FX-Arabia

جديد المواضيع

الملاحظات

منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex منتدى العملات العام Forex فى هذا القسم يتم مناقشه كل ما يتعلق بـسوق تداول العملات العالمية الفوركس و مناقشة طرق التحليل المختلفة و تحليل المعادن , الذهب ، الفضة ، البترول من خلال تحليل فني ، تحليل اساسي ،اخبار اقتصادية متجددة ، تحليل رقمى ، مسابقات متعددة ، توصيات ، تحليلات ، التداول ، استراتيجيات مختلفة ، توصيات فوركس ، بورصة العملات ، الفوركس ، تجارة الفوركس ، يورو دولار ، باوند دولار ، بونص فوركس ، تداول ، اسهم ، عملات ، افضل موقع فوركس

قديم 30-01-2013, 04:20 PM   المشاركة رقم: 4291
الكاتب
md_arr4
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
md_arr4 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : wolfkamikaz المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: ◣◥♣◣◥ استراتيجيات من اصحاب الملايين ♣♣ اسرار من المكاتب الفوركسية ◣◥♣◣◥

فرصة أخرى بجميع التفاصيل أيضا
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور md_arr4  
قديم 30-01-2013, 04:20 PM
md_arr4 md_arr4 غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: ◣◥♣◣◥ استراتيجيات من اصحاب الملايين ♣♣ اسرار من المكاتب الفوركسية ◣◥♣◣◥

فرصة أخرى بجميع التفاصيل أيضا

قديم 30-01-2013, 04:34 PM   المشاركة رقم: 4292
الكاتب
md_arr4
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : wolfkamikaz المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex

الحمد لله رب العالمين

اسرع هدفين في حياتي

هدفين في نفس الثانية

عرض البوم صور md_arr4  
قديم 30-01-2013, 04:34 PM
عضو جديد

الحمد لله رب العالمين

اسرع هدفين في حياتي

هدفين في نفس الثانية

قديم 30-01-2013, 05:04 PM   المشاركة رقم: 4293
الكاتب
TREND_SEEKER
عضو ذهبى
الصورة الرمزية TREND_SEEKER

البيانات

الإتصالات
الحالة:
TREND_SEEKER غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TREND_SEEKER نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ولازالت ملاحقة الربح مستمره :

ولازال الصعود قوي ومستمر .
فكرة اغلاق الخساره هي فكره جيده للأمان
اما فكرة أغلاق المكسب فهي جيده ايضا ولكن إذا كانت الصفقات تكسب ويتنبأ بصعود قوي لماذا أغلق المكسب ؟ لماذا لا نترك المكسب يزيد ؟
طالما السعر والرالي نشيط ؟
هذا ما يحدث الآن ونترك الربح يربح ويتربح أكثر هذا أفضل .
مازالت نفس الصفقات الموجوده في الأقتباس مفتوحه الى الآن وملاحقة الربح بالتعزيز تمت بنجاح وسوف يتم أغلاقها اليوم بإذن الله

اَللّـهُمَّ لَكَ الْحَمْدُ

التوقيع

</div>

عرض البوم صور TREND_SEEKER  
قديم 30-01-2013, 05:04 PM
TREND_SEEKER TREND_SEEKER غير متواجد حالياً
عضو ذهبى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TREND_SEEKER نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ولازالت ملاحقة الربح مستمره :

ولازال الصعود قوي ومستمر .
فكرة اغلاق الخساره هي فكره جيده للأمان
اما فكرة أغلاق المكسب فهي جيده ايضا ولكن إذا كانت الصفقات تكسب ويتنبأ بصعود قوي لماذا أغلق المكسب ؟ لماذا لا نترك المكسب يزيد ؟
طالما السعر والرالي نشيط ؟
هذا ما يحدث الآن ونترك الربح يربح ويتربح أكثر هذا أفضل .
مازالت نفس الصفقات الموجوده في الأقتباس مفتوحه الى الآن وملاحقة الربح بالتعزيز تمت بنجاح وسوف يتم أغلاقها اليوم بإذن الله

اَللّـهُمَّ لَكَ الْحَمْدُ

قديم 30-01-2013, 05:26 PM   المشاركة رقم: 4294
الكاتب
TREND_SEEKER
عضو ذهبى

البيانات

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد المقهوي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ابو يوسف
انا عارف الرينكو والحمد لله وعارف مدى قوته في حال تم استخدامه بشكل احترافي

انا قمت بتنزيل الاستراتيجية التي في توقيعك
الشيء الغير واضح لدي لحد الان هو

1- على اي تايم فريم أضع اكسبيرت الرينكو ( RenkoLiveChart_EA_v3.0 ) هذا ؟
2- بعد ان اضعه على الفريم الصحيح ما هي أعدادااته ؟؟ ( 10 - 0 - 2 - False ... الخ ) ام ماذا ؟؟
3- ما هي التحديثات التي طرأت على الاستراتيجية التي في توقيعك

أرجوك ابو يوسف تجيب على اسألتي الثلاث
وشكرا لك جزيلا والله يعطيك الف عافيه
يوضع أكسبرت الرينكو دائما على فريم الدقيقه للزوج المستخدم
أعداداته هي ( 10 - 0 - 2 - True ... الخ )
لايوجد تحديثات غير اني اعمل على بوكس 10 و 5 و 3

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة M Sabry M Elbakrawy نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
صباحكم اخضر ان شاء الله

كان لياا كام سؤال كده ،،
أبو يوسف انا نزلت الموشرات والتمبلت في أماكنهاا لكن علي المنصة مش بيظهرلي اي حاجة من الموشرات لما اعمل load
template

سؤال اخر نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة >> لو انا عايز الرينكو علي فريم اخر غير 2m اعمل ايييه بقي ؟
تأكد ان المؤشرات في فولدر المؤشرات وبعد كده التمبلت لازم يشتغل
هتكتب الفريم الي انت عايزه في الأعدادات
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Lama-FX نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
صباح الخير
كيف حال الشباب
بسبب بعض الظروف انقطعت عن هذة الورشة اليوم مسأ سوف ارفق ما طلبة مني بعض الاخوة وانا اعتذر عن التاخير
مرحب لاما
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة md_arr4 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
أولا أود أن أشكر الأخوان القائمين على الموضوع جميعهم ولا أسثني أحدا

يا جماعة الخير .......... أنا شخص عاااااااااادي جدا جدا جدا ............. تابعت الموضوع من أول صفحة لهذه اللحظة ........... ولم يتبقى شيء لم أجربه على الرينكو
ووالله إني أقولها لكم من باب حب الخير وعدم كتم العلم وحتى أختصر الكثيييييييييير الكثير عليكم

كل الطرق مع إحترامي لكل أصحابها .......... ومع ما عملوووووووه الشباب من مؤشرات وغيرها ........... لا أقول أنها لا تسمن ولا تغني من جوع لأنها تتبع السعر
لكن أقول أقل شيء أنه لا يوجد إلا صاحب الإستراتيجية يعرف كيف العمل عليها ويعرف خباياها كلها فذلك يستطيع الربح منها وإن حاولت أنت يا أخي أين كنت ان تعمل بنفس الإستراتيجية كن على يقين أنك ستحتاج إلى أشهر كي تدرك 10% مما يدركه صاحب الإستراتيجية ......... لكن ......................
حتى أختصر في كلامي
الطريقة الوحيدة التي لا تحتاج إلى تدريب وهي من أقوى الطرق بعد التجريب ........... هي النظرية التي طرحها الاخ وليد (نظرية المنحنيات) ......... أقولها لكم لأختصر عليكم الكثير الكثير من المتابعة وتجريب الاستراتيجيات والتنقل بينها

لقد راجعت شارتات بعدد شعر الرأس ........ حتى أتأكد من قوتها ووجدت فيها كل الخير ......... فوالله ما أريد إلا التأكيد عليها ونصحكم بها ........ والدعاء للأخ وليد بأن يفتح الله عليه لأنه ما وضعها إلا لتأكده منها

وهذه نتيجة العمل بالطريقة فقط لليوم بمحفظة على قدها زي ما بيحكوها
اتفق معك بنسبة سالب -100%
في ما يتعلق بحديثك عن الأستراتيجيات وأصحابها
واتفق معك في تشجيعك على طريقة المنحنيات
وننتظر عرض نتائجك من شغلك على الرينكو بالمنحنيات دون غيرها .
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MoHaMeD EgY نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
كلامك كله ذى الفل .. وهو دا اللى حصل معايا بالظبط نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا اشتغلت على كل استراتيجيه حد يحطها .. والمشكله انى مكنتش بلاقى اى حد بيحقق ارباح غير اصحابها .. وبرضو كملت شغل عليها
بالمختصر كدا محدش هيعرف يحقق ربح غير اصحاب الاستارتيجيات اللى هما حاطينها .. ومهما جربت وحاولت .. برضو مش هتنجح
ومن وجهه نظرى .. استخدم التحليل الكلاسيكى اللى كل الفروكسوية على مستوى العالم بيستخدموه من علماء الفوركس والشركات والبنوك .. الخ
استخدمه لكن ع الرينكو .. هيكون اوضح معاك
كلامك غلط وانت مشتغلتش على اي استراتيجيه شغل فعلي مده كافيه عشان تقول كده . وأظن انك قرأت مشاركات لناس حققوا ارباح قويه من أستراتيجيات اصحابها
ولاما اكبر مثال
واخيرا انت لقيت طريقة شغلك الي بتحقق بيها مكاسب
منتظرين نشوف النتائج من طريقتك ايا كانت .
المهم مستواك يتقدم وهذا هو المطلوب .
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مصطفي حلمي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الله ينور عليك ا اخي ... اوافقك علي طرحك تماااماااا
فعلا طريقة اخونا وليد في التعامل مع الرينكو هي الابسط و الاكثر فاعليه
مع احترامي لجميع الاخوة اللي بيحاولو يجتهدوا في فلاتر للدخول ..
يظل العمل علي البيفوت و الترندات و نظرية داو للمنحنيات هي مفتاح الرينكو الذهبي ..
تحياتي
شد حيلك يا درش
الحمد لله رب العالمين

اسرع هدفين في حياتي

هدفين في نفس الثانية

ولله الحمد
ما شاء الله
قليل متصل خير من كثير منقطع

التوقيع

</div>

قديم 30-01-2013, 05:26 PM
عضو ذهبى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد المقهوي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ابو يوسف
انا عارف الرينكو والحمد لله وعارف مدى قوته في حال تم استخدامه بشكل احترافي

انا قمت بتنزيل الاستراتيجية التي في توقيعك
الشيء الغير واضح لدي لحد الان هو

1- على اي تايم فريم أضع اكسبيرت الرينكو ( RenkoLiveChart_EA_v3.0 ) هذا ؟
2- بعد ان اضعه على الفريم الصحيح ما هي أعدادااته ؟؟ ( 10 - 0 - 2 - False ... الخ ) ام ماذا ؟؟
3- ما هي التحديثات التي طرأت على الاستراتيجية التي في توقيعك

أرجوك ابو يوسف تجيب على اسألتي الثلاث
وشكرا لك جزيلا والله يعطيك الف عافيه
يوضع أكسبرت الرينكو دائما على فريم الدقيقه للزوج المستخدم
أعداداته هي ( 10 - 0 - 2 - True ... الخ )
لايوجد تحديثات غير اني اعمل على بوكس 10 و 5 و 3

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة M Sabry M Elbakrawy نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
صباحكم اخضر ان شاء الله

كان لياا كام سؤال كده ،،
أبو يوسف انا نزلت الموشرات والتمبلت في أماكنهاا لكن علي المنصة مش بيظهرلي اي حاجة من الموشرات لما اعمل load
template

سؤال اخر نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة >> لو انا عايز الرينكو علي فريم اخر غير 2m اعمل ايييه بقي ؟
تأكد ان المؤشرات في فولدر المؤشرات وبعد كده التمبلت لازم يشتغل
هتكتب الفريم الي انت عايزه في الأعدادات
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Lama-FX نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
صباح الخير
كيف حال الشباب
بسبب بعض الظروف انقطعت عن هذة الورشة اليوم مسأ سوف ارفق ما طلبة مني بعض الاخوة وانا اعتذر عن التاخير
مرحب لاما
أولا أود أن أشكر الأخوان القائمين على الموضوع جميعهم ولا أسثني أحدا

يا جماعة الخير .......... أنا شخص عاااااااااادي جدا جدا جدا ............. تابعت الموضوع من أول صفحة لهذه اللحظة ........... ولم يتبقى شيء لم أجربه على الرينكو
ووالله إني أقولها لكم من باب حب الخير وعدم كتم العلم وحتى أختصر الكثيييييييييير الكثير عليكم

كل الطرق مع إحترامي لكل أصحابها .......... ومع ما عملوووووووه الشباب من مؤشرات وغيرها ........... لا أقول أنها لا تسمن ولا تغني من جوع لأنها تتبع السعر
لكن أقول أقل شيء أنه لا يوجد إلا صاحب الإستراتيجية يعرف كيف العمل عليها ويعرف خباياها كلها فذلك يستطيع الربح منها وإن حاولت أنت يا أخي أين كنت ان تعمل بنفس الإستراتيجية كن على يقين أنك ستحتاج إلى أشهر كي تدرك 10% مما يدركه صاحب الإستراتيجية ......... لكن ......................
حتى أختصر في كلامي
الطريقة الوحيدة التي لا تحتاج إلى تدريب وهي من أقوى الطرق بعد التجريب ........... هي النظرية التي طرحها الاخ وليد (نظرية المنحنيات) ......... أقولها لكم لأختصر عليكم الكثير الكثير من المتابعة وتجريب الاستراتيجيات والتنقل بينها

لقد راجعت شارتات بعدد شعر الرأس ........ حتى أتأكد من قوتها ووجدت فيها كل الخير ......... فوالله ما أريد إلا التأكيد عليها ونصحكم بها ........ والدعاء للأخ وليد بأن يفتح الله عليه لأنه ما وضعها إلا لتأكده منها

وهذه نتيجة العمل بالطريقة فقط لليوم بمحفظة على قدها زي ما بيحكوها
اتفق معك بنسبة سالب -100%
في ما يتعلق بحديثك عن الأستراتيجيات وأصحابها
واتفق معك في تشجيعك على طريقة المنحنيات
وننتظر عرض نتائجك من شغلك على الرينكو بالمنحنيات دون غيرها .
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MoHaMeD EgY نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
كلامك كله ذى الفل .. وهو دا اللى حصل معايا بالظبط نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا اشتغلت على كل استراتيجيه حد يحطها .. والمشكله انى مكنتش بلاقى اى حد بيحقق ارباح غير اصحابها .. وبرضو كملت شغل عليها
بالمختصر كدا محدش هيعرف يحقق ربح غير اصحاب الاستارتيجيات اللى هما حاطينها .. ومهما جربت وحاولت .. برضو مش هتنجح
ومن وجهه نظرى .. استخدم التحليل الكلاسيكى اللى كل الفروكسوية على مستوى العالم بيستخدموه من علماء الفوركس والشركات والبنوك .. الخ
استخدمه لكن ع الرينكو .. هيكون اوضح معاك
كلامك غلط وانت مشتغلتش على اي استراتيجيه شغل فعلي مده كافيه عشان تقول كده . وأظن انك قرأت مشاركات لناس حققوا ارباح قويه من أستراتيجيات اصحابها
ولاما اكبر مثال
واخيرا انت لقيت طريقة شغلك الي بتحقق بيها مكاسب
منتظرين نشوف النتائج من طريقتك ايا كانت .
المهم مستواك يتقدم وهذا هو المطلوب .
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مصطفي حلمي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الله ينور عليك ا اخي ... اوافقك علي طرحك تماااماااا
فعلا طريقة اخونا وليد في التعامل مع الرينكو هي الابسط و الاكثر فاعليه
مع احترامي لجميع الاخوة اللي بيحاولو يجتهدوا في فلاتر للدخول ..
يظل العمل علي البيفوت و الترندات و نظرية داو للمنحنيات هي مفتاح الرينكو الذهبي ..
تحياتي
شد حيلك يا درش
الحمد لله رب العالمين

اسرع هدفين في حياتي

هدفين في نفس الثانية

ولله الحمد
ما شاء الله
قليل متصل خير من كثير منقطع

قديم 30-01-2013, 05:36 PM   المشاركة رقم: 4295
الكاتب
gene3
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
gene3 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

انا قريت الاستراجيه دى امس ف منتصف الليل وكانت بدايتى فى هذا العالم واتهوست به ... طبعا الدعاء كله لاستاذ وليد ولف وربنا يجزيه ويبعد عنه الشر والسوء .. الناس الى بتقول اكتر واحد بيستفاد من الاستراتجيه صاحبها .. اكيد طبعا .. لانه حطها بناء على حسابه هو ووضعه المالى وتحمل حسابه للخساره والهدف الى هو عاوزه .. اى استراتجيه ولو حتى بالدعم ومقاومه بس تنفع لاى حد بس لو سخرها لحالته .. الاستراتجيه رائعه والناس مفروض تتقبل عليها باكتر من كده وبالنسبه لملؤشرات والفلاتر فصاحب الاستراتجيه بيكره المؤشرات وانا بالتالى هبتعد عنها .. واخر حاجه وده راى الشخص والى فهمته من الكلام انها لمحبى مخاطره ومنافسه .. شكرا استاذ وليد ولك منى خالص الدعاء

عرض البوم صور gene3  
قديم 30-01-2013, 05:36 PM
gene3 gene3 غير متواجد حالياً
عضو جديد

انا قريت الاستراجيه دى امس ف منتصف الليل وكانت بدايتى فى هذا العالم واتهوست به ... طبعا الدعاء كله لاستاذ وليد ولف وربنا يجزيه ويبعد عنه الشر والسوء .. الناس الى بتقول اكتر واحد بيستفاد من الاستراتجيه صاحبها .. اكيد طبعا .. لانه حطها بناء على حسابه هو ووضعه المالى وتحمل حسابه للخساره والهدف الى هو عاوزه .. اى استراتجيه ولو حتى بالدعم ومقاومه بس تنفع لاى حد بس لو سخرها لحالته .. الاستراتجيه رائعه والناس مفروض تتقبل عليها باكتر من كده وبالنسبه لملؤشرات والفلاتر فصاحب الاستراتجيه بيكره المؤشرات وانا بالتالى هبتعد عنها .. واخر حاجه وده راى الشخص والى فهمته من الكلام انها لمحبى مخاطره ومنافسه .. شكرا استاذ وليد ولك منى خالص الدعاء

قديم 30-01-2013, 05:44 PM   المشاركة رقم: 4296
الكاتب
TREND_SEEKER
عضو ذهبى

البيانات

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gene3 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
عدد مشاركاتك كله 4 مشاركات في المنتدى منهم مشاركه واحده فقط في موضوع تعدت صفحاته 400 صفحه ولكنك فهمت الدنيا ماشيه ازاي
وكلامك صح ان كل واحد ممكن يسخر الأستراتيجيه على حسب ظروفه وحسابه وياريت الناس تعمل بكلامك .

التوقيع

</div>

قديم 30-01-2013, 05:44 PM
عضو ذهبى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gene3 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
عدد مشاركاتك كله 4 مشاركات في المنتدى منهم مشاركه واحده فقط في موضوع تعدت صفحاته 400 صفحه ولكنك فهمت الدنيا ماشيه ازاي
وكلامك صح ان كل واحد ممكن يسخر الأستراتيجيه على حسب ظروفه وحسابه وياريت الناس تعمل بكلامك .

قديم 30-01-2013, 06:14 PM   المشاركة رقم: 4297
الكاتب
COWBOY
عضو ذهبى
الصورة الرمزية COWBOY

البيانات

الإتصالات
الحالة:
COWBOY غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

يا شباب .. اخى وليد وضع لكم شارت رائع وهو الرينكو وشرح لكم افضل طريقة للمتاجرة على الشارت العادى والرينكو وهى 123 او نظرية داو والتى تتكرر يوميا وتصنع الحركة القادمة
واختار البيفوت ليدعم تحليلكم .. لا تضيعوا وقتكم الا بالعمل على الشارت ومن لدية وجهه نظر يحب ان يطرحها ارجوا ان يدعم كلامة .. بالشارت وبكشف الحساب كاثبات على النجاح .. كما يتحدث دائما اخى وليد ..
ومهما فعلتم لا يمكن ان تتفقوا .. لان الخبرات متفاوتة .. والشخصيات مختلفة .. اذا التطبيق هيكون بالتاكيد مختلف الافضل ان نتفق على شىء واحد فقط .. حتى يستمر الموضوع مضىء بمجهود الجميع وهو العمل فى صمت والحوار لايكون الا بالشارت .. تحياتى لكم

التوقيع

((اللجنة الاستشارية))

المهمة الاساسية للجنة الاستشارية هو التواصل مع الاعضاء و سماع رأيهم و اقتراحاتهم و العمل على تنفيذ طلباتهم بالتواصل مع ادارة الموقع بما يفيد فى تحسين اداء الموقع من خلال اعضاءه.

يسعدنى ان اكون همزة الوصل بينكم وبين الادارة ..
ارحب بالنقاش معكم لطرح اقتراحاتكم وافكاركم
على الادارة
عبر

الرسائل الخاصة

عرض البوم صور COWBOY  
قديم 30-01-2013, 06:14 PM
COWBOY COWBOY غير متواجد حالياً
عضو ذهبى

يا شباب .. اخى وليد وضع لكم شارت رائع وهو الرينكو وشرح لكم افضل طريقة للمتاجرة على الشارت العادى والرينكو وهى 123 او نظرية داو والتى تتكرر يوميا وتصنع الحركة القادمة
واختار البيفوت ليدعم تحليلكم .. لا تضيعوا وقتكم الا بالعمل على الشارت ومن لدية وجهه نظر يحب ان يطرحها ارجوا ان يدعم كلامة .. بالشارت وبكشف الحساب كاثبات على النجاح .. كما يتحدث دائما اخى وليد ..
ومهما فعلتم لا يمكن ان تتفقوا .. لان الخبرات متفاوتة .. والشخصيات مختلفة .. اذا التطبيق هيكون بالتاكيد مختلف الافضل ان نتفق على شىء واحد فقط .. حتى يستمر الموضوع مضىء بمجهود الجميع وهو العمل فى صمت والحوار لايكون الا بالشارت .. تحياتى لكم

قديم 30-01-2013, 06:53 PM   المشاركة رقم: 4298
الكاتب
md_arr4
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:

بإذن الله سأحاول أن أرفع جميع الصفقات التي أدخلها

عرض البوم صور md_arr4  
قديم 30-01-2013, 06:53 PM
عضو جديد

بإذن الله سأحاول أن أرفع جميع الصفقات التي أدخلها

قديم 30-01-2013, 07:01 PM   المشاركة رقم: 4299
الكاتب
gene3
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
gene3 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

اخوانى اريد مساعدتكم ....
** اريد شرح للزوايا فانا فهمت نظريه داو " 123 " ولكن هناك شرح للزاويا ؟؟
** سؤال : شرح الاستاذ وليد التيم فريم 2 على شارت الدقيقه .. بعدين الجزء تانى من الشرح الاستاذ خلاه على فريم ال5 .... ممكن افهم
*** مؤشر للبايفوت بوينت عشان ادمجه مع المنحنيات وزوايا ....

عرض البوم صور gene3  
قديم 30-01-2013, 07:01 PM
gene3 gene3 غير متواجد حالياً
عضو جديد

اخوانى اريد مساعدتكم ....
** اريد شرح للزوايا فانا فهمت نظريه داو " 123 " ولكن هناك شرح للزاويا ؟؟
** سؤال : شرح الاستاذ وليد التيم فريم 2 على شارت الدقيقه .. بعدين الجزء تانى من الشرح الاستاذ خلاه على فريم ال5 .... ممكن افهم
*** مؤشر للبايفوت بوينت عشان ادمجه مع المنحنيات وزوايا ....

قديم 30-01-2013, 07:11 PM   المشاركة رقم: 4300
الكاتب
TREND_SEEKER
عضو ذهبى

البيانات

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:

متابعة الصفقات المتروكه من أمس مع الترند بطريقة التعزيز كل 5 نقط وكل 10 نقط وملاحقة ارباحها من بداية نقطة الدخول الى الآن :

وهذه صفقات تم الدخول بها ايضا من حساب آخر ولكن بطريقة وضع صفقات متكرره من نفس النقطه تقريبا ومتابعة الربح والتعزيز مره أخر والعمل من بوكس 5 أيضا :

المسأله بسيطه وممكن أي شخص عنده طموح ويبذل مجهود أنه يعمل نفس النتائج بسهوله
الأستراتيجيه موجوده وشرح الدخول والخروج موجود يتبقى شئ واحد فقط أنك تطبق وتشتغل وتبذل مجهود والأدوات المستخدمه في التنفيذ تم ارفاقها مسبقا ولا يوجد سبب لعدم استطاعة البعض من تحقيق نتائج قويه .

بالتوفيق للجميع .

التوقيع

</div>

قديم 30-01-2013, 07:11 PM
عضو ذهبى

متابعة الصفقات المتروكه من أمس مع الترند بطريقة التعزيز كل 5 نقط وكل 10 نقط وملاحقة ارباحها من بداية نقطة الدخول الى الآن :

وهذه صفقات تم الدخول بها ايضا من حساب آخر ولكن بطريقة وضع صفقات متكرره من نفس النقطه تقريبا ومتابعة الربح والتعزيز مره أخر والعمل من بوكس 5 أيضا :

المسأله بسيطه وممكن أي شخص عنده طموح ويبذل مجهود أنه يعمل نفس النتائج بسهوله
الأستراتيجيه موجوده وشرح الدخول والخروج موجود يتبقى شئ واحد فقط أنك تطبق وتشتغل وتبذل مجهود والأدوات المستخدمه في التنفيذ تم ارفاقها مسبقا ولا يوجد سبب لعدم استطاعة البعض من تحقيق نتائج قويه .

بالتوفيق للجميع .