FX-Arabia

جديد المواضيع

الملاحظات

الارشيف يتم تخزين المواضيع القديمة و المؤرشفة

قديم 09-05-2012, 06:06 PM   المشاركة رقم: 8131
الكاتب
المضارب
عضو فعال

البيانات

الإتصالات
الحالة:
المضارب غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : raafat_193 المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █

يا جماعة أحد عارف أقصى ارتفاع بيوصله الاسترالي والنيوزلاندي أرجو سرعة الرد

عرض البوم صور المضارب  
قديم 09-05-2012, 06:06 PM
المضارب المضارب غير متواجد حالياً
عضو فعال

يا جماعة أحد عارف أقصى ارتفاع بيوصله الاسترالي والنيوزلاندي أرجو سرعة الرد

قديم 09-05-2012, 06:06 PM   المشاركة رقم: 8132
الكاتب
mahmoud0711
نجم أف أكس أرابيا
الصورة الرمزية mahmoud0711

البيانات

الإتصالات
الحالة:
mahmoud0711 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

يبدو ان الكثير لم يقرأ مشاركتي رقم 8115 كما يجب انا لم احمل احد اي مسئولية و لم اهاجم احد اطلاقا بل ذكرت بكل وضوح ان كل عضوا مسئول عن حسابة ما كتبتة
كان محاولة لتدارك الأخطاء و الأستفادة من الخطأء قدر الأمكان ستتكرر نفس الظروف التي نمر بها اليوم في عالم الفوركس عشرات بل مئات المرات وان لم تتعلم
من كل موقف لن تكون تاجر ناجح .... واذا اي شخص فهم مشاركتي علي خلاف ذلك اقدم لة اعتزاي الشديد واتمنا ان يعيد قراء ماكتبت ان لم ادعي العلم ولم ادعي اني
كنت متنبأ بماحدث ولم يكن بيدي سكين لآذبح بها البقرة ولا اعرف اي بقرة تقصدون فكلنا تم ذبحنا بسكين الفوركس اللعين
وفقكم الله جميعا

التوقيع

سبحان الله وبحمدة عدد ماكان و عدد ماسيكون و عدد الحركات والسكون

الصالون الأقتصادي للأصدقاء

عرض البوم صور mahmoud0711  
قديم 09-05-2012, 06:06 PM
mahmoud0711 mahmoud0711 غير متواجد حالياً
نجم أف أكس أرابيا

يبدو ان الكثير لم يقرأ مشاركتي رقم 8115 كما يجب انا لم احمل احد اي مسئولية و لم اهاجم احد اطلاقا بل ذكرت بكل وضوح ان كل عضوا مسئول عن حسابة ما كتبتة
كان محاولة لتدارك الأخطاء و الأستفادة من الخطأء قدر الأمكان ستتكرر نفس الظروف التي نمر بها اليوم في عالم الفوركس عشرات بل مئات المرات وان لم تتعلم
من كل موقف لن تكون تاجر ناجح .... واذا اي شخص فهم مشاركتي علي خلاف ذلك اقدم لة اعتزاي الشديد واتمنا ان يعيد قراء ماكتبت ان لم ادعي العلم ولم ادعي اني
كنت متنبأ بماحدث ولم يكن بيدي سكين لآذبح بها البقرة ولا اعرف اي بقرة تقصدون فكلنا تم ذبحنا بسكين الفوركس اللعين
وفقكم الله جميعا

قديم 09-05-2012, 06:07 PM   المشاركة رقم: 8133
الكاتب
oshee
عضو ذهبى
الصورة الرمزية oshee

البيانات

الإتصالات
الحالة:
oshee غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

لا حول ولا قوه الا بالله

كلمه السر فيما يحدث الطمع

التوقيع

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور oshee  
قديم 09-05-2012, 06:07 PM
oshee oshee غير متواجد حالياً
عضو ذهبى

لا حول ولا قوه الا بالله

كلمه السر فيما يحدث الطمع

قديم 09-05-2012, 06:07 PM   المشاركة رقم: 8134
الكاتب
meda
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
meda غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

نفس الكلام اكرره .. رغم كل الانعكاس واخسارة والمارجن .. ورغم انتقادى للدكتور رأفت فى شىء واحد فقط هو عدم وجوده بين المتابعين له فقط .. وليس انتقادا فنيا ولا للاسلوب . الا اننى اكرر انه من سوء الادب التطفل على موضوع شخص غيرك بوجهة نظر مختلفة واكرر ايضا اذا اردت ان تفتح موضوع خاص بك فاهلا والا فتتابع بصمت ....

عرض البوم صور meda  
قديم 09-05-2012, 06:07 PM
meda meda غير متواجد حالياً
عضو جديد

نفس الكلام اكرره .. رغم كل الانعكاس واخسارة والمارجن .. ورغم انتقادى للدكتور رأفت فى شىء واحد فقط هو عدم وجوده بين المتابعين له فقط .. وليس انتقادا فنيا ولا للاسلوب . الا اننى اكرر انه من سوء الادب التطفل على موضوع شخص غيرك بوجهة نظر مختلفة واكرر ايضا اذا اردت ان تفتح موضوع خاص بك فاهلا والا فتتابع بصمت ....

قديم 09-05-2012, 06:10 PM   المشاركة رقم: 8135
الكاتب
hussien86
عضو متميز

البيانات

الإتصالات
الحالة:
hussien86 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Aymanalmerai نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
هههههههههه
ربنا يصلح حالنا جميعاً
و الله الكلام بقى بيأثر أوي و بقى الواحد بيتحسس من أي كلمة, لان في ناس الدنيا جارت عليهم, و بقى الفوركس مدخل رزقهم الوحيد و انا منهم, علماً باني لم اسحب ولا دولار حتى الان, ملحقتشنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الحمد لله على كل حال, و معوضة بإذن الله, و تقبل مني اعتذاري لإني فهمتك غلك, و ديه وردة ليك برضونقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اكيد اخي الحبيب الكل اعصابه مشدودة وشعره مشدود وكله مشدود بقي الايام دي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة.. يارب الكل يعوض اللي خسره ..بالنسبة لتحديد الفوركس كمصدر رزق يعني انا مش متخيل حالي اني اعتمد علي الفوركس واطعمي عيالي منه .. بتذكر مره في ورشة اليورو دولار الاساسية لما العضو فالكون تهجمو عليه الاعضاء طلعت وحده ست تقول بما معناه يااخ فالكون ارجعلنا بتوصياتك انا عايزه ادفع قسط المدرسة للواد اللي عندي وتتوسل له ..يعني مش للدرجة دي نعتمد عليه نعلم اولادنا.. اللي عايز الفوركس مصدر رزق له يتعلم ويتاجر بنفسه مش ياخد توصيات من حد دي وجهة نظري ارجو تتقبلها اخي الحبيب..
وبالنسبة لاعتذارك انا مش هقبله لانه ماصار شي بينا يستدعي الاعتذار نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة لكن انا هقبل الورده نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور hussien86  
قديم 09-05-2012, 06:10 PM
hussien86 hussien86 غير متواجد حالياً
عضو متميز

هههههههههه
ربنا يصلح حالنا جميعاً
و الله الكلام بقى بيأثر أوي و بقى الواحد بيتحسس من أي كلمة, لان في ناس الدنيا جارت عليهم, و بقى الفوركس مدخل رزقهم الوحيد و انا منهم, علماً باني لم اسحب ولا دولار حتى الان, ملحقتشنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الحمد لله على كل حال, و معوضة بإذن الله, و تقبل مني اعتذاري لإني فهمتك غلك, و ديه وردة ليك برضونقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اكيد اخي الحبيب الكل اعصابه مشدودة وشعره مشدود وكله مشدود بقي الايام دي
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة.. يارب الكل يعوض اللي خسره ..بالنسبة لتحديد الفوركس كمصدر رزق يعني انا مش متخيل حالي اني اعتمد علي الفوركس واطعمي عيالي منه .. بتذكر مره في ورشة اليورو دولار الاساسية لما العضو فالكون تهجمو عليه الاعضاء طلعت وحده ست تقول بما معناه يااخ فالكون ارجعلنا بتوصياتك انا عايزه ادفع قسط المدرسة للواد اللي عندي وتتوسل له ..يعني مش للدرجة دي نعتمد عليه نعلم اولادنا.. اللي عايز الفوركس مصدر رزق له يتعلم ويتاجر بنفسه مش ياخد توصيات من حد دي وجهة نظري ارجو تتقبلها اخي الحبيب..
وبالنسبة لاعتذارك انا مش هقبله لانه ماصار شي بينا يستدعي الاعتذار نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة لكن انا هقبل الورده نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

قديم 09-05-2012, 06:10 PM   المشاركة رقم: 8136
الكاتب
bary_3
عضو فضى
الصورة الرمزية bary_3

البيانات

الإتصالات
الحالة:
bary_3 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة biko_tork نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
أستاذ بارى .. انت راجل محترم .. وكلامك دايماً بيعجبنى
بس عندى استفسار لو سمحت
لو انت واضع توصيات .. و ناس كتير دخلت معاك التوصية دي
وللأسف التوصية عكست عليك
مش واجب عليك على الأقل انك تتابع مع الناس دى حصللها ايه؟ وايه اخبارها؟؟ تقدملهم نصائح بنائاً على الإستراتيجية الخفية بتاعتك؟
الناس اتورطت معاك ولازم تشوفلهم حل .. على الأقل الخروج بأقل الخسائر.. مش تسيبهم وتمشى !!
الله اعلم بظروف د.رأفت .. وليه هو مش متابع معانا .. يا رب لو عنده ظرف وحش يقدر يتغلب عليه .. ويرجع بالسلامه
انا ماعرفش الدكتور رأفت شخصياً كويس .. و ده اول موقف ليا معاه ... انما لو الإختفاء ده هروب من المسؤوليه .. مش هاقول غير حاجة واحدة
حسبى الله ونعم الوكيل
أنـــا معاك في كل كلمة ذكرتها ،والغايب حجتوا معاه
لاندري بحال الدكتور وما المانع لمشاركتنا ،لعله خير

التوقيع

http://www.fxcommission.com/home/user/1538

:
عش كل لحظة كأنها آخر لحظة في حياتك،عش بالإيمان،عش بالكفاح،عش بالحب،عش بالأمل،وقدر قيمة الحياة
من فضلك إضغط لايك نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور bary_3  
قديم 09-05-2012, 06:10 PM
bary_3 bary_3 غير متواجد حالياً
عضو فضى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة biko_tork نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
أستاذ بارى .. انت راجل محترم .. وكلامك دايماً بيعجبنى
بس عندى استفسار لو سمحت
لو انت واضع توصيات .. و ناس كتير دخلت معاك التوصية دي
وللأسف التوصية عكست عليك
مش واجب عليك على الأقل انك تتابع مع الناس دى حصللها ايه؟ وايه اخبارها؟؟ تقدملهم نصائح بنائاً على الإستراتيجية الخفية بتاعتك؟
الناس اتورطت معاك ولازم تشوفلهم حل .. على الأقل الخروج بأقل الخسائر.. مش تسيبهم وتمشى !!
الله اعلم بظروف د.رأفت .. وليه هو مش متابع معانا .. يا رب لو عنده ظرف وحش يقدر يتغلب عليه .. ويرجع بالسلامه
انا ماعرفش الدكتور رأفت شخصياً كويس .. و ده اول موقف ليا معاه ... انما لو الإختفاء ده هروب من المسؤوليه .. مش هاقول غير حاجة واحدة
حسبى الله ونعم الوكيل
أنـــا معاك في كل كلمة ذكرتها ،والغايب حجتوا معاه
لاندري بحال الدكتور وما المانع لمشاركتنا ،لعله خير

قديم 09-05-2012, 06:14 PM   المشاركة رقم: 8137
الكاتب
goggo
عضو متميز

البيانات

الإتصالات
الحالة:
goggo غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

السوق مالوش كبير, و الي ما بيحترم ماله, ماله بيضيع
و الدكتور مانوش نبي عشان تظيط توقعاته مية مية, أكبر مضارب بالعالم مش فاكر اسمه دلوقتي" فيك تسال أبو عافية عنه" خسر بست شهور 18 مليار دولار
ومين قلك يا حضرت الفهمان إن الناس مش بتقرأ و تطلع و تتعلم؟ انا لمعلوماتك دخلت بعقد على النيوزيلندي و عقد على الاسترالي مش بكل العقود, و عكس عليا, و الحمد لله الرصيد بيستحمل, و دخلت على اليورو و عكس برضو عليا بعد ماكنت ربحان منه 50 دولار, و الحمد لله الرصيد بيستحمل, و دي نحن منتعلم, اما عنك, ماشاء الله نازل من بطن الدتك متعلم, و جاي تشمت بالناس
اتكل على الله و شفلك حاجة تانية أيها المضارب
انا لا اريد ان ادخل في جدال معك لاني ساضيع وقتا ثمينا معك بدون فائدة
ثانيا انا لست شامتا من الخسرانين هنا هذا في مخيلتك فقط انا دعوت لكم ان تخرجوا على خير و انا نزلت من بطن امي لا اعرف شيئا و تعبت و تعلمت و الحمد لله و لم و لن ارضى ان اكون تابعا لاي شخص ساكون انا القائد و لا تفهم كلامي هذا بالخطا
انا لا الوم الدكتور رافت و لا معترض على شيء و لتعلم انه لا يوجد اي محلل لا يخطىء و الدكتور و الله انسان محترم و يسال عن الناس انا كل ما اردت ان اقوم به هو نقل خبرتي بالسوق لاني كنت مثلك ابحث عن التوصيات و اخذها جاهزة و اصبحت اعجز عن تعلم المزيد ما دام التوصيات موجودة لماذا اتعب نفسي بالتحليل و البحث عن المعلومات للتعلم و لما يعكس السعر كثيرا لا اعرف ماذا افعل مثل ما يحصل معك الان ? تعرف تطلع من صفقاتك و لا انت شاطر بس بالحكي

عرض البوم صور goggo  
قديم 09-05-2012, 06:14 PM
goggo goggo غير متواجد حالياً
عضو متميز

السوق مالوش كبير, و الي ما بيحترم ماله, ماله بيضيع
و الدكتور مانوش نبي عشان تظيط توقعاته مية مية, أكبر مضارب بالعالم مش فاكر اسمه دلوقتي" فيك تسال أبو عافية عنه" خسر بست شهور 18 مليار دولار
ومين قلك يا حضرت الفهمان إن الناس مش بتقرأ و تطلع و تتعلم؟ انا لمعلوماتك دخلت بعقد على النيوزيلندي و عقد على الاسترالي مش بكل العقود, و عكس عليا, و الحمد لله الرصيد بيستحمل, و دخلت على اليورو و عكس برضو عليا بعد ماكنت ربحان منه 50 دولار, و الحمد لله الرصيد بيستحمل, و دي نحن منتعلم, اما عنك, ماشاء الله نازل من بطن الدتك متعلم, و جاي تشمت بالناس
اتكل على الله و شفلك حاجة تانية أيها المضارب
انا لا اريد ان ادخل في جدال معك لاني ساضيع وقتا ثمينا معك بدون فائدة
ثانيا انا لست شامتا من الخسرانين هنا هذا في مخيلتك فقط انا دعوت لكم ان تخرجوا على خير و انا نزلت من بطن امي لا اعرف شيئا و تعبت و تعلمت و الحمد لله و لم و لن ارضى ان اكون تابعا لاي شخص ساكون انا القائد و لا تفهم كلامي هذا بالخطا
انا لا الوم الدكتور رافت و لا معترض على شيء و لتعلم انه لا يوجد اي محلل لا يخطىء و الدكتور و الله انسان محترم و يسال عن الناس انا كل ما اردت ان اقوم به هو نقل خبرتي بالسوق لاني كنت مثلك ابحث عن التوصيات و اخذها جاهزة و اصبحت اعجز عن تعلم المزيد ما دام التوصيات موجودة لماذا اتعب نفسي بالتحليل و البحث عن المعلومات للتعلم و لما يعكس السعر كثيرا لا اعرف ماذا افعل مثل ما يحصل معك الان ? تعرف تطلع من صفقاتك و لا انت شاطر بس بالحكي

قديم 09-05-2012, 06:15 PM   المشاركة رقم: 8138
الكاتب
waleed adel
عضو فعال
الصورة الرمزية waleed adel

البيانات

الإتصالات
الحالة:
waleed adel غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

يا اخوانا الاختلاف فى الراى لايفسد للود قضيه الارزاق بيد الله هو وحده اللى بيوزعها بعد اللى حصل معاكم والمى وحزنى الشديد كنت قد تراجعت عن فتح حساب حقيقى نهائيا وبعد عدة ايام رجع الايمان الى قلبى وتذكرت ان كل شىء بيد الله وحده يرزق من يشاء واليوم فتحت الحساب بالفعل وتم التحويل كمان
فهذا موضوع منتهى ولكن كم منا دخل على ورش اخرى هل تواجد لقاء اخوى واسرى للاعضاء مثل هذه الورشه اعتقد الاجابه لا الدكتور جمع الاعضاء لمرحله حب البغض للبعض والخوف على بعضنا وبعد ماالدكتور زعل من زيكو وقرر يسيب الورشة واتكلمنا معاه واتحيلنا عليه اقسم بالله انا قولتله ارجع واحنا مش عايزين توصيات عايزينك بس اخ كبير معانا بالرغم من تقارب سنى وسنه وبعدين هو نفسه الكل يكسب عمره ماكان يقصد الخساره
بس الشىء السلبى عدم تواجده حاليا صح طيب لو اى حد منكم وضع توصيه هنا وخسرت الناس واتمرجنت حساباتهم مش من الممكن انه يكون وصل بيه الاحراج منكم انه يظهر ويتكلم كاحساس بالذنب طبعا انا ماليش اى مصلحه والله انى ادافع عنه بس بشكره انى عرفت ناس جميله زيكم

التوقيع

أهلا وسهلا بك

waleed adel

عرض البوم صور waleed adel  
قديم 09-05-2012, 06:15 PM
waleed adel waleed adel غير متواجد حالياً
عضو فعال

يا اخوانا الاختلاف فى الراى لايفسد للود قضيه الارزاق بيد الله هو وحده اللى بيوزعها بعد اللى حصل معاكم والمى وحزنى الشديد كنت قد تراجعت عن فتح حساب حقيقى نهائيا وبعد عدة ايام رجع الايمان الى قلبى وتذكرت ان كل شىء بيد الله وحده يرزق من يشاء واليوم فتحت الحساب بالفعل وتم التحويل كمان
فهذا موضوع منتهى ولكن كم منا دخل على ورش اخرى هل تواجد لقاء اخوى واسرى للاعضاء مثل هذه الورشه اعتقد الاجابه لا الدكتور جمع الاعضاء لمرحله حب البغض للبعض والخوف على بعضنا وبعد ماالدكتور زعل من زيكو وقرر يسيب الورشة واتكلمنا معاه واتحيلنا عليه اقسم بالله انا قولتله ارجع واحنا مش عايزين توصيات عايزينك بس اخ كبير معانا بالرغم من تقارب سنى وسنه وبعدين هو نفسه الكل يكسب عمره ماكان يقصد الخساره
بس الشىء السلبى عدم تواجده حاليا صح طيب لو اى حد منكم وضع توصيه هنا وخسرت الناس واتمرجنت حساباتهم مش من الممكن انه يكون وصل بيه الاحراج منكم انه يظهر ويتكلم كاحساس بالذنب طبعا انا ماليش اى مصلحه والله انى ادافع عنه بس بشكره انى عرفت ناس جميله زيكم

قديم 09-05-2012, 06:20 PM   المشاركة رقم: 8139
الكاتب
Maximous
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Maximous غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

ما كنت اتمنى ان ينتهى امر هذه الورشة بهذا الحال
دى كانت اجميل ورشة تضم الاعضاء وتحتضنهم فى المنتدى بل فى كل المنتديات العربية
اتمنى اللى عنده كلمة خير يقولها واللى حاسس ان كلامه ممكن يزعل حد يستنى شوية يمكن يهدا وبعدين يقول اللى هو عاوزه

عرض البوم صور Maximous  
قديم 09-05-2012, 06:20 PM
Maximous Maximous غير متواجد حالياً
عضو جديد

اتمنى اللى عنده كلمة خير يقولها واللى حاسس ان كلامه ممكن يزعل حد يستنى شوية يمكن يهدا وبعدين يقول اللى هو عاوزه

قديم 09-05-2012, 06:26 PM   المشاركة رقم: 8140
الكاتب
hussien86
عضو متميز

البيانات

الإتصالات
الحالة:
hussien86 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Maximous نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
هو بس عشان غاب القائد وعذره معه .. فتشتت الجنود واصبحو يلومو بعضهم مع الشد العصبي واللي بيحصل في السوق ..عد ايها القائد لتجمع الشمل مره اخري نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور hussien86  
قديم 09-05-2012, 06:26 PM
hussien86 hussien86 غير متواجد حالياً
عضو متميز

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Maximous نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
هو بس عشان غاب القائد وعذره معه .. فتشتت الجنود واصبحو يلومو بعضهم مع الشد العصبي واللي بيحصل في السوق ..عد ايها القائد لتجمع الشمل مره اخري نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة