تبريد فى ظل الظروف الحالية وكلة محدد بالارقام او حتى لو فى استوب بيكون صغير جدا مقارنة بالهدف .. والتحليل ثابت ولا يتغير فمن منا هنا رايتة غير وجهه نظرة كما ذكرت !!
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جون ميرفى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا اللى همرجن على بكرا الصبح من اليورو دولار
وانا تقريبا وراك على طول يعني على بعد الظهر
يعني حنخليها ميتم انا وانتا هههههههههه
ان شاء الله خير يا شباب .. ياريت توضيح منكم عن الصفقات التى دخلتموها على اى اساس ومن اى نقاط حتى نستطيع بقدر الامكان تقديم المساعدة ان شاء الله نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التوقيع

((اللجنة الاستشارية))

على الادارة
عبر

الرسائل الخاصة

عرض البوم صور COWBOY  
قديم 13-12-2012, 10:31 PM
عضو ذهبى

والله ياجماعه ،، مع ان خبرتي فالتحليل بسيطه لكن اقدر اقول ،، ان من يحترم التحليل يحترمه
وفيه ناس تضع النقاط بناء على تحليل وتثبت عليه
عموما شخص هداه الله مع كل ارتفاع يقول بس خلاص هذي هي نقطة البيع وبكل اسف حاليا اليورو عاكس علي كثير

فاتمنى تعطوني نظرتكم له
اخى الكريم انا كتبت لك فى مشاركة سابقة النقاط التى اتوقعها على المدى القريب للارتداد والان اليورو متوقف امامها وما علينا الا الانتظار .. ومعروف اسلوب العمل المتبع هنا هدف و استوب .. وممكن تبريد فى ظل الظروف الحالية وكلة محدد بالارقام او حتى لو فى استوب بيكون صغير جدا مقارنة بالهدف .. والتحليل ثابت ولا يتغير فمن منا هنا رايتة غير وجهه نظرة كما ذكرت !!
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جون ميرفى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا اللى همرجن على بكرا الصبح من اليورو دولار
وانا تقريبا وراك على طول يعني على بعد الظهر
يعني حنخليها ميتم انا وانتا هههههههههه
ان شاء الله خير يا شباب .. ياريت توضيح منكم عن الصفقات التى دخلتموها على اى اساس ومن اى نقاط حتى نستطيع بقدر الامكان تقديم المساعدة ان شاء الله نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

قديم 13-12-2012, 10:37 PM   المشاركة رقم: 2027
الكاتب
COWBOY
عضو ذهبى
الصورة الرمزية COWBOY

البيانات

الإتصالات
الحالة:
COWBOY غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud0711 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
فى اخر اسبوعين من العام
مساء النور استاذ محمود منورنا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة .. فعلا الايام القادمة ستكون مملة جدا وقليلة السيولة حتى تنتهى الاجازات والاعياد نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة كل عام واخوتنا المسيحيين بخير نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة وانا عن نفسى ادخل صفقات قليلة حاليا وما اراة مناسب من ربح الحمد الله اغلق علية الصفقة و اخرج من السوق بكرامتى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة حتى تنتهى الاعياد والاجازات والامتحانات .. ونستقبل العام الجديد بخير ان شاء الله

التوقيع

((اللجنة الاستشارية))

على الادارة
عبر

الرسائل الخاصة

عرض البوم صور COWBOY  
قديم 13-12-2012, 10:37 PM
عضو ذهبى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud0711 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
فى اخر اسبوعين من العام
مساء النور استاذ محمود منورنا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة .. فعلا الايام القادمة ستكون مملة جدا وقليلة السيولة حتى تنتهى الاجازات والاعياد نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة كل عام واخوتنا المسيحيين بخير نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة وانا عن نفسى ادخل صفقات قليلة حاليا وما اراة مناسب من ربح الحمد الله اغلق علية الصفقة و اخرج من السوق بكرامتى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة حتى تنتهى الاعياد والاجازات والامتحانات .. ونستقبل العام الجديد بخير ان شاء الله

قديم 13-12-2012, 10:50 PM   المشاركة رقم: 2028
الكاتب
nabil_bobo
عضو نشيط
الصورة الرمزية nabil_bobo

البيانات

الإتصالات
الحالة:
nabil_bobo غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

يالتوفيق يا رجاله وكل عام واخونا المسيحين بخير

عرض البوم صور nabil_bobo  
قديم 13-12-2012, 10:50 PM
nabil_bobo nabil_bobo غير متواجد حالياً
عضو نشيط

يالتوفيق يا رجاله وكل عام واخونا المسيحين بخير

قديم 14-12-2012, 12:10 AM   المشاركة رقم: 2029
الكاتب
elazzazy
عضو نشيط
الصورة الرمزية elazzazy

البيانات

الإتصالات
الحالة:
elazzazy غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

مساء الخير ازيكم ياشباب اعتذر لغيابى بسبب الامتحانات
فرصه على مجنون

التوقيع

trade according to what the market IS doing, not what you think it ‘should’ be doing”

عرض البوم صور elazzazy  
قديم 14-12-2012, 12:10 AM
elazzazy elazzazy غير متواجد حالياً
عضو نشيط

مساء الخير ازيكم ياشباب اعتذر لغيابى بسبب الامتحانات
فرصه على مجنون

قديم 14-12-2012, 10:59 AM   المشاركة رقم: 2030
الكاتب
جون ميرفى
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
جون ميرفى غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة COWBOY نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

كان الفرى مارجن اسرع من الاجابه

عرض البوم صور جون ميرفى  
قديم 14-12-2012, 10:59 AM
جون ميرفى جون ميرفى غير متواجد حالياً
عضو جديد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة COWBOY نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

كان الفرى مارجن اسرع من الاجابه