FX-Arabia

جديد المواضيع

الملاحظات

منتدى تعليم الفوركس يحتوى المنتدى التعليمى على العديد من المراجع و الكتب و المؤلفات التى تساهم فى تعليم المضاربين اصول و فنون تداول العملات (الفوركس) منتدى الفوركس ، المواد التعليمية ل سوق الفوركس ، دروس ، تحيلي رقمى ، كتب ، مقالات تعليمية ، دورات فوركس مجانية ، تعليم تحليل فني ، تحليل اساسي ، موجات اليوت ، فيبوناتشي ، تعليم فوركس ، برامج التداول ، تعليم الفوركس بالفيديو ، شروحات . تعلم الفوركس , تعليم الفوركس , فيديو فوركس , افضل دورة فوركس , دورة فوركس مجانية , دورة فوركس , ربح فوركس , استراتيجية فوركس , فيديو فوركس تعليمى , فيديو فوركس و الكثير.

قديم 03-08-2012, 09:05 PM   المشاركة رقم: 1
الكاتب
ahmed???
عضو متميز

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ahmed??? غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المنتدى : منتدى تعليم الفوركس
افتراضي عايز احترف الفوركس وافهمه بس حاسه صعب اوي

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته :
بجد تحية لاكبر منتدي حاسة قريب ليا ف كل حاجة حتي ف المنتديات الترفيهية واللي بجد بحسه من اكتر المنتديات اللي تحس الناس فيها اخوة مع بعضهم

بس انا كان ليا استفسار انا بجد بتخنق م الفوركس مستصعبه مع اني نفسي ادخل فيه واحاول امشي فيه بس كل ما احاول افهم شوية حاجة مفهمهاش اتعقد واطلع برة خالص واروح قافل الدنيا ومفهمش حاجة ف الاخر وحاسس ان الموضوع بذاته حاجة صعبة اوي
وحضرت اخر اجتماع وبجد ناس محترمة جدا فعلا استاذ اسامة واستاذ احمد صلاح واستاذ محمد عمر وكلهم ناس ليهم الشكر الصراحة بس برضو حاسس ان الموضوع صعب لاني مفهمتش حاجة وفين وفين كل ما احاول ادخل ف الموضوع تاني او احاول افهمه

وسلامي ليكوا جميعوا واسف للاطالة وشكرا ...

عرض البوم صور ahmed???  

قديم 03-08-2012, 09:05 PM
ahmed??? ahmed??? غير متواجد حالياً
عضو متميز
افتراضي عايز احترف الفوركس وافهمه بس حاسه صعب اوي

بجد تحية لاكبر منتدي حاسة قريب ليا ف كل حاجة حتي ف المنتديات الترفيهية واللي بجد بحسه من اكتر المنتديات اللي تحس الناس فيها اخوة مع بعضهم

بس انا كان ليا استفسار انا بجد بتخنق م الفوركس مستصعبه مع اني نفسي ادخل فيه واحاول امشي فيه بس كل ما احاول افهم شوية حاجة مفهمهاش اتعقد واطلع برة خالص واروح قافل الدنيا ومفهمش حاجة ف الاخر وحاسس ان الموضوع بذاته حاجة صعبة اوي
وحضرت اخر اجتماع وبجد ناس محترمة جدا فعلا استاذ اسامة واستاذ احمد صلاح واستاذ محمد عمر وكلهم ناس ليهم الشكر الصراحة بس برضو حاسس ان الموضوع صعب لاني مفهمتش حاجة وفين وفين كل ما احاول ادخل ف الموضوع تاني او احاول افهمه

قديم 03-08-2012, 09:43 PM   المشاركة رقم: 2
الكاتب
bendar
عضو متميز
الصورة الرمزية bendar

البيانات

الإتصالات
الحالة:
bendar غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : ahmed??? المنتدى : منتدى تعليم الفوركس
افتراضي رد: عايز احترف الفوركس وافهمه بس حاسه صعب اوي

مر حبا بك اخي
تابع معنا هذه الورشه و يارب تستفيد
اؤمن بعدم عشوائية الحركه(اسرار الفوركس) - الصفحة 52

التوقيع

الطريقه الذكيه في ادارة راس المال

لا اله الا الله محمد رسول الله

عرض البوم صور bendar  
قديم 03-08-2012, 09:43 PM
bendar bendar غير متواجد حالياً
عضو متميز

مر حبا بك اخي
تابع معنا هذه الورشه و يارب تستفيد
اؤمن بعدم عشوائية الحركه(اسرار الفوركس) - الصفحة 52

قديم 03-08-2012, 10:28 PM   المشاركة رقم: 3
الكاتب
معاذ عودات
المدير العام للموقع
الصورة الرمزية معاذ عودات

البيانات

الإتصالات
الحالة:
معاذ عودات متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

اهلا يا غالي
تفضل هذا القسم
هو الي رح يسهلها عليك ان شاءالله
قسم تعليم الفوركس بالفيديو

التوقيع

أشترك في قنواتنا على التلجرام

قناة أخبار فوركسية اقتصادية حول العالم
Telegram: Contact @news4Economic

أ.نادر غيث - اف اكس ارابيا
Telegram: Contact @naderghaith

تحليلات ومناقشات اف اكس ارابيا
Telegram: Contact @fxarabia_analysis

أمير محمد عيسي - بورصة فوركس
Telegram: Contact @borsaforex

FXCommission.com/ best cashback
Telegram: Contact @fxcommission

اف اكس ارابيا-Fx-Arabia.com
Telegram: Contact @fxarabia

عرض البوم صور معاذ عودات  
قديم 03-08-2012, 10:28 PM
معاذ عودات معاذ عودات متواجد حالياً
المدير العام للموقع

اهلا يا غالي
تفضل هذا القسم
هو الي رح يسهلها عليك ان شاءالله
قسم تعليم الفوركس بالفيديو

قديم 03-08-2012, 11:12 PM   المشاركة رقم: 4
الكاتب
bassem01
عضو نشيط
الصورة الرمزية bassem01

البيانات

الإتصالات
الحالة:
bassem01 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

بص يا اخى ادرس التحليل الفنى من اوله لاخره و ابدا تحاليلك و لو خسرت مش مهم و حاول تانى و نصيحه منى اقراء الاخبار لان ممكن تبقى تحاليلك تمام و تيجى اخبار تضرب بتحاليلك عرض الحائط

عرض البوم صور bassem01  
قديم 03-08-2012, 11:12 PM
bassem01 bassem01 غير متواجد حالياً
عضو نشيط

بص يا اخى ادرس التحليل الفنى من اوله لاخره و ابدا تحاليلك و لو خسرت مش مهم و حاول تانى و نصيحه منى اقراء الاخبار لان ممكن تبقى تحاليلك تمام و تيجى اخبار تضرب بتحاليلك عرض الحائط

قديم 04-08-2012, 02:42 AM   المشاركة رقم: 5
الكاتب
ahmed???
عضو متميز

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ahmed??? غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

والله يا جماعة انا شاكر جدا لان ف كام ساعة ردوا عليا تلاتة وده دليل ان ده منتدي محترم
بس مع احترامي ليكوا وخصوصا استاذ باسم : يعني انا دلوقت مش فاهم ادخل ازاي واحلل منين واجيب اخبار ازاي مش فاهم اي حاجة خالص بجد
ومتشكر ع المساعدة والتعب والمجهود ... وكل عام والدنيا كلها وبالاخص المنتدي كله بخييييييير

عرض البوم صور ahmed???  
قديم 04-08-2012, 02:42 AM
ahmed??? ahmed??? غير متواجد حالياً
عضو متميز

والله يا جماعة انا شاكر جدا لان ف كام ساعة ردوا عليا تلاتة وده دليل ان ده منتدي محترم
بس مع احترامي ليكوا وخصوصا استاذ باسم : يعني انا دلوقت مش فاهم ادخل ازاي واحلل منين واجيب اخبار ازاي مش فاهم اي حاجة خالص بجد
ومتشكر ع المساعدة والتعب والمجهود ... وكل عام والدنيا كلها وبالاخص المنتدي كله بخييييييير

قديم 04-08-2012, 04:09 AM   المشاركة رقم: 6
الكاتب
bassem01
عضو نشيط
الصورة الرمزية bassem01

البيانات

الإتصالات
الحالة:
bassem01 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

بص يا معلم هنمشى معاك وحده وحده اول حاجه انت تشوف فيديوهات دكتور اسامه و هى كتير اه بس معلش و لو مش عندك وقت فى كتاب عمله الدكتور اسامه تحفه و ملخص فيه كل حاجه و الكتاب صغير مش كبير و ده الرابط بتاعه http://www.fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=3800 و لو قبلتك اى مشكه ممكن تسال هنا http://www.fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=1150 و 100 واحد هيرد عليك ده غير ان فى ناس كتير فى المنتدى ملخصين الفوركس جدا اما بخصوص الاخبار ده تحليل لوحده اسمه التحليل الاساسى و ده بردو مشروح بالتفصبل فى فيديوهات دكتور اسامه على اليوتيوب و خد بالك لما تبدا تتاجر فى الفوركس هتحط عينك على زوج نقول مثلا اليورو دولار و تبدا تعمل التحليل الفنى و ده معناه انك ترسم ترند و تشوف القمم و الدعوم و القنوات و القيبو و معرفش لو انت سمعت عن الحجات دى او لا بس هتلقيها بردو فى الكتاب بتاع دكتور اسامه و كمان موجوده فى فيديوهاته و كل الحجات دى اسمها تحليل فنى يعنى انت تعمل تحاليلك و بعد كده فى موقع هتخش عليه تشوف ايه الاخبار عن الزوج الى انت بتعمل تحاليل عليه شوف فى اخبار حلوه ولا وحشه لو حلوه السعر هيطلع لو وحشه معناها هبوط ده طبعا كلام مش هتفهمه غير لما تقرا الكتاب او تشوف الفيدوهات احسن و عندك فى المنتدى هنا مليون طريقه تعلمك الفوركس و لعلمك ده احسن منتدى يهتم بالاعضاء بتوعوا و يحاول يفيدهم باى طريقه و انا كتبتلك النصائح دى عشان تقرائها لما تتعلم الفوركس انشاء الله و بالمناسبه فى كورس (ويبنار ) عمله دكتور اسامه طول شهر رمضان اعرف مواعيده و تبعه و ان شاء الله اخر رمضان هتبقى خبير فوركس كل الى عليك تابع الياهو و الموقع هيبعتلك رساله لحضور الويبنار قبلها ب ساعه ولا حاجه و من غير فلوس و فيه جوايز كمان لما تحل الامتحنات بقيمه 100 دولار للفائز
تقبل مرورى
تحياتى,,

عرض البوم صور bassem01  
قديم 04-08-2012, 04:09 AM
bassem01 bassem01 غير متواجد حالياً
عضو نشيط

بص يا معلم هنمشى معاك وحده وحده اول حاجه انت تشوف فيديوهات دكتور اسامه و هى كتير اه بس معلش و لو مش عندك وقت فى كتاب عمله الدكتور اسامه تحفه و ملخص فيه كل حاجه و الكتاب صغير مش كبير و ده الرابط بتاعه http://www.fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=3800 و لو قبلتك اى مشكه ممكن تسال هنا http://www.fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=1150 و 100 واحد هيرد عليك ده غير ان فى ناس كتير فى المنتدى ملخصين الفوركس جدا اما بخصوص الاخبار ده تحليل لوحده اسمه التحليل الاساسى و ده بردو مشروح بالتفصبل فى فيديوهات دكتور اسامه على اليوتيوب و خد بالك لما تبدا تتاجر فى الفوركس هتحط عينك على زوج نقول مثلا اليورو دولار و تبدا تعمل التحليل الفنى و ده معناه انك ترسم ترند و تشوف القمم و الدعوم و القنوات و القيبو و معرفش لو انت سمعت عن الحجات دى او لا بس هتلقيها بردو فى الكتاب بتاع دكتور اسامه و كمان موجوده فى فيديوهاته و كل الحجات دى اسمها تحليل فنى يعنى انت تعمل تحاليلك و بعد كده فى موقع هتخش عليه تشوف ايه الاخبار عن الزوج الى انت بتعمل تحاليل عليه شوف فى اخبار حلوه ولا وحشه لو حلوه السعر هيطلع لو وحشه معناها هبوط ده طبعا كلام مش هتفهمه غير لما تقرا الكتاب او تشوف الفيدوهات احسن و عندك فى المنتدى هنا مليون طريقه تعلمك الفوركس و لعلمك ده احسن منتدى يهتم بالاعضاء بتوعوا و يحاول يفيدهم باى طريقه و انا كتبتلك النصائح دى عشان تقرائها لما تتعلم الفوركس انشاء الله و بالمناسبه فى كورس (ويبنار ) عمله دكتور اسامه طول شهر رمضان اعرف مواعيده و تبعه و ان شاء الله اخر رمضان هتبقى خبير فوركس كل الى عليك تابع الياهو و الموقع هيبعتلك رساله لحضور الويبنار قبلها ب ساعه ولا حاجه و من غير فلوس و فيه جوايز كمان لما تحل الامتحنات بقيمه 100 دولار للفائز
تقبل مرورى
تحياتى,,

قديم 04-08-2012, 04:24 AM   المشاركة رقم: 7
الكاتب
ابو امين
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ابو امين غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed??? نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

هو اكيد صعب ومن يقول لك سهل فهو مليونيير .
اما من يقول لك سهل وهو فقير فهو مديونير .نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التوقيع

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور ابو امين  
قديم 04-08-2012, 04:24 AM
ابو امين ابو امين غير متواجد حالياً
عضو نشيط

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed??? نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

هو اكيد صعب ومن يقول لك سهل فهو مليونيير .
اما من يقول لك سهل وهو فقير فهو مديونير .نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

قديم 04-08-2012, 05:25 AM   المشاركة رقم: 8
الكاتب
النسر الذهبى
عضو فضى

البيانات

الإتصالات
الحالة:
النسر الذهبى غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

الفوركس صعب اكيد ولن ياتيك فى كتاب او ملخص يجب بذل مجهود منك فى البحث القراءة التعمق التدريب الخسارة التعلم الدائم.

بالتوفيق

التوقيع

نزاهة اسواق المال
الحساب الاسلامي وهم أم حقيقه
لماذا توفر شركات الوساطه هذا الكم من اﻷموال (الرافعة)؟
حوار عن الرافعة. هل هي قرض يجر نفع ؟
ـــــــــــــــــــــــــــ

وَاصْبِرْ نَفْسَكَ مَعَ الَّذِينَ يَدْعُونَ رَبَّهُم بِالْغَدَاةِ وَالْعَشِيِّ يُرِيدُونَ وَجْهَهُ وَلَا تَعْدُ عَيْنَاكَ عَنْهُمْ تُرِيدُ زِينَةَ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَلَا تُطِعْ مَنْ أَغْفَلْنَا قَلْبَهُ عَن ذِكْرِنَا وَاتَّبَعَ هَوَاهُ وَكَانَ أَمْرُهُ فُرُطًا ﴿الكهف: ٢٨﴾

عرض البوم صور النسر الذهبى  
قديم 04-08-2012, 05:25 AM
النسر الذهبى النسر الذهبى غير متواجد حالياً
عضو فضى

الفوركس صعب اكيد ولن ياتيك فى كتاب او ملخص يجب بذل مجهود منك فى البحث القراءة التعمق التدريب الخسارة التعلم الدائم.

بالتوفيق