FX-Arabia

جديد المواضيع

الملاحظات

الارشيف يتم تخزين المواضيع القديمة و المؤرشفة

قديم 19-12-2010, 02:55 AM   المشاركة رقم: 221
الكاتب
ringooo
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ringooo غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : ALNAGAF المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: صاروخ أرض جو سينطلق من قاعده فوركس أرابيا الأرضيه - Vampire Killer

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ALNAGAF نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

طيب ياراجل - لما الاكسبرت نجح معاك باك تست - ليه مجربتوش فورورد شهرين مثلا
صدقني مش ممكن تعرف عيوب الاكسبرت الا من التجربه الفورورد - لانك بتشوف كل شئ بهدوء
و ساعتها هتطور الاكسبرت بتاعك

بالنسبه لي الدخول غير عشوائي مطلقا - فهو يعتمد على مؤشرات تشبع و مؤشرات ترند
و ليست رقميه - انا اعتمد على ملاحقه السعر و محاوله ان يكون السعر صديق السيستم
فكل اكسبرتاتي تعتمد في اساسها على هذا المفهوم - و من ثم محاوله الحفاظ على الحساب بالهيدج لحين تحرك السوق في اي اتجاه في حاله التذبذب و هذا ما سيتم شرحه مستقبلا - بعد التأكد من نجاج القاتل
الباك تست غالبا يكون غير دقيق و خاصه على اكسبرتات السكالبنج و الفريمات الصغيره و لعلك تدرك ان اكبر نسبه جوده باك تست هي 25% على فريم الدقيقه و هي غير مطمئنه بالمره

شكرا لشعورك الطيب و يسعدني أن أرى كلام رائع و فكر راقي و نقد هادف جدا و إستغربت جدا حينما رايت عمرك 20 سنه و تمتلك تلك التصورات الرائعه - إذن فأنت مشروع متاجر ناجح و أنصحك بالاستمرار في الفوركس - الا الأمام يا رينجوووووو
والله انا ما عارف ارد علي حضرتك اذاي كلام حضرتك وسام علي صدري

بالنسبة للأكسبيرت انا مجربتوش فورورد علشان نسبة المخاطرة فية عالية جدااااااا هيه في خلال السنة وال 3 شهور كان متوسطها 30% بس لاكن انا اتوقع انها ممكن تزيد فانا اختصرت طريقي قولت اشتغل كلاسيكي احسن وموجعش دماغي بالأكسبيرتات لاكن فكرة الأكسبيرت كانت قايمة علي اني قست حجم التذبذب لفترة كبيرة في الماضي ولقيتها انها مبتتكررش كتير او بتحصل كل فترة كبيرة اوي فا عملتلها مضاعفات تغطي عليها وقولت حتي لو فشلت مرة كل سنة هيبقا انا بردو كدا طلعت كسبان كتير وعملتلها جدول مضاعفات علي الأكسيل وقعدت فترة كبيرة اوي بظبط فيها لاني قولت مش معقولة يعني حالة تذبذب متكررتش من 3 سنين مرتين وتيجي علي حظي انا تتكرر مرتين ورا بعض

بالنسبة لأكسبيرت حضرتك فا انا مستبشر خير جدا طالما الفكرة بعيدة عن الرقمي والعشوائية

وعلي فكرة انا 22 مش 20 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

وبالتوفيق ان شاء الله لحضرتك

عرض البوم صور ringooo  
قديم 19-12-2010, 02:55 AM
ringooo ringooo غير متواجد حالياً
عضو نشيط

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ALNAGAF نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

طيب ياراجل - لما الاكسبرت نجح معاك باك تست - ليه مجربتوش فورورد شهرين مثلا
صدقني مش ممكن تعرف عيوب الاكسبرت الا من التجربه الفورورد - لانك بتشوف كل شئ بهدوء
و ساعتها هتطور الاكسبرت بتاعك

بالنسبه لي الدخول غير عشوائي مطلقا - فهو يعتمد على مؤشرات تشبع و مؤشرات ترند
و ليست رقميه - انا اعتمد على ملاحقه السعر و محاوله ان يكون السعر صديق السيستم
فكل اكسبرتاتي تعتمد في اساسها على هذا المفهوم - و من ثم محاوله الحفاظ على الحساب بالهيدج لحين تحرك السوق في اي اتجاه في حاله التذبذب و هذا ما سيتم شرحه مستقبلا - بعد التأكد من نجاج القاتل
الباك تست غالبا يكون غير دقيق و خاصه على اكسبرتات السكالبنج و الفريمات الصغيره و لعلك تدرك ان اكبر نسبه جوده باك تست هي 25% على فريم الدقيقه و هي غير مطمئنه بالمره

شكرا لشعورك الطيب و يسعدني أن أرى كلام رائع و فكر راقي و نقد هادف جدا و إستغربت جدا حينما رايت عمرك 20 سنه و تمتلك تلك التصورات الرائعه - إذن فأنت مشروع متاجر ناجح و أنصحك بالاستمرار في الفوركس - الا الأمام يا رينجوووووو
والله انا ما عارف ارد علي حضرتك اذاي كلام حضرتك وسام علي صدري

بالنسبة للأكسبيرت انا مجربتوش فورورد علشان نسبة المخاطرة فية عالية جدااااااا هيه في خلال السنة وال 3 شهور كان متوسطها 30% بس لاكن انا اتوقع انها ممكن تزيد فانا اختصرت طريقي قولت اشتغل كلاسيكي احسن وموجعش دماغي بالأكسبيرتات لاكن فكرة الأكسبيرت كانت قايمة علي اني قست حجم التذبذب لفترة كبيرة في الماضي ولقيتها انها مبتتكررش كتير او بتحصل كل فترة كبيرة اوي فا عملتلها مضاعفات تغطي عليها وقولت حتي لو فشلت مرة كل سنة هيبقا انا بردو كدا طلعت كسبان كتير وعملتلها جدول مضاعفات علي الأكسيل وقعدت فترة كبيرة اوي بظبط فيها لاني قولت مش معقولة يعني حالة تذبذب متكررتش من 3 سنين مرتين وتيجي علي حظي انا تتكرر مرتين ورا بعض

بالنسبة لأكسبيرت حضرتك فا انا مستبشر خير جدا طالما الفكرة بعيدة عن الرقمي والعشوائية

وعلي فكرة انا 22 مش 20 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

وبالتوفيق ان شاء الله لحضرتك

قديم 19-12-2010, 03:08 PM   المشاركة رقم: 222
الكاتب
أسامة أمين
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
أسامة أمين غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

أٍريد التنويه أننا في شهر ديسمبر و وخصوصا من 15 الى 15 من جانفي وهو موعد تصفير الحسابات و رغم ذلك
مبدئيا الكيلر ربح ونجح بل تفوق ....

ان شاء الله بعد ال 15 جانفي سافتح حساب ب 10 الاف دولار واعمل بالكيلر تحت اشراف الاخ النجف
اذا كانت هذه النتائج محققة في هذا الشهر... فاني اتوسم الربح الوفير في الشهور الاخرى
وشكر جزيل لجميع الاخوة بالتوفيق

عرض البوم صور أسامة أمين  
قديم 19-12-2010, 03:08 PM
أسامة أمين أسامة أمين غير متواجد حالياً
عضو جديد

أٍريد التنويه أننا في شهر ديسمبر و وخصوصا من 15 الى 15 من جانفي وهو موعد تصفير الحسابات و رغم ذلك

ان شاء الله بعد ال 15 جانفي سافتح حساب ب 10 الاف دولار واعمل بالكيلر تحت اشراف الاخ النجف
اذا كانت هذه النتائج محققة في هذا الشهر... فاني اتوسم الربح الوفير في الشهور الاخرى

قديم 21-12-2010, 10:46 PM   المشاركة رقم: 223
الكاتب
ahmed
عضو نشيط
الصورة الرمزية ahmed

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ahmed غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saim_n نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

أنا معاك يا ريس ان شاء الله

بسم الله ما شاء الله عليك يا استاذنا نجف

الى الأمام يا كريم وتوكل على الرزاق

التوقيع

كتبت وقد ايقنت يوم كتابتى . بان يدى تفنى و يبقى كتابها

فإن كتبت خيرا سأُجزى بمثله . و ان كتبت شرا فعليا يوم حسابها

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

ابتسم فأنت الشهيد

عرض البوم صور ahmed  
قديم 21-12-2010, 10:46 PM
ahmed ahmed غير متواجد حالياً
عضو نشيط

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saim_n نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

أنا معاك يا ريس ان شاء الله

بسم الله ما شاء الله عليك يا استاذنا نجف

الى الأمام يا كريم وتوكل على الرزاق