FX-Arabia

جديد المواضيع

الملاحظات

منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex منتدى العملات العام Forex فى هذا القسم يتم مناقشه كل ما يتعلق بـسوق تداول العملات العالمية الفوركس و مناقشة طرق التحليل المختلفة و تحليل المعادن , الذهب ، الفضة ، البترول من خلال تحليل فني ، تحليل اساسي ،اخبار اقتصادية متجددة ، تحليل رقمى ، مسابقات متعددة ، توصيات ، تحليلات ، التداول ، استراتيجيات مختلفة ، توصيات فوركس ، بورصة العملات ، الفوركس ، تجارة الفوركس ، يورو دولار ، باوند دولار ، بونص فوركس ، تداول ، اسهم ، عملات ، افضل موقع فوركس

***رحلة التدبيل فى الفوركس مع اف اكس ارابيا***

منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex

قديم 26-08-2010, 09:57 PM   المشاركة رقم: 131
الكاتب
المسلم أمره لله
عضو ذهبى
الصورة الرمزية المسلم أمره لله

البيانات

الإتصالات
الحالة:
المسلم أمره لله غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : M10000 المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: ***رحلة التدبيل مع اف اكس ارابيا***

يا شباب صحتكم بالدنيا
و ربنا يعوض علينا و عيكم في صفقات أخرى
بالتوفيق

التوقيع

قال الله تعالى :وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِكْرِي فَإِنَّ لَهُ مَعِيشَةً ضَنكًا وَنَحْشُرُهُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ أَعْمَى. طه/124

&&**&&**&&**&&**

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
أخي المسلم
فضلا لا أمرا انتبه انشاء ليست هي ان شاء الله

عرض البوم صور المسلم أمره لله  
قديم 26-08-2010, 09:57 PM
المسلم أمره لله المسلم أمره لله غير متواجد حالياً
عضو ذهبى

يا شباب صحتكم بالدنيا
و ربنا يعوض علينا و عيكم في صفقات أخرى
بالتوفيق

قديم 26-08-2010, 09:58 PM   المشاركة رقم: 132
الكاتب
M10000
عضو فضى
الصورة الرمزية M10000

البيانات

الإتصالات
الحالة:
M10000 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : M10000 المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MAMDOH111 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ولايهمك يا محمد باشا

السوق ماله كبير والحمد لله على كل شىء

يعنى اللى زعلان على صفقة ولا اتنين

طيب انا اعمل ايه اللى خسرت حسابى كله فى شهر والحمد لله

معوضة ان شاء الله

وبالتوفيق لك ولنا ياباشا باذن الله
ان شاء الله تعوض الحساب يا استاذ ممدوح و فعلا السوق كل فترة بيفكرنا انه ملوش كبير

و ان شاء الله بعد كل ضيق فرج

الله الكريم

التوقيع

سبحان الله عددما كان و عدد ما يكون و عدد الحركات و السكون

لا تعطى الأولوية فى حياتك لشخص انت ثانوى فى حياته

الصمت لغة يفهمها القليلون

عرض البوم صور M10000  
قديم 26-08-2010, 09:58 PM
M10000 M10000 غير متواجد حالياً
عضو فضى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MAMDOH111 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ولايهمك يا محمد باشا

السوق ماله كبير والحمد لله على كل شىء

يعنى اللى زعلان على صفقة ولا اتنين

طيب انا اعمل ايه اللى خسرت حسابى كله فى شهر والحمد لله

معوضة ان شاء الله

وبالتوفيق لك ولنا ياباشا باذن الله
ان شاء الله تعوض الحساب يا استاذ ممدوح و فعلا السوق كل فترة بيفكرنا انه ملوش كبير

و ان شاء الله بعد كل ضيق فرج

الله الكريم

قديم 26-08-2010, 09:58 PM   المشاركة رقم: 133
الكاتب
delpiero
عضو متميز
الصورة الرمزية delpiero

البيانات

الإتصالات
الحالة:
delpiero غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة M10000 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

والله يا احمد اول مرة السوق يعكس معايا كده ييجى من شهرين

الحمد لله على كل شىء و ان شاء الله أعوضهم

المهم متتأخرش يوم الاتنيننقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
عارف و الله يا باشا مش محتاج تقول

و طول مافيه ادارة رأس مال
قادرين نعوض

بالتوفيق يا باشا و اشوفك
يوم الاتنين ان شاء الله

عرض البوم صور delpiero  
قديم 26-08-2010, 09:58 PM
delpiero delpiero غير متواجد حالياً
عضو متميز

والله يا احمد اول مرة السوق يعكس معايا كده ييجى من شهرين

الحمد لله على كل شىء و ان شاء الله أعوضهم

المهم متتأخرش يوم الاتنيننقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
عارف و الله يا باشا مش محتاج تقول

و طول مافيه ادارة رأس مال
قادرين نعوض

بالتوفيق يا باشا و اشوفك
يوم الاتنين ان شاء الله

قديم 26-08-2010, 10:01 PM   المشاركة رقم: 134
الكاتب
M10000
عضو فضى
الصورة الرمزية M10000

البيانات

الإتصالات
الحالة:
M10000 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة himaalex84 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
,لا يهمك يا باشا انهردة فعلان كان يوم غريب انا برضة خسران كتير و متورط فى صفقات بيع يورو و باوند لحد دلوقتى و ربنا يسترها المهم يا باشا اشوفك يوم الاتنينن و ناكل كباب و كفتة و نرتاح من الفوركس
ايوه عندك حق اهم حاجة الكبابنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة بلا فوركس بلا وجع دماغنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

ان شاء الله تقفل الصفقات على خير يا هيما باشانقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التوقيع

عرض البوم صور M10000  
قديم 26-08-2010, 10:01 PM
عضو فضى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة himaalex84 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
,لا يهمك يا باشا انهردة فعلان كان يوم غريب انا برضة خسران كتير و متورط فى صفقات بيع يورو و باوند لحد دلوقتى و ربنا يسترها المهم يا باشا اشوفك يوم الاتنينن و ناكل كباب و كفتة و نرتاح من الفوركس
ايوه عندك حق اهم حاجة الكبابنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة بلا فوركس بلا وجع دماغنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

ان شاء الله تقفل الصفقات على خير يا هيما باشانقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

قديم 26-08-2010, 10:27 PM   المشاركة رقم: 135
الكاتب
سلطان
عضو متميز
الصورة الرمزية سلطان

البيانات

الإتصالات
الحالة:
سلطان غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

بتعووض ياغالي ان شاء الله

التوقيع

عرض البوم صور سلطان  
قديم 26-08-2010, 10:27 PM
سلطان سلطان غير متواجد حالياً
عضو متميز

بتعووض ياغالي ان شاء الله

قديم 26-08-2010, 10:35 PM   المشاركة رقم: 136
الكاتب
مصطفي عماشة
عضو فعال

البيانات

الإتصالات
الحالة:
مصطفي عماشة غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

مش معنى انى متوقع ان السوق هابط او انا داخل بيع معنى كده ان السوق هيمشى زى ما أنا عايز يا درش

انا صفقات البيع اللى كنت داخلها قفلتها مع التصحيح الهابط اللى عملو السوق و دخلت شراء

و السبب هو الاغلاق فوق المستويات اللى انا وضحتها فى الشارت

بس مش عارف بصراحة انت ليه استسهلت انك تكتب المشاركة و تجمع و تلون...عن انك تبص فى الشارت و تعرف انا ليه غيرت وجهة نظرى للشراء و ده بسبب الاغلاقات الصاعدة اللى اخترقت المقاومات اللى انا كنت فاكرها اخر صعوده
و مش عيب ان السوق يخليك تغير وجهة نظرك وهل لو انا قلت انى بايع يبقا لازم استنى لما الناس تنسا انى كنت بايع عشان اشترى

انا بحلل حسب الاغلاقات يا درش و هى اللى بدخل عليها صفقاتى و حققت بيها صفقات ناجحة الفترة اللى فاتت الحمد لله

و لو السوق عكس عليا يوم و سببلى تغير فى تحليلاتى فده عادى و اعتقد انه بيحصل معانا كلنا كتير

و اسف يا درش لو صفقاتى خسرتك من حسابك شىء لكن المفروض انك مضارب و بتفكر بردو فى التوصية قبل ما تدخلهانقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

تحياتى

مش عارف انت فهمت تعليقي غلط ولا ايه نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة انا تعليقي مجرد استفسار
انا عاجبني فيك انك بتدي السوق جهة واحدة بيع او شراء وبتدخل علي الازواج من عند اقرب دعم او مقاومة .. وبنفس الجهة .. بص علي توصياتك اللي فاتت كلها ... هتلاقيها كلها بيع حتي لما كنت بتخسر كانت بيع برده .. ودا كان بيعجبني جدااا لانك متأكد انه بيع حتي لو ضربت استوب

اما بخصوص اني دخلت وراك وخسرت .. دا ما حصلش لاني لما بدخل توصية بدخلها علشان انا فاهمها مش علشان حد حاططها .. والفوركس خسارة ومكسب وانا يامااااااااا خسرت يعني استحالة اني ازعل من خسارة صفقة او اتنين او عشرين لا قدر الله .. وبرده متابع معاك وغصب عنك نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التوقيع

الأحرار يؤمنون بمن معه الحق .. والعبيد يؤمنون بمن معه القوة .. فلا تتعجب من دفاع الأحرار عن الضحية دائماً .. ودفاع العبيد عن الجلاد دائماً.

عرض البوم صور مصطفي عماشة  
قديم 26-08-2010, 10:35 PM
مصطفي عماشة مصطفي عماشة غير متواجد حالياً
عضو فعال

مش معنى انى متوقع ان السوق هابط او انا داخل بيع معنى كده ان السوق هيمشى زى ما أنا عايز يا درش

انا صفقات البيع اللى كنت داخلها قفلتها مع التصحيح الهابط اللى عملو السوق و دخلت شراء

و السبب هو الاغلاق فوق المستويات اللى انا وضحتها فى الشارت

بس مش عارف بصراحة انت ليه استسهلت انك تكتب المشاركة و تجمع و تلون...عن انك تبص فى الشارت و تعرف انا ليه غيرت وجهة نظرى للشراء و ده بسبب الاغلاقات الصاعدة اللى اخترقت المقاومات اللى انا كنت فاكرها اخر صعوده
و مش عيب ان السوق يخليك تغير وجهة نظرك وهل لو انا قلت انى بايع يبقا لازم استنى لما الناس تنسا انى كنت بايع عشان اشترى

انا بحلل حسب الاغلاقات يا درش و هى اللى بدخل عليها صفقاتى و حققت بيها صفقات ناجحة الفترة اللى فاتت الحمد لله

و لو السوق عكس عليا يوم و سببلى تغير فى تحليلاتى فده عادى و اعتقد انه بيحصل معانا كلنا كتير

و اسف يا درش لو صفقاتى خسرتك من حسابك شىء لكن المفروض انك مضارب و بتفكر بردو فى التوصية قبل ما تدخلهانقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

تحياتى

مش عارف انت فهمت تعليقي غلط ولا ايه نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة انا تعليقي مجرد استفسار
انا عاجبني فيك انك بتدي السوق جهة واحدة بيع او شراء وبتدخل علي الازواج من عند اقرب دعم او مقاومة .. وبنفس الجهة .. بص علي توصياتك اللي فاتت كلها ... هتلاقيها كلها بيع حتي لما كنت بتخسر كانت بيع برده .. ودا كان بيعجبني جدااا لانك متأكد انه بيع حتي لو ضربت استوب

اما بخصوص اني دخلت وراك وخسرت .. دا ما حصلش لاني لما بدخل توصية بدخلها علشان انا فاهمها مش علشان حد حاططها .. والفوركس خسارة ومكسب وانا يامااااااااا خسرت يعني استحالة اني ازعل من خسارة صفقة او اتنين او عشرين لا قدر الله .. وبرده متابع معاك وغصب عنك نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

قديم 26-08-2010, 10:55 PM   المشاركة رقم: 137
الكاتب
M10000
عضو فضى
الصورة الرمزية M10000

البيانات

الإتصالات
الحالة:
M10000 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

Smile رد: ***رحلة التدبيل مع اف اكس ارابيا***

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مصطفي عماشة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

حبيبى يا أبو درشنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

أصل انت دايما بتدخل فيا شمال عادى يعنى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة...أول مرة تكتبلى لاتعليقنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة عشان كده انا فهمتك كده

المهم أشوفك فى اجتماع القاهرة عشان نتكلم براحتنا مش قدام الاعضاء كدهنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التوقيع

عرض البوم صور M10000  
قديم 26-08-2010, 10:55 PM
عضو فضى
Smile رد: ***رحلة التدبيل مع اف اكس ارابيا***

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مصطفي عماشة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

حبيبى يا أبو درشنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

أصل انت دايما بتدخل فيا شمال عادى يعنى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة...أول مرة تكتبلى لاتعليقنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة عشان كده انا فهمتك كده

المهم أشوفك فى اجتماع القاهرة عشان نتكلم براحتنا مش قدام الاعضاء كدهنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

قديم 26-08-2010, 11:42 PM   المشاركة رقم: 138
الكاتب
abdellatif
عضو ذهبى
الصورة الرمزية abdellatif

البيانات

الإتصالات
الحالة:
abdellatif غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

تحياتي أخي الكريم دا هو التدبيل بعين الكلام..وفقق الله و سدد خطاك لفعل الخير

التوقيع

***...تداول ماتراه على الشارت وليس ماتسمعه...***

عرض البوم صور abdellatif  
قديم 26-08-2010, 11:42 PM
abdellatif abdellatif غير متواجد حالياً
عضو ذهبى

قديم 26-08-2010, 11:52 PM   المشاركة رقم: 139
الكاتب
emad1171
عضو فضى
الصورة الرمزية emad1171

البيانات

الإتصالات
الحالة:
emad1171 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

دعوني بس اعلق وارجو ان تقبلو تعليقي بصدر رحب واعتقد ان هذا ايظا رائ اخي محمد صاحب الموضوع
تعليقي الاول على الستوب، ففي مثل هذا السوق فهو يعتبر قليل جدا وضرب ستوب ومن ثم الارتداد وارد بشكل كبير
مع اني دخلت صفقة اليورو ين والدولار ين في بداية الموضوع الى انني لم التزم بالستوب ولا زالت الصفقات معي حتى الان وان شاء الله ساخرج منهم بربح جيد
ناتي الى التعليق الثاني وهو ادارة راس المال يا اخوان، صحيح ان اخي محمد توصياته ناريه ولكن اتمنى ان لا يكون هناك ثقة مطلقة بالتوصيات وانا اعرف بعض الاخوة في منتديات اخرى ولانهم دخلو على توصية فلان فيدخلون بكل ثقلهم وحتى وان اصابة الهدف مرات عديدة سياتي وقت تخسر فيه كل الارباح من خلال هذه الثقة الزائدة.
كذلك ليس بالضرورة الدخول في كل التوصيات فانا مثلا اكتفيت بتوصيتين ولا ادخل غيرهم حتى اغلقهم على ربح
اتمنى ان يستفيد احد من هذه النصائح ومتابع معك اخي محمد فتوصياتك ما شاء الله ستبقى ان شاء الله من افضل التوصيات في المنتدى
تقبلوودي وتقديري

التوقيع

اللهم إن كان رزقي في السماء فأنزله وإن كان في الأرض فأخرجه وإن كان بعيدا فقربه وإن كان قريبا فيسره وإن كان قليلا فكثره وإن كان كثيرا فبارك لي فيه

عرض البوم صور emad1171  
قديم 26-08-2010, 11:52 PM
emad1171 emad1171 غير متواجد حالياً
عضو فضى

دعوني بس اعلق وارجو ان تقبلو تعليقي بصدر رحب واعتقد ان هذا ايظا رائ اخي محمد صاحب الموضوع
تعليقي الاول على الستوب، ففي مثل هذا السوق فهو يعتبر قليل جدا وضرب ستوب ومن ثم الارتداد وارد بشكل كبير
مع اني دخلت صفقة اليورو ين والدولار ين في بداية الموضوع الى انني لم التزم بالستوب ولا زالت الصفقات معي حتى الان وان شاء الله ساخرج منهم بربح جيد
ناتي الى التعليق الثاني وهو ادارة راس المال يا اخوان، صحيح ان اخي محمد توصياته ناريه ولكن اتمنى ان لا يكون هناك ثقة مطلقة بالتوصيات وانا اعرف بعض الاخوة في منتديات اخرى ولانهم دخلو على توصية فلان فيدخلون بكل ثقلهم وحتى وان اصابة الهدف مرات عديدة سياتي وقت تخسر فيه كل الارباح من خلال هذه الثقة الزائدة.
كذلك ليس بالضرورة الدخول في كل التوصيات فانا مثلا اكتفيت بتوصيتين ولا ادخل غيرهم حتى اغلقهم على ربح
اتمنى ان يستفيد احد من هذه النصائح ومتابع معك اخي محمد فتوصياتك ما شاء الله ستبقى ان شاء الله من افضل التوصيات في المنتدى
تقبلوودي وتقديري

قديم 26-08-2010, 11:57 PM   المشاركة رقم: 140
الكاتب
M10000
عضو فضى
الصورة الرمزية M10000

البيانات

الإتصالات
الحالة:
M10000 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdellatif نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الدعوم و المقاومات و الله الطريق المهمل من الكثيرين مع انه فى كل خير باذن الله

تحياتى يا عبد اللطيف باشا و اتمنى نتقابل يوم الاتنين انت مش من اسكندرية ولا ايه؟؟نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التوقيع

عرض البوم صور M10000  
قديم 26-08-2010, 11:57 PM
عضو فضى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdellatif نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الدعوم و المقاومات و الله الطريق المهمل من الكثيرين مع انه فى كل خير باذن الله

تحياتى يا عبد اللطيف باشا و اتمنى نتقابل يوم الاتنين انت مش من اسكندرية ولا ايه؟؟نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة