المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : اليورو يقفز بعد إعلان اعتزام رئيس الوزراء الايطالي الاستقالة

Benisafcom
09-11-2011, 01:17 AM
قفز اليورو أمام الدولار في تعاملات ما بعد الظهيرة في الولايات المتحدة يوم الثلاثاء بعدما قال الرئيس الايطالي ان رئيس الوزراء سيلفيو بيرلسكوني سيستقيل بعد إقرار الميزانية الجديدة.
وارتفع اليورو لأعلى مستوى في الجلسة عند 1.3847 دولار وفقا لبيانات رويترز. وبلغ في أحدث معاملة 1.3839 دولار مرتفعا 0.60% خلال يوم الثلاثاء .

atme_6
09-11-2011, 01:53 AM
جزاكم الله خير الجزاء

Benisafcom
09-11-2011, 02:04 AM
احتراماتي
لا شكر على واجب
اظن السوق ازداد صعوبه
واصبح لايحترم
كل دقيقة يظهر تحليل اساسي يخربط التحليل الفني والشارت
يجب اخد الكثير من الاحتياطات

المحروم
09-11-2011, 06:07 AM
احتراماتي
لا شكر على واجب
اظن السوق ازداد صعوبه
واصبح لايحترم
كل دقيقة يظهر تحليل اساسي يخربط التحليل الفني والشارت
يجب اخد الكثير من الاحتياطات

بيني وبينك دوخونا شويه اليونان حتاخد المساعدات من الأتحاد الاوروبي 8 مليار قلنا تمام الحال اتعدل تاني يوم بتاع اليونان قال أنا لازم أعمل أستفتاء في اليونان خربط الشارت وابو الشارت وبعدين قلك انا مش عامل استفتاء خلاص انا حستقيل دوخونا والفيلم الاخير دلوقتي مع ايطاليا والاستقاله بتاعت برلسكوني ومحدش لسه عارف أخرتها بصراحه مش عارفين نشتغل دوخونا يا صديقي .

Benisafcom
09-11-2011, 03:27 PM
بيني وبينك دوخونا شويه اليونان حتاخد المساعدات من الأتحاد الاوروبي 8 مليار قلنا تمام الحال اتعدل تاني يوم بتاع اليونان قال أنا لازم أعمل أستفتاء في اليونان خربط الشارت وابو الشارت وبعدين قلك انا مش عامل استفتاء خلاص انا حستقيل دوخونا والفيلم الاخير دلوقتي مع ايطاليا والاستقاله بتاعت برلسكوني ومحدش لسه عارف أخرتها بصراحه مش عارفين نشتغل دوخونا يا صديقي .

اتفق معك
يعني لازم ننسى ز ووج اسمه الزعيم على المنصة
ونبقى ندخل بعد اهم الاخبار حتى نظمن نقاطنا ههه:D