المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : شكر خاص للدكتور اسامة و لإدارة اف اكس دى دى

ابراهيم امين
03-12-2010, 12:44 AM
السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة

فى البداية احب اشكر دكتور اسامة اللى بيثبت ليا بجد ان قلبوة على اى عضو فى المنتدى و اتوجة للشكر ايضا لادارة اف اكس دى دى

الموضوع

فى البداية انا فوزت ببونص 700 دولار من خلال حصولى على المركز التالت فى بطول الشامبوليج المهم انا ضفت هذا المبلغ لحسابى القديم الخاص بى و كان يوجد فى هذا الحساب 6 دولارات و بعد اضافة البونص بقا 706 دولار تمام لحد كدة بعد ذلك انا اشتغلت بالبونص الاسبوع دة و رصيدى وصل ل 902 دولار و امبراح انا طلبت سحب 200 دولارنتيجة الربح اللى حققتوا من البونص المهم بعد ذلك السحب تم خلال 24 ساعة فقط بعد ذلك اكتشفت ان البونص 700 الاصل اتحذف من رصيدى

بعد ذلك اكتشفت الخطا اللى الغير مقصود منى و هو انى سحبت 4 دولار من ال700 البونص بعدها كلمت دكتور اسامة و بلغتوة بتلك المشكلة و طبعان الدكتور كان جمبى فى هذا المشكلة و تم حلها بسرعة الحمد لله

لذلك اتوجة بالشكر لدكتور اسامة عادل و استاذ امجد عطية على فهم موقفى و بالتوفيق لاف اكس ارابيا و اف اكس دى دى

delpiero
03-12-2010, 12:51 AM
و هوة دة العادى من الدكتور أسامة
و الله يا جماعة بدون مجاملة أو نفاق الراجل دة
بيعمل مجهودات كبيرة جداً لخدمة العملاء
جزاك الله خيراً يا دكتور و بارك الله فيك

abdellatif
03-12-2010, 12:59 AM
مبروك و ان شاء الله الاخ اسامة ديما تجده بجنبك..

Sherif2009
03-12-2010, 01:34 AM
السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة

فى البداية احب اشكر دكتور اسامة اللى بيثبت ليا بجد ان قلبوة على اى عضو فى المنتدى و اتوجة للشكر ايضا لادارة اف اكس دى دى

الموضوع

فى البداية انا فوزت ببونص 700 دولار من خلال حصولى على المركز التالت فى بطول الشامبوليج المهم انا ضفت هذا المبلغ لحسابى القديم الخاص بى و كان يوجد فى هذا الحساب 6 دولارات و بعد اضافة البونص بقا 706 دولار تمام لحد كدة بعد ذلك انا اشتغلت بالبونص الاسبوع دة و رصيدى وصل ل 902 دولار و امبراح انا طلبت سحب 200 دولارنتيجة الربح اللى حققتوا من البونص المهم بعد ذلك السحب تم خلال 24 ساعة فقط بعد ذلك اكتشفت ان البونص 700 الاصل اتحذف من رصيدى

بعد ذلك اكتشفت الخطا اللى الغير مقصود منى و هو انى سحبت 4 دولار من ال700 البونص بعدها كلمت دكتور اسامة و بلغتوة بتلك المشكلة و طبعان الدكتور كان جمبى فى هذا المشكلة و تم حلها بسرعة الحمد لله

لذلك اتوجة بالشكر لدكتور اسامة عادل و استاذ امجد عطية على فهم موقفى و بالتوفيق لاف اكس ارابيا و اف اكس دى دى

مبروك يا هيما

وأنت سحبت الارباح فيزا ولا تحويل بنكي ؟

ابراهيم امين
03-12-2010, 01:40 AM
مبروك يا هيما

وأنت سحبت الارباح فيزا ولا تحويل بنكي ؟

الله يبارك فيك يا شريف تحويل بنكى

محمد نوارج
03-12-2010, 02:24 AM
مبروك الأرباح يا معلم ودايما ارابيا متمثلة في الدكتور أسامة وبرعاية دي دي

هتكون جنبك وجنب الجميع ...

بس خلي بالك السحباية الجاية بقى .. هههههه .. وبإذن الله تكون كده دايماً رابح ..،

Sherif2009
03-12-2010, 02:41 AM
الله يبارك فيك يا شريف تحويل بنكى

طب تحويل بنكي أخدت وقت قد ايه من لحظة ما طلبت السحب لغاية ما استلمت الفلو س ؟

أخدوا عمولة سحب قد ايه ؟

العربي 2010
03-12-2010, 05:03 AM
طبعا الكبير كبير في كل حاجة الدكتور والله بيتعب وربنا يجازيه خير على الكلام الطيب اللي بيشجعنا بيه مش زي بعض المنتديات اللي مشرفينها كانوا سباكين وبعدين بقوا مشرفين بتوع فلوس

م.نادر فريد
03-12-2010, 05:11 AM
أرابيا دائما معك .... مبروك الأرباح يا هيما

mohd_atef86
03-12-2010, 07:43 AM
مبرووك السحب يا ههيييممماااا
كان عندي بس 2 استفسار؟
1- مصاريف السحب كام؟
2-ازاي كان عندك غلط ؟
انت حسابك بقى فيه 902
وعايز تسحب 200
يعني الباقي 702 : 700 البونص +2دولار من الستة بتوعك الاصليين يعني مقربتش من البونص خالص
احب افهمم فين الغلط منك في النقطة دي؟

ابراهيم امين
03-12-2010, 08:55 AM
و هوة دة العادى من الدكتور أسامة
و الله يا جماعة بدون مجاملة أو نفاق الراجل دة
بيعمل مجهودات كبيرة جداً لخدمة العملاء
جزاك الله خيراً يا دكتور و بارك الله فيك

مبروك و ان شاء الله الاخ اسامة ديما تجده بجنبك..

مبروك الأرباح يا معلم ودايما ارابيا متمثلة في الدكتور أسامة وبرعاية دي دي

هتكون جنبك وجنب الجميع ...

بس خلي بالك السحباية الجاية بقى .. هههههه .. وبإذن الله تكون كده دايماً رابح ..،

أرابيا دائما معك .... مبروك الأرباح يا هيما

شكرا و الله يبارك فيكم جميعان

ابراهيم امين
03-12-2010, 08:58 AM
طب تحويل بنكي أخدت وقت قد ايه من لحظة ما طلبت السحب لغاية ما استلمت الفلو س ؟

أخدوا عمولة سحب قد ايه ؟

يومين بالكتير و العمولة 15 دولار فى البنك الاهلى المصرى

ابراهيم امين
03-12-2010, 09:05 AM
مبرووك السحب يا ههيييممماااا
كان عندي بس 2 استفسار؟
1- مصاريف السحب كام؟
2-ازاي كان عندك غلط ؟
انت حسابك بقى فيه 902
وعايز تسحب 200
يعني الباقي 702 : 700 البونص +2دولار من الستة بتوعك الاصليين يعني مقربتش من البونص خالص
احب افهمم فين الغلط منك في النقطة دي؟

1- مضاريف السحب بتختلف من بنك لبنك انا عندى بيتسحب 15 دولار ف البنك الاهلى المصرى

2- بص انا رصيدى 902 - 706 يعنى ربح 196 دولار و انا سحبت 200 دولار معنى كدة انى كنت ساحب4 دولار من ال700 دولار فهمت طبعا الحسبة كان ممكن اى يغلط فيها بس الحمد لله

معاذ عودات
03-12-2010, 09:12 AM
اول شيء
الف مبرروك الارباح وان شاءالله تكون سحوبات دائمه
والله الواحد يفرح عندما يرى احد من المنتدى يسحب ارباح
وان شاءالله الدكتور اسامه وطاقم ارابيا لا يقصروا بشيء مع الاخوة
بارك الله فيك على هذه الكلمات الطيبه

mohd_atef86
03-12-2010, 09:49 AM
1- مضاريف السحب بتختلف من بنك لبنك انا عندى بيتسحب 15 دولار ف البنك الاهلى المصرى

2- بص انا رصيدى 902 - 706 يعنى ربح 196 دولار و انا سحبت 200 دولار معنى كدة انى كنت ساحب4 دولار من ال700 دولار فهمت طبعا الحسبة كان ممكن اى يغلط فيها بس الحمد لله

ياباشا الربح 196 ماشي وانت اصلا كان ليك 6 دولار يعني لو عايز تسحب 200 تسحبهم براحتك من غير مايضيع عليك البونص

معنى اللي حصل معاك انه لو واحد حسابه مثلا 5000 دولار واخد جائزة او بونص 100 دولار انه فلوسه الاصلية ال5000 محجوزين لحد ما يعمل العقود اللي تفتحله سحب ال100!!!!
اتمنى حد من الادارة يوضح لنا النقطة دية

ابراهيم امين
03-12-2010, 09:56 AM
ياباشا الربح 196 ماشي وانت اصلا كان ليك 6 دولار يعني لو عايز تسحب 200 تسحبهم براحتك من غير مايضيع عليك البونص

معنى اللي حصل معاك انه لو واحد حسابه مثلا 5000 دولار واخد جائزة او بونص 100 دولار انه فلوسه الاصلية ال5000 محجوزين لحد ما يعمل العقود اللي تفتحله سحب ال100!!!!
اتمنى حد من الادارة يوضح لنا النقطة دية

تمام كلامك انا النقطة دى اللى خلتنى مخدش بالى من المشكلة من الاساس و اكيد دكتور اسامة هيشرح ليا النقطة دى بالتفصيل

m.youssif
03-12-2010, 10:04 AM
ألف مبرووووك

ابراهيم امين
03-12-2010, 10:18 AM
اول شيء
الف مبرروك الارباح وان شاءالله تكون سحوبات دائمه
والله الواحد يفرح عندما يرى احد من المنتدى يسحب ارباح
وان شاءالله الدكتور اسامه وطاقم ارابيا لا يقصروا بشيء مع الاخوة
بارك الله فيك على هذه الكلمات الطيبه

الله يبارك فيك يا صيادنا يا كبير و ان شاء الله كلو هيسحب قريب

mohd_atef86
03-12-2010, 08:03 PM
للرفع للاستفسار

مدير الموقع
03-12-2010, 08:13 PM
السلام عليكم,
اعتذر عن تأخر الرد لاننا توى داخل على الانترنت منذ امس و امامى الكثير من الايميلات و الرسائل التى تحتاج للرد.,
سأقوم بشرح سياسة البونص الخاصة بشركة FXDD مرة اخرى للجميع كى نفهمها.
الشركة تقوم بتقديم بوانص من فترة لاخرى تشجيعا للايداعات و التجارة مع السوق من خلالها كوسيط.
1- من شروط البونص هو عمل عدد عقود ستاندرد يساوى ناتج قسمة قيمة البونص على 20
بمعنى لو البونص 10% و عميل اودع 1000$ فانه سيحصل على 100$ كبونص و من ثم فان عليه تنفيذ عدد عقود يساوى 5 عقود ليمكن ضم قيمة البونص على قيمة الحساب.
2-يجب ان يبقى المال لمدة 90 يوم فى الحساب.يعنى بمعنى لو تم السحب من قيمة الايداع الاصلى قبل ال 90 يوم فانه سيتم خصم البونص تلقائيا..
3- يمكن السحب فى اى وقت من الارباح ما فوق الايداع و البونص.

فى حالة ان عميل اودع و اخد بونص و كسب و خسر و كسب و اودع و خسر و كسب و اودع تانى طيب حتتحسب ازاى.,
سيتم التعامل على البونص الموضوع الاخير و احتساب عدد العقود اللازم لاتمام ضم البونص و بقاء المال 90 يوم من تاريخ الايداع الاخير المصاحب له بونص.
اتمنى اكون اجبت على السؤال و ان سعيد لاى توضيح فى اى وقت,
الله كريم,

mohd_atef86
03-12-2010, 10:40 PM
مشكور د.اسامة على التوضيح
انا اعلم هذه الالية من fxdd
استفساري كان بخصوص موقف الاخ هيما اليكس لأن ال6 دولار اصلا بتوعه يسحبهم في اي وقت+196 ارباح يعني المجموع 202 دولار من حقه هو حب يسحب منهم 200 فحصلت الدربكة هنا واتشال منه ال700
الامر التاني انه ال 700 اصلا جايزة مش بونص(يعني مفيش مبلغ اصلي مربوط بيه) وكدة كدة فضلو زي ما هما بعد طرح ال200 دولار وهو مسحبش منهم حاجة
ليه بقى الشركة حذفتهم من رصيده؟

مدير الموقع
03-12-2010, 10:51 PM
اهلا دكتور محمد..
لقد تم حذف البونص لانه تم السحب منه قبل انتهاء ال 90 يوم المقررة.
الجائزة او بونص او حساب مجانى تعتبرهم الشركة شيئ واحد هو جائزة تشجيعية للتجارة عبرها.
سواء اقترن بايداع ام لا فالقوانين له واحدة من حيث عدد عقود التنفيذ و الوقت اللازم لبقاء المال فى الحساب..
تحياتى يا غالى,

mohd_atef86
03-12-2010, 10:59 PM
اهلا دكتور محمد..
لقد تم حذف البونص لانه تم السحب منه قبل انتهاء ال 90 يوم المقررة.
الجائزة او بونص او حساب مجانى تعتبرهم الشركة شيئ واحد هو جائزة تشجيعية للتجارة عبرها.
سواء اقترن بايداع ام لا فالقوانين له واحدة من حيث عدد عقود التنفيذ و الوقت اللازم لبقاء المال فى الحساب..
تحياتى يا غالى,

هو اصلا مسحبش من البونص؟!
سامحني والنبي على كثرة الاسئلة اصلي موسوس:1 (31):
هل ينفع احول حسابي تحت رعاية ارابيا ؟

Samy
04-12-2010, 12:44 AM

إميل صغير منك الى الدعم العربى بالشركه
على أىٍ من الاميلين التاليين

support.ar@fxdd.com.mt

sales.ar@fxdd.com.mt

تخبرهم انك تريد تحويل حسابك
تحت د / اسامه ( اف اكس ارابيا )
سيتم نقل حسابك الى ارابيا
فوراً يا ريس
لتتمتع بمزايا ارابيا

مدير الموقع
04-12-2010, 11:06 AM

لا هو سحب منه 4$ بناء على كلامه و حسابه هو ابراهيم نفسه,انا الصراحة مجمعتهاش و هو و الشركة جمعوها
و لنقل حسابك يمكنك ان ترسل ايميل للشركة على sales.ar@fxdd.com و تطلب نقل حسابك تحت رعاية اف اكس ارابيا شرط انه لا يكون لك اى صفقات فتحت فى خلال شهر ديسمبر و الا تنتظر للشهر الجديد.
تحياتى يا غالى

mohd_atef86
04-12-2010, 11:43 AM
ارسلت الايميل
مكنتش اعرف حكاية شهر ديسمبر :mad:
ملحوقة نستنى الشهر الجديد