المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : نتائج مسابقه فوركس ليالى رمضان (الاخيره)

لجنة المسابقات
24-08-2012, 11:48 PM
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

اعضائنا الكرام ,

نود ان نبلغ حضراتكم بنتيجه مسابقه فوركس (http://Www.FX-aRaBiA.COm/Vb)ليالى رمضان ( الاخيره ) -
الحسابات التجريبيه -الفرق-

بجوائز قدرها 400 دولار للفريق (حساب 100 دولار لكل مشترك فى الفريق )

وهذا موضوع المسابقه ,
مسابقة فوركس ليالي رمضان ( الاخيره ) برعاية FXDD (http://www.fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=24107)

الفائز هو الفريق

ShottinG star

بأجمالى رصيد 47173 دولار

واعضاء الفريق ,,

elsaied
رصيد الحساب
17629$

cezar81
رصيد الحساب
17259$

Kemoantemo2020
رصيد الحساب
10945$

جواد اشرف
رصيد الحساب
1340$

الرجاء فتح الحسابات من هنا ومراسلتنا بأرقام الحسابات بقسم الدعم الفني

حتى يتم الايداع

افتح حسابك الاسلامى مع FXDD و تمتع بمزايا عملاء اف اكس ارابيا المتعددة (http://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=24)

مبروك للفريق
وبالتوفيق فى حسابتكم

احمد صلاح
24-08-2012, 11:59 PM
الف مبروك عليكم الجائزه ,
وبالتوفيق لكل من لم يحالفه الحظ فى المسابقات الاخرى
وكل رمضان وانتم بخير وفى تمام الصحه دايما :):)

bahrain
25-08-2012, 12:05 AM
100000000000 مبـــــــروك الفــــوز يا شـــــباب وعـــن جــد تستــحقون الــفوز وبجــدارة

مســـابقـة رائـــعة جــداّ ... شــكراّ لجنــة المسـابقات ولكل القائمين على المسابقة

elsaied

cezar81

Kemoantemo2020

جواد اشرف
مبــروك يا شـباب وان شــاء الله تتضاعف الأربـاح

أحمد سمير
25-08-2012, 12:06 AM
مبروك يا رجالة ..... تضاعفو الحسابات باذن الله

nn55851
25-08-2012, 12:13 AM
الف مبروك بجد تستحقو الجايزة
بالتوفيق للجميع

kemoantemo2020
25-08-2012, 12:15 AM
شكرا لكل التهانى و المهنئين ......و شكرا ل لجنة المسابقات ...و العاملين ع المنتدى :)

المنافسة كانت ممتعة جدا .....و مقلقة ....و صعبة ...لأن المنافسة كانت شديدة جدا بين فريقنا و فريق التعاون و فريق أرابيا.... الأداء كان رائع من الفرق المنافسة دى ...و (الأحبة و المتاجرين) ...أدوا أداء طيب

مسابقات fxarabia مبتخلصش ....و ان شاء الله الفرق الجامدة دى نقابلها مرة تانية و يبقى الحظ من نصيبهم

فى حد من فريق أرابيا والده توفى(Oshee) .....إدعوا له بالرحمة و المغفرة

م.جوزيف ايهاب
25-08-2012, 12:18 AM
كانت مسابقة قوية جدا
الف مبروك يا شباب
ان شاء الله تضاعفوا الحسابات

ابراهيم امين
25-08-2012, 12:32 AM
مبروك. يا شباب و.بالتوفيق فى.الحساب اللايف

elsaied
25-08-2012, 12:48 AM
بسم الله الرحمن الرحيم
ف البدايه الحمد لله والشكر لله ع التوفيق
ثانيا بشكر شركه اف اكس ارابيا ع المسابقات الجميله دي اللي خلقت روح من التعاون والمنافسه الممتعه
ثالثا بشكر الفرق المنافسه من ارابيا اللي التعاون الي غيرهم من الفرق بجد يا شباب كانت مسابقه رائعه
وفي كل مره بقول الحمد لله داخلنا قبل كدا ولم يوفقنا الحظ ودائما مسابقات ارابيا يوجد بها مفأجات
ولم يضيع الله صبرنا والحمد لله ف كل لحظه ع التوفيق
وشكرا اف اكس ارابيا للمره المليون وشكرا لجميع المتسابقين وفي انتظار مفأجات اف اكس ارابيا

mohamed sokar
25-08-2012, 12:58 AM
الف مبرووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو وك

bary_3
25-08-2012, 01:01 AM
مبروووووووووووووووووووك

ZOUHAIR_ZIZO28
25-08-2012, 01:47 AM
الف مبروك بجد تستحقو الجايزة
بالتوفيق للجميع

hammouti
25-08-2012, 01:58 AM
ألف مبروك للفريق الفائز
كانت منافسة حلوة و ممتعة و أنا اتعلمت الكثير من الأشياء بسبب هذه المسابقة
و أريد أن أشكر فريقي العزيز فريق التعاون (اسم على مسمى) على الجهد الذي بذله و على كل شيء
و عن جد كنا فريق بأتم معنى الكلمة، تناقشنا كفريق، حللنا كفريق، دخلنا صفقات كفريق، ربحنا و خسرنا كفريق...
احنا كنا اول فريق على مدار المسابقة بس للأسف اليوم كان يوم حاسم و خسرنا خسارة كبيرة بسبب غلطة صغيرة.
على العموم كان شرف لي أن أكون ضمن فريق التعاون، و ابارك للفائزين مرة أخرى، و أشكر الادارة على هذه المسابقة الحلوة.

cezar81
25-08-2012, 02:02 AM
شكرا جزيلا لكم

HUNLION
25-08-2012, 03:00 AM
ألف مبروك للفائزين و شكرا لكل الفرق مسابقة ممتعة

msh4egy
25-08-2012, 03:13 AM
الف مبروك لفريق شوتنج ستار ,, وتستحقونها بالتأكيد
وربنا يبارك فى الحسابات ان شاء الله

وكمان احب اشكر فريقى ((ارابيا)) بذلنا مجهود جميل وكنا بننافس حتى اللحظات الأخيرة
ولكن وفاة والد عضو الفريق ((اوشى)) حالت دون ان العضو يشارك فى المرحلة الاخيرة
وبعزيها للمرة التانية وبقولها البقاء لله

والحمدلله رب العالمين على المستوى الشخصى انا راضى عن ادائى
ويمكن انا حصلت على جائزة معنوية بإنى حققت اعلى حساب فى المسابقة
وهو 22,700 الف دولار ,, والحمدلله على كل شىء

ومبروك مرة اخرى لفريق شوتنج ستار

HUNLION
25-08-2012, 03:15 AM
الف مبروك لفريق شوتنج ستار ,, وتستحقونها بالتأكيد
وربنا يبارك فى الحسابات ان شاء الله

وكمان احب اشكر فريقى ((ارابيا)) بذلنا مجهود جميل وكنا بننافس حتى اللحظات الأخيرة
ولكن وفاة والد عضو الفريق ((اوشى)) حالت دون ان العضو يشارك فى المرحلة الاخيرة
وبعزيها للمرة التانية وبقولها البقاء لله

والحمدلله رب العالمين على المستوى الشخصى انا راضى عن ادائى
ويمكن انا حصلت على جائزة معنوية بإنى حققت اعلى حساب فى المسابقة
وهو 22,700 الف دولار ,, والحمدلله على كل شىء

ومبروك مرة اخرى لفريق شوتنج ستار

شكرا أخ شريف و بالفعل أدائك كان أكثر من رائع و سعيد بالعمل في فريقك
تحياتي

elsaied
25-08-2012, 03:29 AM
شكرا لكم جميعا وربنا يوفقكم ف المره القادمه

kemoantemo2020
25-08-2012, 03:42 AM
بالفعل كنتم فريق عنيد جداا (فريق أرابيا..Oshee,msh4egy ,hamza Hunlion ,mazen) .....و أداء متميز جدا.....و الأخ المتميز و بجدارة msh4egy .... أكبر حساب فعلا ...يستحق كل تقدير و إشادة ...بس عندى عتاب صغير ليك ....أنا كنت متابع الورشة بتاعتكوا ....و متابع حسابتكوا..و انت كان معاك أكبر حساب ف المسابقة كلها فعلا ...و الفروق بسيطة بين الفرق .....بس انت مجازفتش ...كان ف امكانك تجازف .....حتى كان فى عضو ف الفريق عندكوا كتب "حان وقت المجازفة"........أو كنت بستغرب لما أفتح حسابك ألاقيك مش عامل و لا صفقة و لسة متبقى ساعات على إنهاء المسابقة......كنت بكلم زمايلى اقولهم انا خايف لحسن العضو "msh4egy" يفتح عقد كبير و يطير الفارق بينا و بينهم:1 (46):

يمكن اللى خلانا ننجح إننا زمايل أصلا ف الكلية انا و أعضاء فريقى ...و موبيلات و إيميلات ..اقفل يابنى ...لأ افتح يابنى و كدة :1 (49):

أنا بشكرك مرة تانية ع الأداء المتميز ...كنت منافس قوى جدا...و أتمنى إنى أبقى معاك ف نفس الفريق ف المسابقة الجاية ان شاء الله ...بس ساعتها لازم تجازف :D

msh4egy
25-08-2012, 03:53 AM
بالفعل كنتم فريق عنيد جداا (فريق أرابيا..Oshee,msh4egy ,hamza Hunlion ,mazen) .....و أداء متميز جدا.....و الأخ المتميز و بجدارة msh4egy .... أكبر حساب فعلا ...يستحق كل تقدير و إشادة ...بس عندى عتاب صغير ليك ....أنا كنت متابع الورشة بتاعتكوا ....و متابع حسابتكوا..و انت كان معاك أكبر حساب ف المسابقة كلها فعلا ...و الفروق بسيطة بين الفرق .....بس انت مجازفتش ...كان ف امكانك تجازف .....حتى كان فى عضو ف الفريق عندكوا كتب "حان وقت المجازفة"........أو كنت بستغرب لما أفتح حسابك ألاقيك مش عامل و لا صفقة و لسة متبقى ساعات على إنهاء المسابقة......كنت بكلم زمايلى اقولهم انا خايف لحسن العضو "msh4egy" يفتح عقد كبير و يطير الفارق بينا و بينهم:1 (46):

يمكن اللى خلانا ننجح إننا زمايل أصلا ف الكلية انا و أعضاء فريقى ...و موبيلات و إيميلات ..اقفل يابنى ...لأ افتح يابنى و كدة :1 (49):

أنا بشكرك مرة تانية ع الأداء المتميز ...كنت منافس قوى جدا...و أتمنى إنى أبقى معاك ف نفس الفريق ف المسابقة الجاية ان شاء الله ...بس ساعتها لازم تجازف :D

هو اكيد فيه نقطة كانت فى مصلحتكم فعلا انكم اصحاب وفيه تواصل كبير بينكم
لكن اعضاء فريقنا لسه متشرفين بالمعرفة فى المسابقة

وانا اخر صفقة قافلها انهارده الساعه 3ونصف العصر وكانت كسبانه 5000 دولار
وماكنش ينفع افتح صفقة تانية لان السوق كان خلاص إلى حد ما خلص ومش هيتحرك عشان الإغلاق الإسبوعى

msh4egy
25-08-2012, 03:55 AM
شكرا أخ شريف و بالفعل أدائك كان أكثر من رائع و سعيد بالعمل في فريقك
تحياتي

ربنا يخليك
وانا اتشرفت بمعرفتكم من خلال المسابقة

معاذ عودات
25-08-2012, 09:40 AM
الف مبروك يا شباب

ويرحم ما فقدتوا ان شاءالله

El_Na7rawy
25-08-2012, 09:49 AM
شكرا لكل التهانى و المهنئين ......و شكرا ل لجنة المسابقات ...و العاملين ع المنتدى :)

المنافسة كانت ممتعة جدا .....و مقلقة ....و صعبة ...لأن المنافسة كانت شديدة جدا بين فريقنا و فريق التعاون و فريق أرابيا.... الأداء كان رائع من الفرق المنافسة دى ...و (الأحبة و المتاجرين) ...أدوا أداء طيب

مسابقات fxarabia مبتخلصش ....و ان شاء الله الفرق الجامدة دى نقابلها مرة تانية و يبقى الحظ من نصيبهم

فى حد من فريق أرابيا والده توفى(Oshee) .....إدعوا له بالرحمة و المغفرة

الف الف الف مبروك للفائزين ^_^ و هيا دى روح التعاون اللى الواحد بيتعلمها من المنتدى هنا :)

البقاء لله فى والد الاستاذ Oshee و اسكنه الله فسيح جناته و الهمك الصبر و السلوان بإذن الله

مازن المشهداني
25-08-2012, 12:44 PM
الف الف مبروك عليكم الفوز يا رجالة
بحق كنتم فريق يستحق الاشادة واحنة في فريق ارابيا نباركلكم هذا الفوز الرائع
وكذلك ابارك لفريقي العزيز فريق ارابيا هذا الانجاز الرائع ففريقنا كان اخر فريق في قائمة الفرق المتبارية لان فارق الرصيد كان بين فريقنا وفريق التعاون 17.000 دولار تقريبا
ولله الحمد تجاوزنا هذه العقبة منذ اول يوم تداول واصبحنا ننافس على اللقب بشدة
ولولا المجازفة الاخيرة التي عملناها وانعكاس السوق فانا كان لاصيدي 13500 تقريبا هبط بهذه المجازفة الى 9000 وكذلك الاخ هونلاين ايضا خسر من رصيده في الساعات الاخيرة
كما ويسعدني ان اهنيء الاخ شريف على الانجاز الرائع الذي اداه في المسابقة فعلا ادائك كان راقي ورائع وكان من دواعي سروري ان كنا في نفس الفريق
ابارك مرة اخرى للفريق الفائز ويارب تكون فاتحة خير عليكم

Benisafcom
25-08-2012, 12:48 PM
الف الف مبروك
شباب و حظ اوفر للبقية و ان شاء الله الجميع يكسب
بالنسبة للاخوةى الفايزين نبارك لهم ونتمنى لهم النجاح والتدبيل
بالتوفقي للجميع

khal1d
25-08-2012, 12:55 PM
وكذلك ابارك لفريقي العزيز فريق ارابيا هذا الانجاز الرائع ففريقنا كان اخر فريق في قائمة الفرق المتبارية لان فارق الرصيد كان بين فريقنا وفريق التعاون 17.000 دولار تقريبا
ولولا المجازفة الاخيرة التي عملناها وانعكاس السوق فانا كان لاصيدي 13500 تقريبا هبط بهذه المجازفة الى 9000 وكذلك الاخ هونلاين ايضا خسر من رصيده في الساعات الاخيرة
كما ويسعدني ان اهنيء الاخ شريف على الانجاز الرائع الذي اداه في المسابقة فعلا ادائك كان راقي ورائع وكان من دواعي سروري ان كنا في نفس الفريق

هاردلك لكم ولكل الفرق

وصل رصيدنا في فريق التعاون يوم الجمعة الى 60000 ، ولسبب ما اتفقنا على صفقة واحدة ودخلنا بالاربع حسابات فل مارجن
لولا ذلك كنا تصدرنا بالمسابقة

تحياتي وخيرها بغيرها

msh4egy
25-08-2012, 04:02 PM

شكرا لك يا مازن
وكانت فرصة طيبة احنا اتعرفنا ببعض

احمد صلاح
25-08-2012, 04:45 PM
نتمنى ان تسود روح الجماعه دايما فى المنتدى زى ما انا شايفها الان ,
وهذا هو هدف المسابقه فى الاساس
وربنا يرزقنا بالخير دايما

بالتوفيق لكم

احمد الخليلي
25-08-2012, 05:24 PM
مبارك للفريق الفائز وحظ اوفر لجميع المتسابقين

matrex14
25-08-2012, 06:35 PM
مبرووووووووك وكانت مسابقة جامدة جداااا

أ.نادر غيث
25-08-2012, 07:34 PM
الف مبروك لهذا الفريق المميز الشوتينق ستار
وبالتوفيق لكم بحساباتكم الحقيقية

النسر الذهبى
25-08-2012, 07:38 PM
الف مبروك يا شباب مسابقة مميزه فعلا وإن شاء الله تضاعفوا الحسابات

elsaied
27-08-2012, 06:29 PM
السلام عليكم

الوقتي يا جماعه انا كسبان وهما بيقولوي ان مينفعشي تاخد الجايزه عشان انا كنت فاتح حساب ب دولار مجاني
ارجو الرد من اعضاء المنتدي