FX-Arabia

جديد المواضيع

الملاحظات

منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex منتدى العملات العام Forex فى هذا القسم يتم مناقشه كل ما يتعلق بـسوق تداول العملات العالمية الفوركس و مناقشة طرق التحليل المختلفة و تحليل المعادن , الذهب ، الفضة ، البترول من خلال تحليل فني ، تحليل اساسي ،اخبار اقتصادية متجددة ، تحليل رقمى ، مسابقات متعددة ، توصيات ، تحليلات ، التداول ، استراتيجيات مختلفة ، توصيات فوركس ، بورصة العملات ، الفوركس ، تجارة الفوركس ، يورو دولار ، باوند دولار ، بونص فوركس ، تداول ، اسهم ، عملات ، افضل موقع فوركس

قديم 18-11-2013, 12:52 PM   المشاركة رقم: 21
الكاتب
برنانكي
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
برنانكي غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : برنانكي المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: الخسران بس هو اللي يدخل لاني بإذن الله لا خساره بعد اليوم(فقط توكل علي الله)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة غلباوى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
طيب ممكن اعدادات لى 1000 و500 و200 دولار
والف شكر اخى
حاضر يا اخي من عينيا ولكن انا اجهز الموضوع بالباك تيست والعملات وافضل الاعدادات لمعظم الازواج

تابع معنا

التوقيع

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور برنانكي  
قديم 18-11-2013, 12:52 PM
برنانكي برنانكي غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: الخسران بس هو اللي يدخل لاني بإذن الله لا خساره بعد اليوم(فقط توكل علي الله)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة غلباوى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
طيب ممكن اعدادات لى 1000 و500 و200 دولار
والف شكر اخى
حاضر يا اخي من عينيا ولكن انا اجهز الموضوع بالباك تيست والعملات وافضل الاعدادات لمعظم الازواج

تابع معنا

قديم 18-11-2013, 12:54 PM   المشاركة رقم: 22
الكاتب
برنانكي
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : برنانكي المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة valantinolala نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

شكرا جزيلا لك اخي الكريم وبالتويق للجميع

انا معايا حسابين واحد 100 دولار والثاني 100 يورو
تمام يا اخي تابع معنا ان شاء الله خير

التوقيع

عرض البوم صور برنانكي  
قديم 18-11-2013, 12:54 PM
عضو جديد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة valantinolala نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

شكرا جزيلا لك اخي الكريم وبالتويق للجميع

انا معايا حسابين واحد 100 دولار والثاني 100 يورو
تمام يا اخي تابع معنا ان شاء الله خير

قديم 18-11-2013, 12:57 PM   المشاركة رقم: 23
الكاتب
برنانكي
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ar.jaber نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا معاي
ا حساب ب 250 دولار
من عينيا يا اخي تابع معي والي الخير باذن الله

التوقيع

عرض البوم صور برنانكي  
قديم 18-11-2013, 12:57 PM
عضو جديد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ar.jaber نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا معاي
ا حساب ب 250 دولار
من عينيا يا اخي تابع معي والي الخير باذن الله

قديم 18-11-2013, 01:29 PM   المشاركة رقم: 24
الكاتب
ISSA IBRAHIM
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ISSA IBRAHIM غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

الله يعطيك العافيه اخ برنانكي على المبادره الطيبه
الله يكتب ما فيه الخير للجميع باذن الله
متابعين معاك ...

عرض البوم صور ISSA IBRAHIM  
قديم 18-11-2013, 01:29 PM
ISSA IBRAHIM ISSA IBRAHIM غير متواجد حالياً
عضو جديد

الله يعطيك العافيه اخ برنانكي على المبادره الطيبه
الله يكتب ما فيه الخير للجميع باذن الله
متابعين معاك ...

قديم 18-11-2013, 01:55 PM   المشاركة رقم: 25
الكاتب
محمد عبد العزيز
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
محمد عبد العزيز غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة برنانكي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم ورحمة الله

اهلا بكم جميعا اعضاء منتدي اف اكس ارابيا الكرام

تعالوا نتكلم مع بعض بلغتنا العديه من غير اي تعقيد ودعوه مع بعضنا كده لنجدد الامل تحت عنوان

لا خسارة بعد اليوم ان شاء الله

كل الناس بتعتبر الفوركس ده البير الكبير اللي هيلم منه فلوس لما يشبع كله بيتعبره مفتاح علاء الدين كله مستعجل مستعجل طب ليه بس كده !!!!!

خليك معايا واحده واحده ومتياسش ابدا ابدا فقط توكل علي الله اولا واخرا

الفوركس بكل بساطه علم زي اي علم يعني بمعني اصح علشان اوضحلك

طالب كليه الطب بيقعد يدرس 6 سنين في الكليه وغير سنه 7 في احد المستشفيات اسمها سنه الامتياز وفي الاخر يطلع يتعين باول مرتب 300 جنيه او اقل

واخد بالك معايا قعد يدرس 7 سنين ( مش احنا بمجرد منسمع فيديوا كل واحد يقولك وسع يا جدع انا بقيت ملك الفوركس وصفقه ورا صفقه وبعدين يرجع يتزنق ويقول ياريتني ويروح يستلف فلوس علشان يسند المارجن لعل وعسي السعر يرجع تاني (عشم ابليس في الجنيه ) السعر بيرجع بعد لما يزورك المارجن كول.

الاستعجال ثم الاستعجال

ليه مستعجل بس!!!

خد بس تعالي هنا متزعلش انا معاك للاخر

متيجوا نعتبر ان الفوركس ده كليه لوحده (هتقولي ياعم فكك مني كليه ايه هو انا ناقص تعليم ما كفايه اللي انا فيه ) انا عاوز حاجه سهله يا عم انا عاوز ابقي غني عربيه واتجوز وبيت وغيره وغيره !!!!

مش عيب انك تحلم ، كلنا عندنا احلام نفسنا نحققها بس لازم ترسم الطريق صح علشان متتعبش

يعني كل واحد مشتت اول لما يشوف موضوع فيه الاكسبرت الفلاني ارباح خياليه يقوم جري يدخل ويقرا وغيره وغيره ويبدا شغل ويوم والتاني وكل سنه وانت طيب ، وغيره من الاستراتيجيات

عارف ليه لانك لما شوفت الموضوع اول حاجه جت في بالك اخيرا هعوض خسارتي واكسب واكسب واكسب واجيب واجيب واشتري وهكذاااااا !!!!!

وكل يوم عمال تضيع وقت ويوم ورا يوم وشهر ورا شهر وعمال تخسر وتخسر وخساره في خساره ومفيش جديد نهائي ولسه تايهين في وسط المنتديات عمالين ندور علي اكسبرت العمر واستراتيجيه العمر وهكذا

صدقني انا كنت زيك وكنت خلاص مليت من الفوركس وياست وقولت يا عم مفيش مكسب من القصه دي ودي اكبر اشتغاله

صدقني لا بعد لما بدات اعيد ترتيب ورقي من جديد ورسمت الطريق بدات احس ان الفوركس فعلا نعمه كبيره جدا لمن يفهمها

مهما كان المبلغ الخاص بك كبير وللا صغير ابدا واحده واحده ومتستعجلش والله هتكسب وهتكسب كتير جدا بس بالصبر والخطوات الفعاله

فيها لما تكسب من 10-20% شهري ممتااااااز جدا ومفيش حاجه في الدنيا تجيبلك المكسب ده نهائي وواحد واحده تكبر وتعلي وتعلي

هتقولي يا عمي طب ياريت اكسب الرقم ده بس ازاي بس ازاي انت هتجنني

اقولك يا سيدي بسيطه خالص ركز انت معايا بس

انا الحمد لله معايا اكسبرت موجود في السوق من قديم الازل ولكني بفضل الله بقالي سنتين بطور فيه من حيث الفريم والاعدادات والازواج وغيره وغيره لحد لما قلبته راسا علي عقب والحمد لله بفضل الله ارباح مرضيه وواداعا للخساره نهائب بس لو التزت باللي هقولك عليه للاخر

أولا : انا هحط هنا في الموضوع باك تيست كتير لازواج كتير واوقات كتيره واوريكوا ازاي الارباح والحمد لله بالرغم من حاله السوق هذا العام وغيره من الاعوام اللا ونحن بفضل الله صامدون

وكل واحد انا تحت امره في اي حاجه بخصوص الاكسبرت والاعدادات

مهما كان مبلغك قولي انا مبلغي كذا ولو مش عاوز تكتب ذلك في الموضوع راسلني علي الخاص وانا اعملك الاعدادات الخاصه بمبلغك وباك تيست كمان واوريك ازاي الارباح وازاي نسبة الدروداون وان شاء الله وداعا للخساره بفضل الله

متياسش والله انا معاك للاخر

هتقولي ياعم انا بفكر ابدا بحساب مثلا 500 دولار واقول يارب يا هادي بس انت عارف الاكسبرت محتاج سيرفر (يووووه يعني محتاج فلوس تاني ) يا عم ولا يهمك لا تاني ولا تالت السيرفر من عندي والاكسبرت من عندي والاعداتدات من عندي
انت بس تصبر وتدعيلي والله انا مش عاوز غير دعوه بظهر الغيب

وتعالوا كده نحسب كام حسبه مع بعض ونشوف لو صبرنا ربنا هيكرمنا بإيه

لو حسابك 1000 دولار
الشهر الاول
1000*20% بلإذن الله = 1200 دولار

الشهر الثاني 1200*20%= 1440 دولار

الشهر الثالث 1440 * 20% = 1728دولار

الشهر الرابع 1728*20%= 2073 دولار

يعني انت بامانه عليك قولي عاوز ايه اكتر من كده بتدبل كل 4 شهور وياعم نفترض انك هتسحب جزء من الارباح كل شهر ولا يهمك عادي اسحب 10% وسيب 10% وهتلاقي الدنيا زي الفل

هتقوم ترد وتقولي يعني انا احط 1000 دولار واكسب 200 دولار بس !!!! لاااااااااا انا عاوز 1000 دولار ، اقولك والله والله اوهام في اوهام لاما مكنش حد غلب وهتلاقي نفسك بدل متكسب بتخسر ال1000 وتقول ياريتني وترجع تستلف ونفسيتك تبقي زي الوقت وتقعد بقه تلف حوالين نفسك من هنا لهنا ولهنا لحد لما تيجي عندنا وتقولي خلاص انا تعبت وهلتزم واقول يارب واشتغل

اسف لو طولت عليكوا بس انا فعلا حابب الخير ليكوا ومش عاوزكوا تتمرمطوا زي ما انا اتمرمطت وتعبت

واحده واحده وانا معاكوا واي حاجه انا تحت امر اي حد

ونبدأ باول حاجه ونشوف زوج اليور دولار اللي جنن الناس السنه دي كل الاحداث الاقتصاديه اللي حصلت في منقطقتي الدولار واليورو ونشوف قد ايه كنا الحمد لله صامدين ، اه في شهور موصلناش لل20% مش مهم بس الحمد لله كسبانين وكسبانين كويس جدا والحمد لله واهم حاحه يبقي كل شهر فيه ربح اقدر اعتمد عليه في حياتي او بمعني اصح دخل شهري ثااااااااابت

تعالوا هنا نحط الاسكبرت

والاعدادات هتبقي متغيره حسب حساب كل واحد

يعني الاكسبرت بين ايد كل الاعضاء ولكن الاعدادات كل واحد يقولي هو عاوز يشتغل بكام وانا اظبطلوا الاعدادات علشان يبقي في امان الامان ويربح بامان ويكون مرتاح ويترك قلق السوق والسيرفر معايا يا اغلي اصحاب وانا تحت امركوا في اي حاجه

والباك تيستات في المشاركات القادمه بإذن الله لما نشوف التفاعل من الاعضاء

علشان تكون الرؤيه واضحه ، كل ذلك الموضوع لوجه الله وهدية مني لاف اكس ارابيا وانا تحت امركوا في اي حاجه مهما كانت

اهلا بيك صديقى الغالى بالفوركس
على ما يبدو ان الصدفه تجمعنا مرة اخره بالخير ان شاء الله
الى صديقى بدر لك رساله منى على الخاص

عرض البوم صور محمد عبد العزيز  
قديم 18-11-2013, 01:55 PM
محمد عبد العزيز محمد عبد العزيز غير متواجد حالياً
عضو جديد

السلام عليكم ورحمة الله

اهلا بكم جميعا اعضاء منتدي اف اكس ارابيا الكرام

تعالوا نتكلم مع بعض بلغتنا العديه من غير اي تعقيد ودعوه مع بعضنا كده لنجدد الامل تحت عنوان

لا خسارة بعد اليوم ان شاء الله

كل الناس بتعتبر الفوركس ده البير الكبير اللي هيلم منه فلوس لما يشبع كله بيتعبره مفتاح علاء الدين كله مستعجل مستعجل طب ليه بس كده !!!!!

خليك معايا واحده واحده ومتياسش ابدا ابدا فقط توكل علي الله اولا واخرا

الفوركس بكل بساطه علم زي اي علم يعني بمعني اصح علشان اوضحلك

طالب كليه الطب بيقعد يدرس 6 سنين في الكليه وغير سنه 7 في احد المستشفيات اسمها سنه الامتياز وفي الاخر يطلع يتعين باول مرتب 300 جنيه او اقل

واخد بالك معايا قعد يدرس 7 سنين ( مش احنا بمجرد منسمع فيديوا كل واحد يقولك وسع يا جدع انا بقيت ملك الفوركس وصفقه ورا صفقه وبعدين يرجع يتزنق ويقول ياريتني ويروح يستلف فلوس علشان يسند المارجن لعل وعسي السعر يرجع تاني (عشم ابليس في الجنيه ) السعر بيرجع بعد لما يزورك المارجن كول.

الاستعجال ثم الاستعجال

ليه مستعجل بس!!!

خد بس تعالي هنا متزعلش انا معاك للاخر

متيجوا نعتبر ان الفوركس ده كليه لوحده (هتقولي ياعم فكك مني كليه ايه هو انا ناقص تعليم ما كفايه اللي انا فيه ) انا عاوز حاجه سهله يا عم انا عاوز ابقي غني عربيه واتجوز وبيت وغيره وغيره !!!!

مش عيب انك تحلم ، كلنا عندنا احلام نفسنا نحققها بس لازم ترسم الطريق صح علشان متتعبش

يعني كل واحد مشتت اول لما يشوف موضوع فيه الاكسبرت الفلاني ارباح خياليه يقوم جري يدخل ويقرا وغيره وغيره ويبدا شغل ويوم والتاني وكل سنه وانت طيب ، وغيره من الاستراتيجيات

عارف ليه لانك لما شوفت الموضوع اول حاجه جت في بالك اخيرا هعوض خسارتي واكسب واكسب واكسب واجيب واجيب واشتري وهكذاااااا !!!!!

وكل يوم عمال تضيع وقت ويوم ورا يوم وشهر ورا شهر وعمال تخسر وتخسر وخساره في خساره ومفيش جديد نهائي ولسه تايهين في وسط المنتديات عمالين ندور علي اكسبرت العمر واستراتيجيه العمر وهكذا

صدقني انا كنت زيك وكنت خلاص مليت من الفوركس وياست وقولت يا عم مفيش مكسب من القصه دي ودي اكبر اشتغاله

صدقني لا بعد لما بدات اعيد ترتيب ورقي من جديد ورسمت الطريق بدات احس ان الفوركس فعلا نعمه كبيره جدا لمن يفهمها

مهما كان المبلغ الخاص بك كبير وللا صغير ابدا واحده واحده ومتستعجلش والله هتكسب وهتكسب كتير جدا بس بالصبر والخطوات الفعاله

فيها لما تكسب من 10-20% شهري ممتااااااز جدا ومفيش حاجه في الدنيا تجيبلك المكسب ده نهائي وواحد واحده تكبر وتعلي وتعلي

هتقولي يا عمي طب ياريت اكسب الرقم ده بس ازاي بس ازاي انت هتجنني

اقولك يا سيدي بسيطه خالص ركز انت معايا بس

انا الحمد لله معايا اكسبرت موجود في السوق من قديم الازل ولكني بفضل الله بقالي سنتين بطور فيه من حيث الفريم والاعدادات والازواج وغيره وغيره لحد لما قلبته راسا علي عقب والحمد لله بفضل الله ارباح مرضيه وواداعا للخساره نهائب بس لو التزت باللي هقولك عليه للاخر

أولا : انا هحط هنا في الموضوع باك تيست كتير لازواج كتير واوقات كتيره واوريكوا ازاي الارباح والحمد لله بالرغم من حاله السوق هذا العام وغيره من الاعوام اللا ونحن بفضل الله صامدون

وكل واحد انا تحت امره في اي حاجه بخصوص الاكسبرت والاعدادات

مهما كان مبلغك قولي انا مبلغي كذا ولو مش عاوز تكتب ذلك في الموضوع راسلني علي الخاص وانا اعملك الاعدادات الخاصه بمبلغك وباك تيست كمان واوريك ازاي الارباح وازاي نسبة الدروداون وان شاء الله وداعا للخساره بفضل الله

متياسش والله انا معاك للاخر

هتقولي ياعم انا بفكر ابدا بحساب مثلا 500 دولار واقول يارب يا هادي بس انت عارف الاكسبرت محتاج سيرفر (يووووه يعني محتاج فلوس تاني ) يا عم ولا يهمك لا تاني ولا تالت السيرفر من عندي والاكسبرت من عندي والاعداتدات من عندي
انت بس تصبر وتدعيلي والله انا مش عاوز غير دعوه بظهر الغيب

وتعالوا كده نحسب كام حسبه مع بعض ونشوف لو صبرنا ربنا هيكرمنا بإيه

لو حسابك 1000 دولار
الشهر الاول
1000*20% بلإذن الله = 1200 دولار

الشهر الثاني 1200*20%= 1440 دولار

الشهر الثالث 1440 * 20% = 1728دولار

الشهر الرابع 1728*20%= 2073 دولار

يعني انت بامانه عليك قولي عاوز ايه اكتر من كده بتدبل كل 4 شهور وياعم نفترض انك هتسحب جزء من الارباح كل شهر ولا يهمك عادي اسحب 10% وسيب 10% وهتلاقي الدنيا زي الفل

هتقوم ترد وتقولي يعني انا احط 1000 دولار واكسب 200 دولار بس !!!! لاااااااااا انا عاوز 1000 دولار ، اقولك والله والله اوهام في اوهام لاما مكنش حد غلب وهتلاقي نفسك بدل متكسب بتخسر ال1000 وتقول ياريتني وترجع تستلف ونفسيتك تبقي زي الوقت وتقعد بقه تلف حوالين نفسك من هنا لهنا ولهنا لحد لما تيجي عندنا وتقولي خلاص انا تعبت وهلتزم واقول يارب واشتغل

اسف لو طولت عليكوا بس انا فعلا حابب الخير ليكوا ومش عاوزكوا تتمرمطوا زي ما انا اتمرمطت وتعبت

واحده واحده وانا معاكوا واي حاجه انا تحت امر اي حد

ونبدأ باول حاجه ونشوف زوج اليور دولار اللي جنن الناس السنه دي كل الاحداث الاقتصاديه اللي حصلت في منقطقتي الدولار واليورو ونشوف قد ايه كنا الحمد لله صامدين ، اه في شهور موصلناش لل20% مش مهم بس الحمد لله كسبانين وكسبانين كويس جدا والحمد لله واهم حاحه يبقي كل شهر فيه ربح اقدر اعتمد عليه في حياتي او بمعني اصح دخل شهري ثااااااااابت

تعالوا هنا نحط الاسكبرت

والاعدادات هتبقي متغيره حسب حساب كل واحد

يعني الاكسبرت بين ايد كل الاعضاء ولكن الاعدادات كل واحد يقولي هو عاوز يشتغل بكام وانا اظبطلوا الاعدادات علشان يبقي في امان الامان ويربح بامان ويكون مرتاح ويترك قلق السوق والسيرفر معايا يا اغلي اصحاب وانا تحت امركوا في اي حاجه

والباك تيستات في المشاركات القادمه بإذن الله لما نشوف التفاعل من الاعضاء

علشان تكون الرؤيه واضحه ، كل ذلك الموضوع لوجه الله وهدية مني لاف اكس ارابيا وانا تحت امركوا في اي حاجه مهما كانت

اهلا بيك صديقى الغالى بالفوركس
على ما يبدو ان الصدفه تجمعنا مرة اخره بالخير ان شاء الله
الى صديقى بدر لك رساله منى على الخاص

قديم 18-11-2013, 02:19 PM   المشاركة رقم: 26
الكاتب
ahmed_hassan
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ahmed_hassan غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

ياااه. لو الكلام. ده اتحقق. فعلا. ده بالنسبة ليا حلم. انا راضى حتى ب 10% مش 20
انا حسابى كان 800. دلوقتى وصل 370. احجزلى. مكان معاك. ولو الحساب مشى كويس اكيد هزود. المبلغ. شويه بحيث يبقى العاءد معقول

عرض البوم صور ahmed_hassan  
قديم 18-11-2013, 02:19 PM
ahmed_hassan ahmed_hassan غير متواجد حالياً
عضو جديد

ياااه. لو الكلام. ده اتحقق. فعلا. ده بالنسبة ليا حلم. انا راضى حتى ب 10% مش 20
انا حسابى كان 800. دلوقتى وصل 370. احجزلى. مكان معاك. ولو الحساب مشى كويس اكيد هزود. المبلغ. شويه بحيث يبقى العاءد معقول

قديم 18-11-2013, 02:32 PM   المشاركة رقم: 27
الكاتب
mustafa26
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
mustafa26 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

اشكرك اخي على هذا الموضوع وجعله في ميزان حسناتك
ومنتظرين باقي الطريقه

ولكن هل استخدمتها في حسابات حقيقيه ام ديمو
لانه الحقيقي نتائجه غير الديمو

وعلى ماذا تعتمد الاكسبيرت تحليل اساسي ام زمني ام فني بمعنى ماهي استراتيجيته

وشكرا لك

عرض البوم صور mustafa26  
قديم 18-11-2013, 02:32 PM
mustafa26 mustafa26 غير متواجد حالياً
عضو نشيط

اشكرك اخي على هذا الموضوع وجعله في ميزان حسناتك
ومنتظرين باقي الطريقه

ولكن هل استخدمتها في حسابات حقيقيه ام ديمو
لانه الحقيقي نتائجه غير الديمو

وعلى ماذا تعتمد الاكسبيرت تحليل اساسي ام زمني ام فني بمعنى ماهي استراتيجيته

وشكرا لك

قديم 18-11-2013, 02:34 PM   المشاركة رقم: 28
الكاتب
forex 2012
عضو متميز

البيانات

الإتصالات
الحالة:
forex 2012 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

حبيبي فوركسااااااوي طبعا ياباشا مينفعش حد يعمل باك تيست غيرك انت ياباشا (ادي العيش لخبازه) دي لعبتك اصلا يا باشا

حبيبي والله من منتدي الجيران يمكن انت متعرفنيش ولكن انا متابعك جيدا ويكفي انك انسان تحب خدمة الاخرين وتبذل مجهود فوق العملاق من اجل المساعده وطبعا اي خطوه ساخطوها باكسبرت او استراتيجيه لازم تبقي معايا اكيد لان مينفعش باااااك تيست من غير فوركسااااااوي

تقبل ودي واحترامي لشخصك الكريم
تسلم يا باشا على ذوقك ... وكلامك هذا وسام على صدرى

طيب قولى اسم معرفك ايه فى منتدى الجيران علشان اعرفك

التوقيع

عرض البوم صور forex 2012  
قديم 18-11-2013, 02:34 PM
forex 2012 forex 2012 غير متواجد حالياً
عضو متميز

حبيبي فوركسااااااوي طبعا ياباشا مينفعش حد يعمل باك تيست غيرك انت ياباشا (ادي العيش لخبازه) دي لعبتك اصلا يا باشا

حبيبي والله من منتدي الجيران يمكن انت متعرفنيش ولكن انا متابعك جيدا ويكفي انك انسان تحب خدمة الاخرين وتبذل مجهود فوق العملاق من اجل المساعده وطبعا اي خطوه ساخطوها باكسبرت او استراتيجيه لازم تبقي معايا اكيد لان مينفعش باااااك تيست من غير فوركسااااااوي

تقبل ودي واحترامي لشخصك الكريم
تسلم يا باشا على ذوقك ... وكلامك هذا وسام على صدرى

طيب قولى اسم معرفك ايه فى منتدى الجيران علشان اعرفك

قديم 19-11-2013, 12:18 PM   المشاركة رقم: 29
الكاتب
ahmed_hassan
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ahmed_hassan غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

فى انتظار باقى الموضوع

عرض البوم صور ahmed_hassan  
قديم 19-11-2013, 12:18 PM
ahmed_hassan ahmed_hassan غير متواجد حالياً
عضو جديد

فى انتظار باقى الموضوع

قديم 19-11-2013, 03:32 PM   المشاركة رقم: 30
الكاتب
jemy89
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
jemy89 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

متابعين معاك يا زعيم
جزاك الله خير
و عارف هنتقل عليك بس طريقة اعداد الاعدادات ازاي يعني في معادلات للحساب اللي ب 1000 و معدلات للي ب 2000 و كده او نسبة لادارة راس المال
عشان ما شاء الله حضرتك بتقول 10-20 و دي افضل نتيجة في الفوركس اللي تحقق استمرارية
و جزاك الله خير تاني

التوقيع

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم

عرض البوم صور jemy89  
قديم 19-11-2013, 03:32 PM
jemy89 jemy89 غير متواجد حالياً
عضو نشيط

متابعين معاك يا زعيم
جزاك الله خير
و عارف هنتقل عليك بس طريقة اعداد الاعدادات ازاي يعني في معادلات للحساب اللي ب 1000 و معدلات للي ب 2000 و كده او نسبة لادارة راس المال
عشان ما شاء الله حضرتك بتقول 10-20 و دي افضل نتيجة في الفوركس اللي تحقق استمرارية
و جزاك الله خير تاني