المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : اللى مكسبش انهارده من اليورو و الكيبل يروح ينتحر

ايشيموكو
06-08-2011, 12:46 AM
اللى مكسبش انهارده ياجماعة من اليورو و الكيبل يروح ينتحر ايوا و يبطل فوركس لحد ميشوفلو حل و بطلو بقى الطرق التقليدية

تم حذف الصورة لوجود ايميل

م.أحمد مقدادي
06-08-2011, 12:49 AM
المهم انك كسبت يا باشا
بس يا ريت اللي يقول هالكلام
ينزل الميدان خلينا نشوف
ولا يرمي كلام على الناس
ورمضان كريم يا باشا

ايشيموكو
06-08-2011, 12:58 AM
المهم انك كسبت يا باشا
بس يا ريت اللي يقول هالكلام
ينزل الميدان خلينا نشوف
ولا يرمي كلام على الناس
ورمضان كريم يا باشا
حبيبي الاخ احمد / انا و الحمد لله لى خبرة فى الفوركس لكن مش بيعجبنى طرقة اسلوب الموقع يعنى حاسس ان الناس كلها بتفتى وخلاص بدون قائد يعنى فى مصر عندا مثل شهير المركب اللى ملهاش ريس بتغرق انا كتبت الرسالة دى عشان الاخ اللة مقهور النهاردة و مكسبش من اليورو بالرغم من انه عضو خبير لديكم ؟؟؟؟؟ طيب ده النهادة باى استراتيجية ام 3 جنيه هتكسبك عشان الترند زى الفل المهم انا افصد الناس هنا فى خطر عشان لازم يتعلمو كويس و لازم يطلعو على ماهو جديد بالفوركس فى المواقع الاجنبية و الحديثة بالرغم ان د. اسامة عامل مجهود كويس و لكن لم يقل او يذكر عن اهم شيىء و هو اسرار الفوركس بالرغم انه يوجد الكثير لمن يعرف هذه الاسرار على العموم ربنا موجود .. +

راشد الوردات
06-08-2011, 12:58 AM
اللى مكسبش انهارده ياجماعة من اليورو و الكيبل يروح ينتحر ايوا و يبطل فوركس لحد ميشوفلو حل و بطلو بقى الطرق التقليدية

اليوم ارباح اليورو ممتازة جدا :1 (87):

sobeeh
06-08-2011, 01:13 AM
حبيبي الاخ احمد / انا و الحمد لله لى خبرة فى الفوركس لكن مش بيعجبنى طرقة اسلوب الموقع يعنى حاسس ان الناس كلها بتفتى وخلاص بدون قائد يعنى فى مصر عندا مثل شهير المركب اللى ملهاش ريس بتغرق انا كتبت الرسالة دى عشان الاخ اللة مقهور النهاردة و مكسبش من اليورو بالرغم من انه عضو خبير لديكم ؟؟؟؟؟ طيب ده النهادة باى استراتيجية ام 3 جنيه هتكسبك عشان الترند زى الفل المهم انا افصد الناس هنا فى خطر عشان لازم يتعلمو كويس و لازم يطلعو على ماهو جديد بالفوركس فى المواقع الاجنبية و الحديثة بالرغم ان د. اسامة عامل مجهود كويس و لكن لم يقل او يذكر عن اهم شيىء و هو اسرار الفوركس بالرغم انه يوجد الكثير لمن يعرف هذه الاسرار على العموم ربنا موجود .. +

الاخ ايشيموكو
واضح انك واثق من نفسك جدا ومن خبرتك طيب يا ريت تفيد اعضاء المنتدى بنصائحك وافكارك دون قصف الاعضاء والمشرفين بهذا الشكل
والمشرفين هنا يستمعو جيدا لكل جديد وبالاخص الدكتور اسامه والكل يسعى ليعلم الاخرين ما هو افضل
شكرا لك واتمنى ان تكون من الاعضاء المفيدين والمطورين لهذا المنتدى

ايشيموكو
06-08-2011, 01:27 AM
الاخ ايشيموكو
واضح انك واثق من نفسك جدا ومن خبرتك طيب يا ريت تفيد اعضاء المنتدى بنصائحك وافكارك دون قصف الاعضاء والمشرفين بهذا الشكل
والمشرفين هنا يستمعو جيدا لكل جديد وبالاخص الدكتور اسامه والكل يسعى ليعلم الاخرين ما هو افضل
شكرا لك واتمنى ان تكون من الاعضاء المفيدين والمطورين لهذا المنتدى
يا اخ صبحى هو انا لمل بقول للا عضاء اتعلم كويس و اطلع كثيرا على المواقع الاجنبية يبقى بهاجم المشرفيين و المنتدى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ غريب جدا تفكيرك اذا المفروض نقول اخسر و خليك و اقف مكانك و كل شوية روح حط فلوس فى حسابك عشان انت بقت صفر دولار زمان انا كنت بعمل كده اخسر و اروح احط فلوس لحد ماعرفت الطريق و الحمد لله ( لكل مجتهد نصيب ) بالنسبة لى مشراكنى فى المنتدى اسف جدا لانى اولا قليل المشاراكات و ثانيا انا بفكر بطرقة اكثر احترافية لان الفوركس بالنسبه لى هو اكبر خائن ولص فى الدنيا كلها لابد انت تسهر لاجل لايسرق منزلك لانك لا تعرف متى يجيىء السارق ليسرق .. ربنا معاكو ..+

hisham omran
06-08-2011, 01:29 AM
براحة علينا شوية يا عم الخبير احنا فى رمضان عندك كلمة كويسة او معلومة مفيدة قولها و خلاص معندكش يبقى .....
وكل سنة وانت طيب

ابو عافية
06-08-2011, 01:45 AM
الكلام ده مش كويس على فكرة:1 (103):

والله المستعان

م.أحمد مقدادي
06-08-2011, 02:16 AM

تمام يا باشا
العلم هو السلام فعلا
ولازم الكل يتعلم كويس
الله كريم

ايشيموكو
06-08-2011, 02:19 AM
الكلام ده مش كويس على فكرة:1 (103):

والله المستعان

خلاص ياجماعة مش يعيذكوا تضايقوا خالص كل ده عشان قلتلكوا اتعلموا و ابحثوا ....؟؟؟ خلاص خليكو زى النعامة لما تحط راسها فى الرمل برافوا عليكو دا انتو فل الفل خالص حلو كده ها اكتب اى تانى عشان انتو بتحبو ا النفـــــــــــــاق

nightmare
06-08-2011, 02:29 AM
أخي الكريم "ايشيموكو"

أولاً : رمضان كريم وكل عام وانت بخير

ثانياً : أعتقد حضرتك فتحت موضوع قبل كده وكان يحمل نفس المعني , أخي الكريم الأفضل لك إن كان الله قد أكرمك بعلم تستطيع منه تحقيق ربح في ظل هذا التذبذب الواضح في السوق أن تفتح ورشة تعلم فيها اخوانك العلم الذي أكرمك الله به , " فخيركم من تعلم العلم وعلمه" واحتسب اجرك عند الله عز وجل , هذا أفضل وأكرم , ودي وجهة نظري.

ننتظر ورشتك لنتعلم منك ونستفاد من خبرتك

خالص تقديري واحترامي لشخصك الكريم

ابو عافية
06-08-2011, 02:32 AM
خلاص ياجماعة مش يعيذكوا تضايقوا خالص كل ده عشان قلتلكوا اتعلموا و ابحثوا ....؟؟؟ خلاص خليكو زى النعامة لما تحط راسها فى الرمل برافوا عليكو دا انتو فل الفل خالص حلو كده ها اكتب اى تانى عشان انتو بتحبو ا النفـــــــــــــاق

ماحنا مش عارفيين انت عايز ايه!!! ؟؟؟
عايز تعلم وتفيد الناس ولا عايز تعاير الناس ولا عايز ايه بالظبط

ايه اللى ممكن تقدمه للناس اللى مابتفهمش حاجه واللى دافنه راسها فى التراب وبتنافق بعض
وياريت لو تحاول تطلع راسنا من التراب علشان احنا اتعمينا

ومستنينك تورينا الشغل اللى هاينقذنا باذن الله

والله المستعان

ايشيموكو
06-08-2011, 02:47 AM
أخي الكريم "ايشيموكو"

أولاً : رمضان كريم وكل عام وانت بخير

ثانياً : أعتقد حضرتك فتحت موضوع قبل كده وكان يحمل نفس المعني , أخي الكريم الأفضل لك إن كان الله قد أكرمك بعلم تستطيع منه تحقيق ربح في ظل هذا التذبذب الواضح في السوق أن تفتح ورشة تعلم فيها اخوانك العلم الذي أكرمك الله به , " فخيركم من تعلم العلم وعلمه" واحتسب اجرك عند الله عز وجل , هذا أفضل وأكرم , ودي وجهة نظري.

ننتظر ورشتك لنتعلم منك ونستفاد من خبرتك

خالص تقديري واحترامي لشخصك الكريم

شكرا اخى الحبيب على اسلوبك المهذب الذى يدل على رقى شخصيتك و اتمني ان اساهم الجميع و المنتدى ولكن كانت مشاركتى هذه مجرد راى و نصيحة هناك من يحترمه و هناك لا على العموم ساساهم بقدر المستطاع و كل عام و انتم بخير ...

ايشيموكو
06-08-2011, 02:54 AM
ماحنا مش عارفيين انت عايز ايه!!! ؟؟؟
عايز تعلم وتفيد الناس ولا عايز تعاير الناس ولا عايز ايه بالظبط

ايه اللى ممكن تقدمه للناس اللى مابتفهمش حاجه واللى دافنه راسها فى التراب وبتنافق بعض
وياريت لو تحاول تطلع راسنا من التراب علشان احنا اتعمينا

ومستنينك تورينا الشغل اللى هاينقذنا باذن الله

والله المستعان

ههههههههههه مش عارف انت ليه عصبى كده اهدا شويه حبيبي اعتقد فى اسلوب افضل من كده فى الحوار هذا المنتدى محترم لا يليق به طريقة حوارك العفويه ..

sobeeh
06-08-2011, 03:13 AM
ههههههههههه مش عارف انت ليه عصبى كده اهدا شويه حبيبي اعتقد فى اسلوب افضل من كده فى الحوار هذا المنتدى محترم لا يليق به طريقة حوارك العفويه ..

والله الاخ ابو عافية اقل واحد فينا عصبية لان كلامك كله انتقادات وانا شايف انها حتى الان انتقادات غير بنائه بالمره
وليه حق الاستاذ ابو عافيه انه ينفعل لان حضرتك مش بتنتقد اسلوب التعليم هنا بس كمان بتنتقد تعليقات الناس
صدقنى اخى ايشيموكو احنا بنتمنالك ان ربنا يذيدك من علمه وعاوزين نشوف شغلك بدون انتقادات للأخرين
ربنا يوفقك ومنتظرين ورشتك الى هاتغير تاريخ تعليم الفوركس فى المنتدى وشغلك ان شاء الله هو الى هايثبت انك فعلن خبير وعبقرى
بالتوفيق ومتابعين معاك

alzaaem
06-08-2011, 03:24 AM
اخي الكريم من خلال خبرتي بالسوق و بالناس يلي بالسوق

انت شخص من اثنين , اما تبحث عن ادارة حسابات و هذا ليس مكانك اخي الكريم

او انت انسان فاشل بهذا المجال و جاي تطلع عقد النقص الي عندك

و اذا كلامي فيه اي غلط اثبت ذلك بالدليل , نريد كشف حساب حقيقي لمتاجرتك لليوم

رمضان كريم

طائر الشمال
06-08-2011, 03:33 AM
======================================

يا اخ ايشيموكو ...

واضح من التشارت المرفق انك تستعمل الطرق التقليديه ... والا ماذا نسمي هذه المؤشرات التي نراها في التشارت ؟

اهم مافي التشارت هو الايميل .... :1 (76):

وهناك مثل يقول ما اسهل ان تكون محللا بعد فوات الفرص ...

Tarek adel
06-08-2011, 03:36 AM
ياما كسبنا من اليورو وبالطرق التقليدية مش عارف المفروض اندهش ليه
وبعدين الورش موجوده والمسابقات موجوده, اذا انت لسه محدش فينا عارفك وجاى تتنطط علينا امال لو حققت اعلى ارباح فى ورشه ولا كسبت مسابقه الحسابات الحقيقية هتعمل ايه
ده انت من يومين سألت سؤال غريب جدا هل د اسامه بيربح ولا لا!
سؤال اصلا ميتسألش وملهوش تفسير عندى غير انك ياما فاكر ان انت لوحدك اللى بتكسب او فاكر ان كل الناس بتخسر زيك.
الاغرب بأه انك مدتش توصية وكسبتنا مثلا عشان تقول روحوا اتعلموا ولا تحطوا راسكوا فى الرمل يعنى بتمن علينا بعلم لم تعلمه ولا حتى كسبت حد..بص
لو عندك موضوع يفيد الناس يكون لك جزيل الشكر والا لن نتقبل منك الا الكلام الطيب او لتصمت

alzaaem
06-08-2011, 03:38 AM
يا اخون طنشوه

الهدف من الموضوع ادارة الحسابات

رمضان كريم

hossam hassan
06-08-2011, 03:46 AM
اخ اشموكو دى تانى مرة تفتح موضوع يحمل نفس الطريقة المستفزة الى مكسبش يروح ينتحر والى مكسبش يبقا يروح يتعلم ز فى الحقيقة لا اعلم ما هو هدفك من هذا الاسلوب هل فعلا جذب الانتباة
بجد طريقة تضحك جدا مش باين من الشارت غير الايميل بتاعك يمكن زى ما قال الاخ الكريم انك لو بتسعى لخداع اى شخص لادارة حسابة فا انت فى المكان الخطاء
ثانيا اعضاء هذا المنتدى ليس منافقين ولا هم نعام رؤوسهم فى التراب
هذا المنتدى هدفة الاول هو نقل العلم باحترام بين الاعضاء ومنهم من هو مطلع على منتديات اجنبية وعربية وغير ذلك
وانا على يقين انك لاتملك شيئا من العلم لنقلة وعرضة وحتى لو لديك لن تسطيع لانك لاتملك طريقة لمخاطبة اخوانك
وانا عن نفسى لا اخذ معلومة من شخص متعرجف

alzaaem
06-08-2011, 03:49 AM
هههههههههههههههههههههههه

احلى ما بالموضوع انو الاخ موجود الان و هوا الي دافن رأسه بالترب

و مش قادر يطلع يرد على اي مشاركة

منور يا عمي عمنا المحترف

رمضان كريم

hossam hassan
06-08-2011, 03:55 AM
هههههههههههههههههههههههه

احلى ما بالموضوع انو الاخ موجود الان و هوا الي دافن رأسه بالترب

و مش قادر يطلع يرد على اي مشاركة

منور يا عمي عمنا المحترف

رمضان كريم

هههههههههههه
غريب الاخ اسمة ايشموكو ولم يطلع على اقوى ورشة من ورش الوطن العربى والاجنبى فى الاشموكو

alzaaem
06-08-2011, 03:58 AM
هههههههههههه
غريب الاخ اسمة ايشموكو ولم يطلع على اقوى ورشة من ورش الوطن العربى والاجنبى فى الاشموكو

يا عمي الحج هدا مش فاضي يطلع على ورش

هدا بس فاضي يجنى ارباح

:1 (36):

طائر الشمال
06-08-2011, 03:59 AM
هههههههههههه

===========================================

مفروض يغيّر المعرف بتاعه الى غشيموكو ....:1 (87):

م.أحمد مقدادي
06-08-2011, 04:00 AM
الاخ ايمن صاحب الموضوع
سيتم اغلاق الموضوع لمنع المصادمات بين الاعضاء
خصوصا اننا في شهر الرحمة
هذا وتم حذف الشارتات التي تحتوي على ايميل
ان كنت ترغب في فتحه وعمله كورشة لتعليم اخوانك
مشكورا ولك الثواب والاجر يرجى مراسلتي لفتحه
ولك كل التقدير والتحيه

مدير الموقع
06-08-2011, 05:25 PM
الدجاجة كثيرة الصياح قليلة البيض :)
الافضل انه اغلق الموضوع عشان الناس صايمة :)
المنتدى مفتوح ..افتح ورشة او افتح توصيات وورينا الابداع..
او تابع بصمت :)
الله كريم