FX-Arabia

جديد المواضيع

الملاحظات

منتدى تعليم الفوركس يحتوى المنتدى التعليمى على العديد من المراجع و الكتب و المؤلفات التى تساهم فى تعليم المضاربين اصول و فنون تداول العملات (الفوركس) منتدى الفوركس ، المواد التعليمية ل سوق الفوركس ، دروس ، تحيلي رقمى ، كتب ، مقالات تعليمية ، دورات فوركس مجانية ، تعليم تحليل فني ، تحليل اساسي ، موجات اليوت ، فيبوناتشي ، تعليم فوركس ، برامج التداول ، تعليم الفوركس بالفيديو ، شروحات . تعلم الفوركس , تعليم الفوركس , فيديو فوركس , افضل دورة فوركس , دورة فوركس مجانية , دورة فوركس , ربح فوركس , استراتيجية فوركس , فيديو فوركس تعليمى , فيديو فوركس و الكثير.

مبتدأ فوركس حائر لا يعرف الطريق

منتدى تعليم الفوركس

قديم 14-10-2011, 09:55 AM   المشاركة رقم: 21
الكاتب
محمد حسن
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
محمد حسن غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : goodlol المنتدى : منتدى تعليم الفوركس
افتراضي رد: مبتدأ فوركس حائر لا يعرف الطريق

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة goodlol نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
يا جماعة انا المنتدى ده بدخلة من زمان وقرأت عن الفوركس لمدة تزيد العام ولكن معلومات عشوائية
لانى لما احب ادخل موضوع لاذم اعرف انا هبقا فاهمه ازاى وابعادة ايه

لو تلاحظو اول نقطتين مركز اوى على الناحية التعليمية انا طبعا مش هعتمد على فديوهات او مواضيع فى منتديات انا عاوز علم كتب ومراجع

يعنى انا مش جى عشان اربح وبس

انا عاوز افهم المجال ده وبسراحة انا اول مرة اتخيل نفسى ادخل مجال الفوركس مع انى بكرة جدا الاقتصاد والسياسة والتجارة
انا دماغى كلها رياضة

انا قطعت النت ده حته حته وكل المنتديات ومتابع اكثر المواضيع

المهم انا عاوز كتب ومراجع اتعلم منها لو اجنبى مفيش مشكلة بس ادونى طريق امشى علية عشان اتعلم
مع احترامى للفديوهات عظيمة وممتازة وبتاكد المعلومة بس لاغنى عن الكتب لانها الاساس

عشان محدش يفهم انى بقلل مجهود الاخرين

ال
فيديوهات وسيله مهمه جدا فى دراسة الفوركس ولاكن اذ كنت انتا تحب الكتب فهذا خير كبير لك ان شاء الله

لان فى الكتب علم وفير ولم يشرح فى فيديوهات من قبل

ثانيا انتا متخيل ان انتا داخل عل عالم اقتصادى سياسى لازم تكون عالم فى الاقتصاد عشان تعرف تمشى فيه

الفوركس مش كده خالص

وبعدين الفروكس كله ارقام وانتا بتحب الرياضه

يعنى اهتم بالتحليل الفنى

فى الدعم والمقاومه رياضه

والترندات رياضه

والهدف والخساره رياضه

وهناك اساليب للمتاجره فى الفوركس معتمده عل الرياضه فقط

اجو ان اكون اوضحت لك الصوره

تقبل تحياتى

عرض البوم صور محمد حسن  
قديم 14-10-2011, 09:55 AM
محمد حسن محمد حسن غير متواجد حالياً
عضو نشيط

يا جماعة انا المنتدى ده بدخلة من زمان وقرأت عن الفوركس لمدة تزيد العام ولكن معلومات عشوائية
لانى لما احب ادخل موضوع لاذم اعرف انا هبقا فاهمه ازاى وابعادة ايه

لو تلاحظو اول نقطتين مركز اوى على الناحية التعليمية انا طبعا مش هعتمد على فديوهات او مواضيع فى منتديات انا عاوز علم كتب ومراجع

يعنى انا مش جى عشان اربح وبس

انا عاوز افهم المجال ده وبسراحة انا اول مرة اتخيل نفسى ادخل مجال الفوركس مع انى بكرة جدا الاقتصاد والسياسة والتجارة
انا دماغى كلها رياضة

انا قطعت النت ده حته حته وكل المنتديات ومتابع اكثر المواضيع

المهم انا عاوز كتب ومراجع اتعلم منها لو اجنبى مفيش مشكلة بس ادونى طريق امشى علية عشان اتعلم
مع احترامى للفديوهات عظيمة وممتازة وبتاكد المعلومة بس لاغنى عن الكتب لانها الاساس

عشان محدش يفهم انى بقلل مجهود الاخرين

ال
فيديوهات وسيله مهمه جدا فى دراسة الفوركس ولاكن اذ كنت انتا تحب الكتب فهذا خير كبير لك ان شاء الله

لان فى الكتب علم وفير ولم يشرح فى فيديوهات من قبل

ثانيا انتا متخيل ان انتا داخل عل عالم اقتصادى سياسى لازم تكون عالم فى الاقتصاد عشان تعرف تمشى فيه

الفوركس مش كده خالص

وبعدين الفروكس كله ارقام وانتا بتحب الرياضه

يعنى اهتم بالتحليل الفنى

فى الدعم والمقاومه رياضه

والترندات رياضه

والهدف والخساره رياضه

وهناك اساليب للمتاجره فى الفوركس معتمده عل الرياضه فقط

اجو ان اكون اوضحت لك الصوره

تقبل تحياتى

قديم 14-10-2011, 10:16 AM   المشاركة رقم: 22
الكاتب
goodlol
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
goodlol غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

استاذ محمد حسين

من وجهة نظرى ان التعليم مش بالفديو بس الفيدو وسيلة لتاكيد المعلومة بس لااا غنى عن الكتب

ثانيا الفوركس ده يعنى تجارة عملات من الاسم كده ليه علاقة بتجارة يعنى ادارة راس مال وكلام يختص بعلم التجارة ولية بردو فى الاقتصاد والسياسة لانه لو خبر نزل بياثر علية

فوركس= تجارة+اقتصاد+سياسة=خبرة مكتسبة= لو الخبرة النظرية احسنت توظيفها فحققت نتائج متقدمة حسبب توظيف خبرتك ولو الخبرة النظرية ما احسنتش توظيفها يبقا هتعيد الخطوات السابقة الى ان يتحقق الهدف= كتب +فيديوهات+تصفح منتديات +تجارب عملية = تجاح

عاوز كتب فى المجالات دية تجارة واقتصاد وسياسة ويكون الكتب دية ليها علاقة بالفوركس

لان مضارب فى الفوركس قرأ كتب عن تجارة واقتصادوسياسة اكيد هيكون افضل من واحد لخص كل دول فى كتاب 300 صفحة او فيدوهات

كتب اجنبى او عربى ان وجد جزاكم الله خير

عرض البوم صور goodlol  
قديم 14-10-2011, 10:16 AM
goodlol goodlol غير متواجد حالياً
عضو جديد

استاذ محمد حسين

من وجهة نظرى ان التعليم مش بالفديو بس الفيدو وسيلة لتاكيد المعلومة بس لااا غنى عن الكتب

ثانيا الفوركس ده يعنى تجارة عملات من الاسم كده ليه علاقة بتجارة يعنى ادارة راس مال وكلام يختص بعلم التجارة ولية بردو فى الاقتصاد والسياسة لانه لو خبر نزل بياثر علية

فوركس= تجارة+اقتصاد+سياسة=خبرة مكتسبة= لو الخبرة النظرية احسنت توظيفها فحققت نتائج متقدمة حسبب توظيف خبرتك ولو الخبرة النظرية ما احسنتش توظيفها يبقا هتعيد الخطوات السابقة الى ان يتحقق الهدف= كتب +فيديوهات+تصفح منتديات +تجارب عملية = تجاح

عاوز كتب فى المجالات دية تجارة واقتصاد وسياسة ويكون الكتب دية ليها علاقة بالفوركس

لان مضارب فى الفوركس قرأ كتب عن تجارة واقتصادوسياسة اكيد هيكون افضل من واحد لخص كل دول فى كتاب 300 صفحة او فيدوهات

قديم 14-10-2011, 10:18 AM   المشاركة رقم: 23
الكاتب
goodlol
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:

كتب books كـــــــــــــتب

عرض البوم صور goodlol  
قديم 14-10-2011, 10:18 AM
عضو جديد

قديم 14-10-2011, 10:21 AM   المشاركة رقم: 24
الكاتب
goodlol
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:

يا جماعة اى حد خريج كلية اقتصاد وعلوم سياسية او خريج كلية تجارة يكلمنى ضرورى

لو سمحت

عرض البوم صور goodlol  
قديم 14-10-2011, 10:21 AM
عضو جديد

لو سمحت

قديم 14-10-2011, 10:39 AM   المشاركة رقم: 25
الكاتب
محمد حسن
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
محمد حسن غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

استاذ محمد حسين

لو سمحت

بيتهيقالى ان انتا مصعب عل نفسك الموضوع كتيررررررررررررررر

ياسيدى بالنسبه للسياسه ابتعد عن المتاجره وقت الاخبار

كده مش محتاج تفهم حاجه فى السياسه

بالنسبه للاقتصاد

هى الرياضه ايه والاقتصاد ايه

ماهو زيتنا فى دقيقنا

كلها رياضه

وان شاء الله حد علو سياسيه او اقتصاد يرد عليك

انا صراحه حقوق منفعش نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

تقبل تحياتى

عرض البوم صور محمد حسن  
قديم 14-10-2011, 10:39 AM
محمد حسن محمد حسن غير متواجد حالياً
عضو نشيط

استاذ محمد حسين

لو سمحت

بيتهيقالى ان انتا مصعب عل نفسك الموضوع كتيررررررررررررررر

ياسيدى بالنسبه للسياسه ابتعد عن المتاجره وقت الاخبار

كده مش محتاج تفهم حاجه فى السياسه

بالنسبه للاقتصاد

هى الرياضه ايه والاقتصاد ايه

ماهو زيتنا فى دقيقنا

كلها رياضه

وان شاء الله حد علو سياسيه او اقتصاد يرد عليك

انا صراحه حقوق منفعش نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

تقبل تحياتى

قديم 14-10-2011, 10:44 AM   المشاركة رقم: 26
الكاتب
goodlol
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:

يا جماعة انا منتظر حد خريج احد هذه الكليات من الافضل خريج كلية اقتصاد وعلوم سياسية وان وجد خريج كلية تجارة فلا مشكلة

اريد احاور احد فى هذه التخصصات

سلام

عرض البوم صور goodlol  
قديم 14-10-2011, 10:44 AM
عضو جديد

يا جماعة انا منتظر حد خريج احد هذه الكليات من الافضل خريج كلية اقتصاد وعلوم سياسية وان وجد خريج كلية تجارة فلا مشكلة

اريد احاور احد فى هذه التخصصات

سلام

قديم 14-10-2011, 10:57 AM   المشاركة رقم: 27
الكاتب
goodlol
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:

مفيش واحد هنا فى المنتدى خريج كلية اقتصاد وعلوم سياسية او تجارة يرد

اصل مينفعش اننا نقول زيتنا فى دقيقنا هو احنا بنشتغل على علم ولاا بنشتغل ضربة حظ

يا جماعة سر الفوركس فى انه ورااااااااااااااااااااه علم والعلم ده بيتجاب من الكتب فى المجالات دية اقتصاد وعلوم سياسية او تجارة

انا معرفش حاجة عن الاقتصاد او السياسة او التجارة بس من خلال الشرح تلاحظ ان الفوركس ليه صلة بالمواضيع دية

انا مش عاوز قشور معلومات انا عاوز علم فى حد فيكم قرا كتاب فى الاقتصاد او السياسة او التجارة او فى اى تخصص لية علاقة بالفوركس

حد عنده منهج الواحد يمشى علية عشان يفهم الفوركس بعمق منهج يكون فية جزء اقتصادى سياسى تجارى يفيدنى فى الفوركس (كـــــــــــتب)

عرض البوم صور goodlol  
قديم 14-10-2011, 10:57 AM
عضو جديد

يا جماعة سر الفوركس فى انه ورااااااااااااااااااااه علم والعلم ده بيتجاب من الكتب فى المجالات دية اقتصاد وعلوم سياسية او تجارة

انا معرفش حاجة عن الاقتصاد او السياسة او التجارة بس من خلال الشرح تلاحظ ان الفوركس ليه صلة بالمواضيع دية

انا مش عاوز قشور معلومات انا عاوز علم فى حد فيكم قرا كتاب فى الاقتصاد او السياسة او التجارة او فى اى تخصص لية علاقة بالفوركس

حد عنده منهج الواحد يمشى علية عشان يفهم الفوركس بعمق منهج يكون فية جزء اقتصادى سياسى تجارى يفيدنى فى الفوركس (كـــــــــــتب)

قديم 14-10-2011, 04:49 PM   المشاركة رقم: 28
الكاتب
صحفي إقتصادي
عضو متميز
الصورة الرمزية صحفي إقتصادي

البيانات

الإتصالات
الحالة:
صحفي إقتصادي غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

حياك الله أخي الحبيب

أولا : من كلامك أنك أمضيت تقريبا عام كامل للتعلم وهذا جيد جدا واستمر في التعلم

ولكن في المقابل أنت تريد الشباب ها هنا يردون عليك بسرعه قصوى وانت كتبت موضوعك فجر الجمعة والأغلبية منهم نائمين ليقوموا لصلاة الجمعه المباركة

لذلك هدئ من روعك وهدئ نفسك وستجد كل شي تحت امر كتب فيديوهات خبرات معلومات كلها تحت امرك وانا سوف امدك ان شاءالله بالكتب التي في مكتبتي هذا بالإضافة إلى أن هذا الرابط فيه كتب علمية عربية واجنبية تفيدك جدا وهي موجوده في القسم التعليمي في المنتدى ها هنا لصاحب الموضوع الأخ عبداللطيف جزاه الله كل خير

موسوعة اف اكس ارابيا للفوركس

ثانيا : أريد أن أقولك قصتي مع الفوركس واتمنى ان تستفيد منها :

كنت افكر لزيادة دخلي وعرفت الفوركس عن طريق احد المعارف في الفيس بوك واعطاني بعض المعلومات التي أكد لي أنني لن أخسر معها وذهبت معه لشركة في الكويت واعطوني دروس لمدة اسبوع واحد وقلت لنفسي انني اصبحت متمكن في الفوركس ودخلت في 2000 دولار وخسرتها في اول شهر ولم اكن اعلم الكثير عنه ولا الاستراتيجيات ولم اتمكن في الاساس من برنانج الميتاتريدر الذي يحتاج لشهر كامل للتعلم عليه ، طبعا من تعرفت عليه في الفيس أخذ عمولته من دفعتي للشركة وذهب والشركة استفادت مني كثيرا وانا خسرت المبلغ كله لكن ربحت التحدي وستعرف في النهاية كيف ربحت التحدي

بعدها دخلت في هذا المنتدى الرائع وتعلمت بفض الله ومنته ثم بدعم الشباب ها هنا اولهم الدكتور اسامه واخي معاذ ومحمد نوارج وأحمد المقدادي وعبداللطيف والاستاذ سامي والاستاذ حكيم وشريف والأخ جمال المحترم وفاروق وبقية الشباب الذين احترمهم واقدرهم ولم تحضرني اسمائهم

وقرأت من الكتب الكثير وأمضيت الليالي والأيام أقرأ وأتعلم وبحثت عن الاستراتيجيات والمؤشرات بالإضافة إلى أن الكثيرين ها هنا يعطون توصيات والمنتدى أيضا يرسل لي توصيات على الموبايل وقلت خلاص كل شي بإيدي وسأنجح في الفوركس ودخلت برأس مال قدره 500 دولار وفي أول إسبوع صار 750 دولار قلت أنا خبير وسأربح ولكن خلال الثلاث أسابيع الأخيرة من الشهر صفرت الحساب أو لم يتم تصفيره نهائيا لأن فيه الآن 6 دولار هههههههههه

بعدها صحوت من الصدمه وارتحت واخذت اهم قرار في حياتي وهو أن أعتمد على الله ثم نفسي فقط وأحدد إسلوب متاجره واحد وثابت مهما كانت المغريات فلن أحيد عنه ، وركز على كلامي جيدا وهو الإعتماد على إسلوب متاجره يصلح لي ويصلح لرأس مالي وليس فقط إستراتيجية

فمنذ شهر يونيو الماضي لم أترك صفحه واحده من أي منتدى عربي لم أدخلها واتعلم منها ونزلت أكثر من 10000 مؤشر وجربت الكثير منها وجهازي أصبح ثقيل جدا وقمت بعمل أكثر من 3 مرات فورمات له

وبعد كل ذلك الحمدلله الآن تقريبا أنا على أول الطريق وحددت لنفسي أن أدخل بعد شهرين من الآن مره أخى بعد أن أنفذ إسلوب متاجرتي ولا أحيد عنه ولابد أن يكون نسبة تطبيقه 100 % ولا لا أدخل في الفوركس

تعريف إسلوب الفوركس بالنسبة لي هو :
أن تحدد لنفسك إستراتيجية واحده تعمل عليها وتدخل في الصفقة عندما يتم تنفيذ كافة شروطها بلا استثناء ، وتدخل فيها في أوقات محدده من اليوم بشكل مدروس وثابت وعلى عملات ثابته لتحصل على نقاط محدده مسبقا لكي تحقق هدفك اليومي ولا تغيرها أبدا مهما كانت المغريات

والأن أنا مستمر في تنفيذ هذا الإسلوب وناجح معي تماما وعندما أدخل في أي صفقة تتحقق فيها الشروط 100 % لا أضع لها ستوب لوز وأضع لها هدف وأذهب للنوم وانا مرتاح جدا لتحقيقها الهدف وتتحقق الصفقه الهدف بسرعه قصوى ، وحاليا أدخل في صفقات وأتحدى الفوركس وأقول هذه الصفقة ستخسر وانا متأكد من خسارتها تماما وهي تخسر فعلا

يعني وصلت بفضل الله للثقة في نجاح او خسارة الصفقة وهي لم تاتيني من أي كتب بعينها أو توصيات ولكن حصلت عليها بالمجهود والدراسة والتطبيق والممارسة والحصول على زبدة المعلومات ودمج الكثير من الامور مع بعض والأهم من كل ذلك بفضل الخسائر التي حققتها في البداية

إسمح لي على المشاركة المطولة ولكن لكي نستفيد من بعضنا البعض

شد حيلك والله كريم

التوقيع

يهب الله لكل طائر رزقه ... ولكن لا يلقيه له في العش

عرض البوم صور صحفي إقتصادي  
قديم 14-10-2011, 04:49 PM
صحفي إقتصادي صحفي إقتصادي غير متواجد حالياً
عضو متميز

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

حياك الله أخي الحبيب

أولا : من كلامك أنك أمضيت تقريبا عام كامل للتعلم وهذا جيد جدا واستمر في التعلم

ولكن في المقابل أنت تريد الشباب ها هنا يردون عليك بسرعه قصوى وانت كتبت موضوعك فجر الجمعة والأغلبية منهم نائمين ليقوموا لصلاة الجمعه المباركة

لذلك هدئ من روعك وهدئ نفسك وستجد كل شي تحت امر كتب فيديوهات خبرات معلومات كلها تحت امرك وانا سوف امدك ان شاءالله بالكتب التي في مكتبتي هذا بالإضافة إلى أن هذا الرابط فيه كتب علمية عربية واجنبية تفيدك جدا وهي موجوده في القسم التعليمي في المنتدى ها هنا لصاحب الموضوع الأخ عبداللطيف جزاه الله كل خير

موسوعة اف اكس ارابيا للفوركس

ثانيا : أريد أن أقولك قصتي مع الفوركس واتمنى ان تستفيد منها :

كنت افكر لزيادة دخلي وعرفت الفوركس عن طريق احد المعارف في الفيس بوك واعطاني بعض المعلومات التي أكد لي أنني لن أخسر معها وذهبت معه لشركة في الكويت واعطوني دروس لمدة اسبوع واحد وقلت لنفسي انني اصبحت متمكن في الفوركس ودخلت في 2000 دولار وخسرتها في اول شهر ولم اكن اعلم الكثير عنه ولا الاستراتيجيات ولم اتمكن في الاساس من برنانج الميتاتريدر الذي يحتاج لشهر كامل للتعلم عليه ، طبعا من تعرفت عليه في الفيس أخذ عمولته من دفعتي للشركة وذهب والشركة استفادت مني كثيرا وانا خسرت المبلغ كله لكن ربحت التحدي وستعرف في النهاية كيف ربحت التحدي

بعدها دخلت في هذا المنتدى الرائع وتعلمت بفض الله ومنته ثم بدعم الشباب ها هنا اولهم الدكتور اسامه واخي معاذ ومحمد نوارج وأحمد المقدادي وعبداللطيف والاستاذ سامي والاستاذ حكيم وشريف والأخ جمال المحترم وفاروق وبقية الشباب الذين احترمهم واقدرهم ولم تحضرني اسمائهم

وقرأت من الكتب الكثير وأمضيت الليالي والأيام أقرأ وأتعلم وبحثت عن الاستراتيجيات والمؤشرات بالإضافة إلى أن الكثيرين ها هنا يعطون توصيات والمنتدى أيضا يرسل لي توصيات على الموبايل وقلت خلاص كل شي بإيدي وسأنجح في الفوركس ودخلت برأس مال قدره 500 دولار وفي أول إسبوع صار 750 دولار قلت أنا خبير وسأربح ولكن خلال الثلاث أسابيع الأخيرة من الشهر صفرت الحساب أو لم يتم تصفيره نهائيا لأن فيه الآن 6 دولار هههههههههه

بعدها صحوت من الصدمه وارتحت واخذت اهم قرار في حياتي وهو أن أعتمد على الله ثم نفسي فقط وأحدد إسلوب متاجره واحد وثابت مهما كانت المغريات فلن أحيد عنه ، وركز على كلامي جيدا وهو الإعتماد على إسلوب متاجره يصلح لي ويصلح لرأس مالي وليس فقط إستراتيجية

فمنذ شهر يونيو الماضي لم أترك صفحه واحده من أي منتدى عربي لم أدخلها واتعلم منها ونزلت أكثر من 10000 مؤشر وجربت الكثير منها وجهازي أصبح ثقيل جدا وقمت بعمل أكثر من 3 مرات فورمات له

وبعد كل ذلك الحمدلله الآن تقريبا أنا على أول الطريق وحددت لنفسي أن أدخل بعد شهرين من الآن مره أخى بعد أن أنفذ إسلوب متاجرتي ولا أحيد عنه ولابد أن يكون نسبة تطبيقه 100 % ولا لا أدخل في الفوركس

تعريف إسلوب الفوركس بالنسبة لي هو :
أن تحدد لنفسك إستراتيجية واحده تعمل عليها وتدخل في الصفقة عندما يتم تنفيذ كافة شروطها بلا استثناء ، وتدخل فيها في أوقات محدده من اليوم بشكل مدروس وثابت وعلى عملات ثابته لتحصل على نقاط محدده مسبقا لكي تحقق هدفك اليومي ولا تغيرها أبدا مهما كانت المغريات

والأن أنا مستمر في تنفيذ هذا الإسلوب وناجح معي تماما وعندما أدخل في أي صفقة تتحقق فيها الشروط 100 % لا أضع لها ستوب لوز وأضع لها هدف وأذهب للنوم وانا مرتاح جدا لتحقيقها الهدف وتتحقق الصفقه الهدف بسرعه قصوى ، وحاليا أدخل في صفقات وأتحدى الفوركس وأقول هذه الصفقة ستخسر وانا متأكد من خسارتها تماما وهي تخسر فعلا

يعني وصلت بفضل الله للثقة في نجاح او خسارة الصفقة وهي لم تاتيني من أي كتب بعينها أو توصيات ولكن حصلت عليها بالمجهود والدراسة والتطبيق والممارسة والحصول على زبدة المعلومات ودمج الكثير من الامور مع بعض والأهم من كل ذلك بفضل الخسائر التي حققتها في البداية

إسمح لي على المشاركة المطولة ولكن لكي نستفيد من بعضنا البعض

شد حيلك والله كريم

قديم 16-10-2011, 05:50 AM   المشاركة رقم: 29
الكاتب
goodlol
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:

خائف بعض الشئ ولكن احس بروح المغامرة

عرض البوم صور goodlol  
قديم 16-10-2011, 05:50 AM
عضو جديد

قديم 16-10-2011, 06:09 AM   المشاركة رقم: 30
الكاتب
farok
عضو متميز
الصورة الرمزية farok

البيانات

الإتصالات
الحالة:
farok غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

اولا : ابدأ بحساب بسيط لا يزيد عن 300 دولار
ثانيا واخيرا ركز على حاجة واحدة فقط وهى ان لاتخسر ومش مهم انك تكسب بمعنى لو مر عليك شهر كامل رأس مالك لم ينقص شىء اذن فأنت وضعت قدمك على اول سلم الفوريكس

التوقيع

قيل لأحد السلف ....

ألم تصدك المحن عن الطريق ؟!!!!

قال ...

والله لولا المحن لشككت فى الطريق

عرض البوم صور farok  
قديم 16-10-2011, 06:09 AM
farok farok غير متواجد حالياً
عضو متميز

اولا : ابدأ بحساب بسيط لا يزيد عن 300 دولار
ثانيا واخيرا ركز على حاجة واحدة فقط وهى ان لاتخسر ومش مهم انك تكسب بمعنى لو مر عليك شهر كامل رأس مالك لم ينقص شىء اذن فأنت وضعت قدمك على اول سلم الفوريكس