FX-Arabia

جديد المواضيع

الملاحظات

منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex منتدى العملات العام Forex فى هذا القسم يتم مناقشه كل ما يتعلق بـسوق تداول العملات العالمية الفوركس و مناقشة طرق التحليل المختلفة و تحليل المعادن , الذهب ، الفضة ، البترول من خلال تحليل فني ، تحليل اساسي ،اخبار اقتصادية متجددة ، تحليل رقمى ، مسابقات متعددة ، توصيات ، تحليلات ، التداول ، استراتيجيات مختلفة ، توصيات فوركس ، بورصة العملات ، الفوركس ، تجارة الفوركس ، يورو دولار ، باوند دولار ، بونص فوركس ، تداول ، اسهم ، عملات ، افضل موقع فوركس

رحله مليونية بالطريقة الاندومية

منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex

قديم 08-01-2014, 12:44 AM   المشاركة رقم: 71
الكاتب
م.أحمد السليمان
عضو متميز
الصورة الرمزية م.أحمد السليمان

البيانات

الإتصالات
الحالة:
م.أحمد السليمان غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : indomy المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: رحله مليونية بالطريقة الاندومية

الجميل في الموضوع أن الحساب الذي تتداول عليه حقيقي وليس ديمو

أحييك على هذا القلب الحديدي

التوقيع

الأعمال العظيمة هي أعمال صغيرة كتب لها الاستمرار

عرض البوم صور م.أحمد السليمان  
قديم 08-01-2014, 12:44 AM
م.أحمد السليمان م.أحمد السليمان غير متواجد حالياً
عضو متميز

الجميل في الموضوع أن الحساب الذي تتداول عليه حقيقي وليس ديمو

أحييك على هذا القلب الحديدي

قديم 08-01-2014, 02:56 AM   المشاركة رقم: 72
الكاتب
indomy
عضو متميز
الصورة الرمزية indomy

البيانات

الإتصالات
الحالة:
indomy غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : indomy المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex

السلام عليكم
اولا قبل اى شئ اتأسف لكل الاعضاء المتابعين لموضوعى المتواضع هذا
لعدم متابعتى من امس لانى اقسم بالله العظيم من وقت ماقرأت المشاركة وانا فى حالة نفسة وحشة جدا
فية ناس ممكن تقولى الموضوع بسيط ومشاركة متعملش فيك كدة
لاكن احب اقول ان الظلم وحش جدا والاحساس بالظلم صعب
انا واعوذ بالله من كلمة انا فتحت الموضوع دة وعارف ومدرك جدا ان الموضوع مش سهل وكمان بحمل نفسى مهمة صعبة وان نسبة كبيرة جدا ان الحساب يتمرجن والرحلة ماتكملش
واكون بكدة اضريت بنفسى امام كل اعضاء المنتدى وكمان اسمى فى المنتدى
انا لو كنت بدور على استعراض عضلاتى عمرى ماكنت افكر انى افتح موضوع بمخاطرة عالية زى الموضوع دة واعرض نفسى ان يتمرجن حسابى مع خسارة صفقة واحدة
طبعا لما هخسر صفقة ويتمرجن حسابى هكون ضريت نفسى وماحدش هيخلينى ادير حساب لية لو بدور على ادارة حسابات
كنت ممكن افتح موضوع توصيات عادى جدا وانزل عدد كتير من التوصيات وبلوت صغير ولما كانت صفقة تخسر ماكانتش هتأثر عليه لان السوق فية مكسب وخسارة
لاكن وبكل صدق انا حبيت اقوم بتجربة الرحلة وقولت انها تكون فى المنتدى اتابع مع الاعضاء وكمان ممكن حد يستفيد من توصياتى ونشجع بعض ونكسر الحاجز النفسى والخوف اللى بيسيطر علينا
وكمان حظرت فى اول الموضوع ان الرحلة تجريبية وانها على حساب تجريبى ومحدش يدخل على حساب حقيقى الا على مسئوليتة الشخصية
ويعلم الله انى فتحت هذا الموضوع فى المنتدى لكى نقوم بتجربة الرحلة مع بعض
اعتذر لكم على طول المشاركة لاكن حبيت اوضح الامور
وسوف اتوقف عن هذه الرحلة التى من الممكن ان تضر بإسمى والتى قد يعتبرها البعض استعراض عضلات او دعاية لأى شئ اخر
وسوف اقوم بوضع توصيات عادية للاعضاء التى تريد توصيات منى هنا فى هذا الموضوع او فى موضوع جديد كما تحبون
مع خالص تحياتى

التوقيع

دعاء دخول السوق قال الرسول صلى الله عليه وسلم من دخل السوق فقال ( لا إله إلا الله وحده لا شريك له له الملك وله الحمد يحي ويميت وهو حي لايموت بيده الخير وهو على كل شئ قدير)

اهم مواضيعى

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور indomy  
قديم 08-01-2014, 02:56 AM
indomy indomy غير متواجد حالياً
عضو متميز

السلام عليكم
اولا قبل اى شئ اتأسف لكل الاعضاء المتابعين لموضوعى المتواضع هذا
لعدم متابعتى من امس لانى اقسم بالله العظيم من وقت ماقرأت المشاركة وانا فى حالة نفسة وحشة جدا
فية ناس ممكن تقولى الموضوع بسيط ومشاركة متعملش فيك كدة
لاكن احب اقول ان الظلم وحش جدا والاحساس بالظلم صعب
انا واعوذ بالله من كلمة انا فتحت الموضوع دة وعارف ومدرك جدا ان الموضوع مش سهل وكمان بحمل نفسى مهمة صعبة وان نسبة كبيرة جدا ان الحساب يتمرجن والرحلة ماتكملش
واكون بكدة اضريت بنفسى امام كل اعضاء المنتدى وكمان اسمى فى المنتدى
انا لو كنت بدور على استعراض عضلاتى عمرى ماكنت افكر انى افتح موضوع بمخاطرة عالية زى الموضوع دة واعرض نفسى ان يتمرجن حسابى مع خسارة صفقة واحدة
طبعا لما هخسر صفقة ويتمرجن حسابى هكون ضريت نفسى وماحدش هيخلينى ادير حساب لية لو بدور على ادارة حسابات
كنت ممكن افتح موضوع توصيات عادى جدا وانزل عدد كتير من التوصيات وبلوت صغير ولما كانت صفقة تخسر ماكانتش هتأثر عليه لان السوق فية مكسب وخسارة
لاكن وبكل صدق انا حبيت اقوم بتجربة الرحلة وقولت انها تكون فى المنتدى اتابع مع الاعضاء وكمان ممكن حد يستفيد من توصياتى ونشجع بعض ونكسر الحاجز النفسى والخوف اللى بيسيطر علينا
وكمان حظرت فى اول الموضوع ان الرحلة تجريبية وانها على حساب تجريبى ومحدش يدخل على حساب حقيقى الا على مسئوليتة الشخصية
ويعلم الله انى فتحت هذا الموضوع فى المنتدى لكى نقوم بتجربة الرحلة مع بعض
اعتذر لكم على طول المشاركة لاكن حبيت اوضح الامور
وسوف اتوقف عن هذه الرحلة التى من الممكن ان تضر بإسمى والتى قد يعتبرها البعض استعراض عضلات او دعاية لأى شئ اخر
وسوف اقوم بوضع توصيات عادية للاعضاء التى تريد توصيات منى هنا فى هذا الموضوع او فى موضوع جديد كما تحبون
مع خالص تحياتى

قديم 08-01-2014, 03:04 AM   المشاركة رقم: 73
الكاتب
ahmed osama 2
عضو متميز

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ahmed osama 2 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

ياريت تكمل الرحلة صدقنى انت عندك القدرة انك تكملها وتنجحها وتثبت العكس لاى حد هاجم الموضوع .

عرض البوم صور ahmed osama 2  
قديم 08-01-2014, 03:04 AM
ahmed osama 2 ahmed osama 2 غير متواجد حالياً
عضو متميز

ياريت تكمل الرحلة صدقنى انت عندك القدرة انك تكملها وتنجحها وتثبت العكس لاى حد هاجم الموضوع .

قديم 08-01-2014, 03:24 AM   المشاركة رقم: 74
الكاتب
menato
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
menato غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

ما عندك حق يا اندومي .. احنا ممكن ناخد التوصيات منك والله ونشتغل علي حساباتنا وانت كلك كرم وبتحب تخدم

بس ما عندك حق تلتفت للاحقاد التافهه وتخليها تعيق طريقك

انت ماشاء الله سمعتك في المنتدي ممتازه وحتي لو صفقه خسرت وحتي لو اتمرجنت كونك تعمل 10 صفقات متتاليه دا في حد ذاته انجاز عظيم جداً ومحدش يقدر يتكلم عليه

عرض البوم صور menato  
قديم 08-01-2014, 03:24 AM
menato menato غير متواجد حالياً
عضو جديد

ما عندك حق يا اندومي .. احنا ممكن ناخد التوصيات منك والله ونشتغل علي حساباتنا وانت كلك كرم وبتحب تخدم

بس ما عندك حق تلتفت للاحقاد التافهه وتخليها تعيق طريقك

انت ماشاء الله سمعتك في المنتدي ممتازه وحتي لو صفقه خسرت وحتي لو اتمرجنت كونك تعمل 10 صفقات متتاليه دا في حد ذاته انجاز عظيم جداً ومحدش يقدر يتكلم عليه

قديم 08-01-2014, 05:55 PM   المشاركة رقم: 75
الكاتب
max9593
عضو جديد
الصورة الرمزية max9593

البيانات

الإتصالات
الحالة:
max9593 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

والله يا عم أندومي أنا مستغرب من دا الكلام اللي أسمعه منك ، معقول هذا الكلام أنه يصدر من شخص بمكانة أندومي في هذا المنتدى

عزيزي فضل ، بالله عليك أنت صار لك كم سنة في هذا المنتدى ومنتديات أخرى ، المفروض أنه خلاص صار عندك مناعة ضد هالنوعية من الأشخاص ، أصلا انا سجلت في هذا المنتدى بسبب توصياتك

و ثانيا : بالله عليك قل ما كمانة هذا الشخص المتطفل في المنتدى ، أنا عندي أنه درجته اقل من الصفر (لأن الصفر يكون له فائدة) ولكن هذا الشخص حتى أقل من الصفر ، أنت فقط روح و راجع جميع مشاركاته في المواضيع كله تحدي و عنجية وغرور ، و ما أستفدنا منه ؟ ولا شي مجرد شخص ينتقل بين المواضيع ويضع سمه في كل موضوع بتحدي صاحب الموضوع ، ولكن هل أحد أستفاد منه بشئ ؟ لا وألف لا

والمصيبة الكبرى أنه جاء بأستعراض كشف حساب تبع (طبعا مزور وأتحداه أنه يضع حسابه و الباسوورد لمتابعته) ، هل أحد منكم راجع كشف حسابه ؟ هل رايتم وقت دخول صفقاته وخاصة الموضوعين تحت ، هل لا حظتم أنه الوقت كله بنفس الدقيقة والثانية ، ولكن قارنوه بنقاط الصفقات فتلاقونه مختلف وقت دخوله ، فكيف يكون النقاط مختلفة و وقت الدخول كله واحد ؟ عجيبة و غريبة
صراحة أنا عمري لا أكلف خاطري بالرد على احد بمنزلة هذا الشخص هولاء الأشخاص حتى خسارة فيهم بيعهم بسوق النخاسين ، فهم بدون أي قيمة في الحياة ، حياتهم مثل مماتهم كله واحد (صفر على الشمال) ، لكن الذي آثر في نفسي أنه شخص مكانة أندومي يتأثر بكلام تافه من شخص أتفه حيث اقهم نفسه بموضوع ليس له دخل فيه نوقعد يجرح في صاحبه ، لكن العتب ليس عليه بل على المشرفين على هذا المنتدى لسكوتهم على هكذا التصرفات ، نحن عمرنا ما سمعنا أن اندومي تفوه بكلمة أو جرح أحد في هذا المنتدى ، والكل يشهد بأخلاقه ، فكيف تسمحون يا مشرفين بمثل هذا التصرفات من شخص لا هم له الا التخريب في مواضيع المنتدى ، شخص ليس له أدناة فائدة تذكر ، هنا سؤالي للأعضاء : ما أستفدتم من وجوده هنا ؟
وأنا أتحداه أمامكم هنا ، لو أنه صاحب عضلات مفتولة ، بان يعمل رحلة مليونية ، وراح نشوف أيش يعمل يا بوعضلات ! على الأقل نحن نعرف بأن أندومي حاول و جاهد في سبيل تحقيق هدفه والى الآن ماشي بأحسن ما يكون ، لكن أنت ماذا فعلت ؟ و ماذا قدمت ؟
غير التجريح في الأعضاء ، كلمة واحد في حقك ( أنت صفر على الشمال) فقط لا غير
و على فكرة أنا أشك أنك بحريني ، لا والله انت مش بحريني ، البحرينيين أنا أعرفهم وأعرف أخلاقهم العالية ومحبتهم للغير و طباعهم الرصينة ، لا والله أنت مش بحريني ، الآ أذا كنت بحريني من اللي نسمع عنهم هذه الأيام من (المجنسين الجدد) هذا يمكن أن تكون ، وألا فانت لست بحريني

عرض البوم صور max9593  
قديم 08-01-2014, 05:55 PM
max9593 max9593 غير متواجد حالياً
عضو جديد

والله يا عم أندومي أنا مستغرب من دا الكلام اللي أسمعه منك ، معقول هذا الكلام أنه يصدر من شخص بمكانة أندومي في هذا المنتدى

عزيزي فضل ، بالله عليك أنت صار لك كم سنة في هذا المنتدى ومنتديات أخرى ، المفروض أنه خلاص صار عندك مناعة ضد هالنوعية من الأشخاص ، أصلا انا سجلت في هذا المنتدى بسبب توصياتك

و ثانيا : بالله عليك قل ما كمانة هذا الشخص المتطفل في المنتدى ، أنا عندي أنه درجته اقل من الصفر (لأن الصفر يكون له فائدة) ولكن هذا الشخص حتى أقل من الصفر ، أنت فقط روح و راجع جميع مشاركاته في المواضيع كله تحدي و عنجية وغرور ، و ما أستفدنا منه ؟ ولا شي مجرد شخص ينتقل بين المواضيع ويضع سمه في كل موضوع بتحدي صاحب الموضوع ، ولكن هل أحد أستفاد منه بشئ ؟ لا وألف لا

والمصيبة الكبرى أنه جاء بأستعراض كشف حساب تبع (طبعا مزور وأتحداه أنه يضع حسابه و الباسوورد لمتابعته) ، هل أحد منكم راجع كشف حسابه ؟ هل رايتم وقت دخول صفقاته وخاصة الموضوعين تحت ، هل لا حظتم أنه الوقت كله بنفس الدقيقة والثانية ، ولكن قارنوه بنقاط الصفقات فتلاقونه مختلف وقت دخوله ، فكيف يكون النقاط مختلفة و وقت الدخول كله واحد ؟ عجيبة و غريبة
صراحة أنا عمري لا أكلف خاطري بالرد على احد بمنزلة هذا الشخص هولاء الأشخاص حتى خسارة فيهم بيعهم بسوق النخاسين ، فهم بدون أي قيمة في الحياة ، حياتهم مثل مماتهم كله واحد (صفر على الشمال) ، لكن الذي آثر في نفسي أنه شخص مكانة أندومي يتأثر بكلام تافه من شخص أتفه حيث اقهم نفسه بموضوع ليس له دخل فيه نوقعد يجرح في صاحبه ، لكن العتب ليس عليه بل على المشرفين على هذا المنتدى لسكوتهم على هكذا التصرفات ، نحن عمرنا ما سمعنا أن اندومي تفوه بكلمة أو جرح أحد في هذا المنتدى ، والكل يشهد بأخلاقه ، فكيف تسمحون يا مشرفين بمثل هذا التصرفات من شخص لا هم له الا التخريب في مواضيع المنتدى ، شخص ليس له أدناة فائدة تذكر ، هنا سؤالي للأعضاء : ما أستفدتم من وجوده هنا ؟
وأنا أتحداه أمامكم هنا ، لو أنه صاحب عضلات مفتولة ، بان يعمل رحلة مليونية ، وراح نشوف أيش يعمل يا بوعضلات ! على الأقل نحن نعرف بأن أندومي حاول و جاهد في سبيل تحقيق هدفه والى الآن ماشي بأحسن ما يكون ، لكن أنت ماذا فعلت ؟ و ماذا قدمت ؟
غير التجريح في الأعضاء ، كلمة واحد في حقك ( أنت صفر على الشمال) فقط لا غير
و على فكرة أنا أشك أنك بحريني ، لا والله انت مش بحريني ، البحرينيين أنا أعرفهم وأعرف أخلاقهم العالية ومحبتهم للغير و طباعهم الرصينة ، لا والله أنت مش بحريني ، الآ أذا كنت بحريني من اللي نسمع عنهم هذه الأيام من (المجنسين الجدد) هذا يمكن أن تكون ، وألا فانت لست بحريني

قديم 08-01-2014, 06:54 PM   المشاركة رقم: 76
الكاتب
hosary
عضو جديد
الصورة الرمزية hosary

البيانات

الإتصالات
الحالة:
hosary غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كمل يا عم وسيبك من اى احد ملوش لازمة فى الدنيا
ولو مصمم ياريت تضع لينا توصيات عادية
وشكرا لك

عرض البوم صور hosary  
قديم 08-01-2014, 06:54 PM
hosary hosary غير متواجد حالياً
عضو جديد

كمل يا عم وسيبك من اى احد ملوش لازمة فى الدنيا
ولو مصمم ياريت تضع لينا توصيات عادية
وشكرا لك

قديم 08-01-2014, 07:09 PM   المشاركة رقم: 77
الكاتب
indomy
عضو متميز
الصورة الرمزية indomy

البيانات

الإتصالات
الحالة:
indomy غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

السلام عليكم
اولا وقبل اى شى احب اشكر كل الاعضاء المتابعين والذين قاموا بالرد على الاتهام الذى اتهمت به واحب ان اقول رغم ماحصل لاأقدر ان اتأخر على تقديم كل ماأستطيع ان اقدمة لكل اعضاء منتدانا الغالى الذى تعلمت منه الكثير

طبعا احب ان اكون صادق ويكون بيننا شفافية وتكون عندى الشجاعه ان اقول ان الصفقة الاخيرة رقم (11) من الرحلة قد فشلت
ولاكن ليس خسارة صفقة هو اخر المطاف
وان شاء الله سوف يكون الامل قائما ان شاء الله الى الوصول للهدف المنشود

وايضا لم اتأخر على الاعضاء والمتابعين من وضع توصيات قوية ان شاء الله وادعوا الله ان يوفقنا الى مافية الخير
سوف اقوم بوضع توصيات عادية وارجوا التعامل معها بإدارة رأس مال صارمة من كل الاعضاء
وربنا يوفقنا جميعا
ان شاء الله سوف اقوم بفتح موضوع حديد للتوصيات لنتابع سويا مع بداية الاسبوع الجديد
مع خالص تحياتى للجميع

التوقيع

دعاء دخول السوق قال الرسول صلى الله عليه وسلم من دخل السوق فقال ( لا إله إلا الله وحده لا شريك له له الملك وله الحمد يحي ويميت وهو حي لايموت بيده الخير وهو على كل شئ قدير)

اهم مواضيعى

عرض البوم صور indomy  
قديم 08-01-2014, 07:09 PM
عضو متميز

السلام عليكم
اولا وقبل اى شى احب اشكر كل الاعضاء المتابعين والذين قاموا بالرد على الاتهام الذى اتهمت به واحب ان اقول رغم ماحصل لاأقدر ان اتأخر على تقديم كل ماأستطيع ان اقدمة لكل اعضاء منتدانا الغالى الذى تعلمت منه الكثير

طبعا احب ان اكون صادق ويكون بيننا شفافية وتكون عندى الشجاعه ان اقول ان الصفقة الاخيرة رقم (11) من الرحلة قد فشلت
ولاكن ليس خسارة صفقة هو اخر المطاف
وان شاء الله سوف يكون الامل قائما ان شاء الله الى الوصول للهدف المنشود

وايضا لم اتأخر على الاعضاء والمتابعين من وضع توصيات قوية ان شاء الله وادعوا الله ان يوفقنا الى مافية الخير
سوف اقوم بوضع توصيات عادية وارجوا التعامل معها بإدارة رأس مال صارمة من كل الاعضاء
وربنا يوفقنا جميعا
ان شاء الله سوف اقوم بفتح موضوع حديد للتوصيات لنتابع سويا مع بداية الاسبوع الجديد
مع خالص تحياتى للجميع

قديم 09-01-2014, 01:40 AM   المشاركة رقم: 78
الكاتب
rfx
عضو جديد
الصورة الرمزية rfx

البيانات

الإتصالات
الحالة:
rfx غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

فرحان برجوعك لينا من تاني ياافندينا وسلام علي طول السلام نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
رحله موفقه يباشا ان شاء الله

عرض البوم صور rfx  
قديم 09-01-2014, 01:40 AM
rfx rfx غير متواجد حالياً
عضو جديد

فرحان برجوعك لينا من تاني ياافندينا وسلام علي طول السلام نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

قديم 09-01-2014, 02:00 AM   المشاركة رقم: 79
الكاتب
hassan ebaid
عضو فعال

البيانات

الإتصالات
الحالة:
hassan ebaid غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

حمد الله على السلامه يا فضل باشا نورت و رشتك
بالمناسبه دى بقى عايزك تقولى رأيك فى بيع المجنون ابن المجنونه الباوند ين من 172.50

عرض البوم صور hassan ebaid  
قديم 09-01-2014, 02:00 AM
hassan ebaid hassan ebaid غير متواجد حالياً
عضو فعال

بالمناسبه دى بقى عايزك تقولى رأيك فى بيع المجنون ابن المجنونه الباوند ين من 172.50

قديم 09-01-2014, 05:49 PM   المشاركة رقم: 80
الكاتب
indomy
عضو متميز
الصورة الرمزية indomy

البيانات

الإتصالات
الحالة:
indomy غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rfx نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الله يخليك ياغالى
شكرا لحضرتك ربنا يبارك فيك
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hassan ebaid نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الله يسلم ياباشا
الله ينور عليك ياغالى
واسف حدا على التأخير فكنت غير متواجد
بالنسبة لبيع المجنون الباوند ين لاانصح بالبيع الان
اتمنى انك ماتدخلش بيع الوقتى لانه فى ترند صاعد قوى
تقبل تحياتى

التوقيع

اهم مواضيعى

عرض البوم صور indomy  
قديم 09-01-2014, 05:49 PM
عضو متميز

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rfx نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الله يخليك ياغالى
شكرا لحضرتك ربنا يبارك فيك
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hassan ebaid نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الله يسلم ياباشا
الله ينور عليك ياغالى
واسف حدا على التأخير فكنت غير متواجد
بالنسبة لبيع المجنون الباوند ين لاانصح بالبيع الان
اتمنى انك ماتدخلش بيع الوقتى لانه فى ترند صاعد قوى
تقبل تحياتى